طراحی دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ بنفش طوسی در دکوراسیون داخلی (50 مدل دکوراسیون منزل بنفش خاکستری)

ترکیب رنگ بنفش طوسی در دکوراسیون داخلی اگر با کمی دقت انتخاب شود، در نهایت به محیطی مدرن و در عین حال آرامش بخش تبدیل خواهد شد. استفاده از این دو رنگ باعث میشود تا لوکس و لاکچری بودن بنفش در کنار خنثی و مدرن بودن خاکستری خانه های بی نظیر را بوجود آورند. مجله دکوراسیون دکونیوز در ادامه 50 مدل متنوع کاربرد خاکستری و بنفش در دکوراسیون منزل، اتاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی را ارائه خواهد داد.

بنفش طوسی در دکوراسیون

ترکیب رنگ بنفش طوسی در دکوراسیون سالن پذیرایی

با توجه به اینکه طوسی ترکیب از سیاه و سفید می باشد، به همین دلیل در گروه رنگ های خنثی قرار گرفته و ترکیب آن با سایر رنگ ها در اغلب مواقع بسیار جذاب می شود. به طوریکه پنتون از خاکستری در کنار زرد به عنوان رنگ سال 2021 استفاده نموده است. علاوه براین، بنفش نمادی از لوکس و لاکچری و گران بها بودن می باشد و به همین دلیل در اغلب سبک های دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد. ترکیب این دو در نهایت می تواند فضای سالن پذیرایی و اتاق نشیمن را فوق العاده کند. در ادامه چند ایده و مدل برای اجرای این ترکیب رنگ اشاره می کنیم

  اتاق نوزاد لاکچری + 50 مدل اتاق لوکس نوزاد دختر و پسر

خاکستری بنفش در دکوراسیون

دکوراسیون با دیوار خاکستری و مبلمان بنفش

یکی از ایده های مناسب برای دکوراسیون سالن پذیرایی با رنگ بنفش و طوسی، استفاده از صندلی و مبلمان بنفش در کنار دیوارهای طوسی می باشد. علاوه براین، می توان این عکس آن را نیز انتخاب کرد؛ یعنی دیوارهای بنفش و مبلمان بنفش!

سالن پذیرایی طوسی بنفش

خاکستری و بنفش در دکوراسیون

ترکیب رنگ طوسی و بنفش در خانه

مدل اتاق طوسی بنفش

مدل خونه طوسی بنفش

دکوراسیون با کفپوش طوسی بنفش

از دیگر ایده ها در دکوراسیون داخلی بنفش خاکستری، استفاده از کفپوش و فرش و موکت هایی با همین ترکیب رنگ می باشد. این انتخاب برای افرادی مناسب است که ترجیح می دهند از بنفش یا خاکستری به مقدار کم در سالن پذیرایی با اتاق نشیمن استفاده کنند.

دکوراسیون با کفپوش خاکستری بنفش

کفپوش طوسی بنفش در دکوراسیون

دکوراسیون بنفش طوسی زرد

به همان اندازه که ترکیب طوسی بنفش می تواند محیط خانه و اتاق ها را جذاب کند، استفاده نادرست از آنها می تواند نتیجه عکس داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد کنیم در کنار این دو رنگ از زرد نیز استفاده کنید. کوسن های زرد در کنار مبل بنفش یا صندلی زرد، دیوار طوسی و گلدان های بنفش و غیره همگی می توانند نتیجه خوبی داشته باشند. در تصاویر زیر مدل هایی از اتاق و سالن پذیرایی طوسی بنفش و زرد را می توانید مشاهده کنید.

دکوراسیون بنفش طوسی زرد

دکوراسیون بنفش خاکستری زرد

خانه بنفش خاکستری زرد

ترکیب بنفش و طوسی و سبز

از دیگر ترکیب های بسیار عالی که محیطی آرامش بخش را برایتان بوجود می آورد، استفاده از بنفش و سبز و خاکستری در کنار هم است. میزان روشن یا تیره بودن رنگ سبز در این ترکیب متناسب با بنفش انتخاب میشود. به عنوان مثال، اگر بنفش تیره در مبلمان ها استفاده شده است، کوسن یا تابلو و وسایل دکوراتیو سبز تیره و دیوارهای خاکستری می توانند نتیجه خوبی داشته باشند.

  بهترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون راهرو خانه

خانه بنفش خاکستری سبز

خانه بنفش طوسی سبز

ترکیب بنفش، خاکستری و آبی در دکوراسیون

از دیگر رنگ هایی که به خوبی در کنار طوسی و بنفش می توان استفاده نمود، آبی تیره و روشن می باشد. البته توجه داشته باشید که استفاده از آبی روشن به مقدار زیاد در این سبک زیاد توصیه نمیشود، چون همخوانی خوبی با هم نخواهند داشت. به عنوان مثال، می توانید از آبی تیره در تابلوهای نقاشی روی دیوار خاکستری یا کوسن های آبی در اتاق نشیمن استفاده کنید.

دکوراسیون بنفش طوسی آبی

بنفش خاکستری آبی در منزل

ترکیب رنگ طوسی و بنفش در دکوراسیون اتاق خواب

در مطالب قبل 70 ترکیب رنگ اتاق خواب ارائه شد که در بین آنها می توان به خوبی استفاده از رنگ بنفش و طوسی را در کنار هم مشاهده کرد. به عنوان مثال می توان دیوارهای اتاق را خاکستری انتخاب کرد و برای روتختی از رنگ بنفش در کنار طوسی و سایر رنگ ها استفاده نمود. درجه روشن بودن رنگ طوسی دیوار در مرحله اول به وضعیت روشنایی اتاق و همچنین اندازه و متراژ آن بستگی دارد. توجه داشته باشید که خاکستری اتاق خواب نباید زیاد تیره باشد چون فضا دلگیر میشود. چند مدل جذاب دکوراسیون بنفش طوسی برای اتاق خواب را ادامه می توانید مشاهده کنید.

اتاق خواب بنفش طوسی

اتاق خواب بنفش خاکستری

اتاق خواب بنفش و خاکستری

دکور اتاق خواب بنفش و خاکستری

علاوه بر روتختی و دیوارها، پرده های استفاده شده برای اتاق نیز می توانند به خوبی با این ترکیب رنگ ست شوند.

پرده بنفش طوسی

پرده بنفش خاکستری

ترکیب رنگ بنفش و خاکستری در آشپزخانه

استفاده از کفپوش های خاکستری و خنثی در کنار کابینت یا میز و صندلی های بنفش تیره یا روشن در دکوراسیون آشپزخانه در دیگر کاربردهای این ترکیب رنگ می باشند. علاوه براین، می توان این ترکیب رنگ را برای کابینت ها استفاده کرد و مانند تصویر بخشی از کابینت ها را بنفش و مابقی طوسی تیره یا روشن در نظر گرفت.

  کامل ترین اصول فنگ شویی اتاق مطالعه

دکوراسیون آشپزخانه بنفش خاکستری

آشپزخانه بنفش خاکستری

آشپزخانه بنفش طوسی

آشپزخانه بنفش طوسی

بنفش و طوسی در سرویس بهداشتی

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام با ترکیب رنگ بنفش و طوسی را در تصاویر زیر می توانید مشاهده کنید. در اغلب مواقع در این محیط ها نیمی از دیوار با بنفش و مابقی با خاکستری رنگ آمیزی میشوند که البته انتخاب رنگ های تیره باعث میشود تا فضا دلگیر و کوچک دیده شود. اگر فضای حمام و سرویس بهداشتی کوچک می باشد و روشنایی زیادی ندارد، بهتر است از طوسی بسیار روشن برای دیوار و کفپوش استفاده شده و حوله یا پرده ها بنفش انتخاب شوند.

حمام بنفش طوسی

حمام بنفش خاکستری

سرویس بهداشتی بنفش خاکستری

حمام و سرویس بهداشتی بنفش خاکستری

مدل های جدید دکوراسیون بنفش و طوسی

حمام و سرویس بهداشتی بنفش و طوسی

عکس آشپزخانه بنفش و طوسی

عکس خانه بنفش و طوسی

عکس دکور بنفش و طوسی

مدل دکور بنفش و طوسی

مدل جدید دکور بنفش و طوسی

مدل جدید دکور بنفش و خاکستری

مدل جدید دکور خونه بنفش و خاکستری

مدل دکور خونه بنفش و خاکستری

مدل جدید دکور اتاق خواب بنفش و خاکستری

مدل جدید دکور اتاق بنفش و خاکستری

عکس اتاق بنفش و خاکستری

عکس منزل بنفش و خاکستری

عکس اتاق خواب طوسی بنفش

عکس اتاق طوسی بنفش

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. سلام. درسته که طوسی و بنفش کنار هم قشنگ میشن، اما برای اتاق خواب ممکنه به مرور افسرده کنه چون خیلی سرد هست

  2. سلام این ترکیب رنگ برای خونه های بزرگ با دیوارهای سفید خیلی خوب میشه و اگه در کنارش از یه رنگ گرم مثل زرد استفاده کنین عالیه

  3. سلام ممنون از توضیحات کاملتون، این رنگ برای آشپزخونه خوب میشه؟ خاکستری و بنفش تیره نیست برای این محیط؟

  4. من از ترکیب رنک بنفش طوسی برای دیوار اتاق خواب استفاده کردم خیلی شیک شد. این ترکیب عالیه

  5. وااااااو من عاشق رنگ بنفشم و چقدر رنگ بنفش برای دکوراسیون خونه شیکه خدای من خیلی قشنگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا