مبلمان و سرویس چوب

60 مدل میز چای و قهوه خوری چوبی، مدرن و شیک

میز چای خوری یا میز قهوه خوری (coffee table) از جمله وسایلی می باشند که می توان از آنها برای دورهمی های دوستانه و دو نفره استفاده نمود تا زیبایی لحظات را با آن صد چندان نمود. این میزها که اغلب در نقطه مرکزی محیط قرار میگیرند، دارای پایه های کوتاهی بوده و برای جمع های دوستانه و صمیمی مورد استفاده قرار میگیرند. به عبارت دیگر، میز قهوه خوری (کافی تیبل) و چایی خوری گزینه مناسبی برای نشست های رسمی و جدی نمی باشند. با توجه به تنوع بسیار زیاد در این میزهای چایخوری و تناسب آنها با سبک های مختلف دکوراسیون منزل، در ادامه مدل های مختلفی میز چایخوری چوبی و دونفره، مدرن، شیک و کوچک از آنها را ارائه خواهیم داد. با مجله دکوراسیون دکونیوز همراه باشید.

در این لینک همچنین می توانید با آموزش ساخت میز چایخوری آشنا شوید

میز چایخوری

میز چای خوری چوبی

در خرید مبلمان های استیل و راحتی میزهای جلومبلی و عسلی نیز ارائه میشود می توان آنها را به صورت ست با مبل خریداری نمود یا به دلخواه مدل آنها را تغییر داد. علاوه بر میزهای جلومبلی، نوع دیگری از میزها در چند سال اخیر ارائه میشوند که اغلب دارای پایه های کوتاهی بوده و برای سرو قهوه و چایی استفاده میشود. این میزها ممکن است در گوشه ای از سالن پذیرایی و جدای از سرویس مبلمان اصلی استفاده شود. به عنوان مثال، ممکن است میز چای خوری چوبی دو نفره را به گوشه ای از اتاق نشیمن منتقل کنید و در کنار دو صندلی کاملا مجزا از سرویس مبلمان استفاده نمایید.

  50 مدل میز و مبلمان آرت دکو جدید در دکوراسیون داخلی

میز چای خوری چوبی

عکس میز چای خوری چوبی

مدل میز قهوه خوری چوبی

عکس میز قهوه خوری چوبی

میز قهوه خوری چند منظوره

میزهای قهوه خوری دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و متناسب با سبک دکوراسیون منزل و خواسته و سلیقه خود می توانید حق انتخاب بالایی داشته باشید. به عنوان مثال، برخی از آنها پایه بلند بوده و برخی چند طبقه و در مدل های جدید نیز می توان میزهای چند منظوره را در این گروه مشاهده نمود. میزهای چند منظوره و دارای کشو یکی از گزینه های بسیار مناسب و ایده آل برای منازلی می باشند که با کمبود فضا مواجه هستند. با انتخاب این میزها می توان بسیاری از وسایل پذیرایی را در کشوها نگهداری نمود. میزهای چند منظوره قهوه و چایخوری یا کافی تیبل را می توان به طور همزمان به عنوان میز لپ تاپ و همچنین کتابخانه خانگی نیز استفاده نمود.

کافی تیبل چند منظوره

میز چایخوری چند منظوره

میز چای خوری چند منظوره

میز قهوه خوری کوچک

میزهای قهوه خوری کوچک که اغلب به صورت دو نفره مورد استفاده قرار میگیرند، از نظر قیمت در سطح ارزان تری بوده و فضای کمی را اشغال می کنند. این میزها اگر طراحی هوشمندانه ای داشته باشند، با قرار دادن چند کشو در بخش های مختلف آن در نهایت تبدیل به یک میز کاملا کاربردی خواهد شد.

میز چای خوری کوچک

میز قهوه خوری کوچک

میز چایخوری کوچک

میز چای خوری دو نفره

میزهای چایخوری دو نفره همان طور که از نامشان مشخص است، دارای اندازه و ابعاد کوچکی می باشند و میزان فضایی که اشغال می کنند نیز کمتر از سایر میزها خواهد بود. این میزها در گروه میزهای مدرن و ساده و گاها کلاسیک و روستیک قرار میگیرند و می توان در یک گوشه از اتاق در سایر مواقع با یک گلدان زیبا و کوچک آنها را زیباتر نمود. میزهای دو نفره چای خوری مدرن اغلب پایه های کوتاهی داشته و شباهت زیادی با سبک های آسیای شرقی دارند.

  مبل توگو چیست؟

میز چایخوری دو نفره

کافی تیبل دو نفره

میز قهوه خوری دو نفره

میز چای خوری قدیمی

همان وطر که اشاره شد، میزهای قهوه خوری را باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی انتخاب نمود. در محیط هایی که دکوراسیون کلاسیک و روستیک استفاده میشود، بهتر است میزهایی با همین سبک را انتخاب کنید. میزهای چوبی قهوه ای که بیشتر به صندوقچه های قدیمی شباهت دارند یا میزهایی با طرح های چوبی آنتیک از جمله انتخاب های مناسب برای این شرایط می باشند.

میز چای خوری قدیمی

میز قهوه خوری قدیمی

میز قهوه خوری مدرن

علیرغم تنوع بالا در میزهای چوبی قهوه و چایی خوری، طرح های مدرن آنها از طرفداران بیشتری برخوردار بوده و با هر نوع سبک و سلیقه کاملا متناسب می باشند. میز قهوه خوردی مدرن را می توان در رنگ و طرح های متعددی تهیه نمود یا در صورت تمایل آنها را برای ساخت سفارش داد. در ادامه چند عکس میز چای خوری مدرن را مشاهده می کنید که کاملا شیک و ساده و زیبا می باشند.

میز چای خوری مدرن

میز قهوه خوری مدرن

کافی تیبل مدرن

عکس کافی تیبل مدرن

میز مدرن قهوه خوری

میز مدرن چایخوری شیک

میز مدرن قهوه خوری چوبی

کافی تیبل مدرن شیک

کافی تیبل مدرن چوبی

مدل میز قهوه خوری مدرن چوبی

عکس میز قهوه خوری مدرن چوبی

میز قهوه خوری سفید

در سبک های دکوراسیون مدرن، استفاده از رنگ سفید کاربرد بسیار زیادی داشته و به خوبی می تواند سادگی و زیبایی را نمایان کند. برای منازلی با این سبک دکوراسیون، انتخاب میزهای قهوه و چایی خوری سفید با حاشیه های طلایی یا مشکی می تواند فضای داخلی منزل را زیباتر جلوه دهد.

میز قهوه خوری سفید

میز سفید چایخوری

میز سفید چای خوری

مدل میز چایخوری سفید مدرن

نمونه هایی که در ادامه مشاهده می کنید و سایر مواردی که تا این بخش از متن ارائه شد ممکن است براحتی در دسترسی نبوده یا در بازار موجود نباشند. لازم به ذکر است که ساخت این قبیل میزها نیاز ب تجهیزالت گسترده ای نداشته و با ارائه عکس میز چای خوری و قهوه خوری به تولیدکنندگان مبلمان و سرویس چوب می توانید آنها را سفارش دهید تا با اندازه و ابعاد دلخوه تولید نمایند.

  مبل رنگ آجری با چه رنگی ست میشه؟ (ست مبل رنگ آجری با فرش، پرده و دیوار)

عکس میز چایی و قهوه خوری

عکس میز چای خوری چوبی

عکس میز چای خوری شیک

عکس میز چای خوری چوبی ساده

عکس میز قهوه خوری چوبی ساده

عکس میز قهوه خوری چوبی

مدل میز قهوه خوری چوبی

مدل میز قهوه خوری کشویی

مدل میز قهوه خوری ساده مدرن

عکس میز چایی خوری ساده

عکس میز قهوه خوری حصیری

عکس میز چایخوری حصیری

 

عکس میز چایخوری چوبی

 

عکس میز چایخوری لوکس

مدل میز چایخوری ساده

کافی تیبل ساده مدرن

کافی تیبل ساده دو نفره

کافی تیبل چوبی شیک

 

کافی تیبل جدید

 

 

مدل میز قهوه خوری مدرن لوکس

عکس میز قهوه خوری مدرن لوکس

عکس میز چای خوری مدرن لوکس

عکس میز چای خوری مدرن

عکس میز چای خوری شیک

عکس میز چای خوری شیک مدرن جدید

عکس میز چای خوری شیک جدید

مدل میز قهوه خوری شیک جدید

مدل میز قهوه خوری چوبی قدیمی

 

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. میز چای خوری برای خونه هایی که کمبود فضا دارن عالیه. مخصوصا اگه نوع چند منظورشو بخرین

    1. ممنون از ثبت نظرتون. بله درسته برای یه عصرونه دوستانه یکی از بهترین گزینه هاس

    1. سلام
      ممنون از نظرتون
      با کمی خلاقیت میشه در این زمینه به درآمد خوبی رسید، مخصوصا در حال حاضر توجه خاصی به این مدل میز میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا