تبلیغات

معرفی کانکس فانتزی و لوکس پیشرو کانکس

معرفی کانکس فانتزی و لوکس پیشرو کانکس : کانکس ها شامل انواع مختلفی هستند و کاربردهای متعددی داشته اند و گاهی بر اساس درخواست مشتری به صورت خاص و ویژه نیز طراحی و تولید می گردند. می‌توان گفت که کانکس ها نمونه های جدید و مدرن سازه های قدیمی و سنتی هستند و علاوه بر این که اشکالات کاربردی کانکس های قدیمی را ندارند بلکه از طراحی به روز و ظاهری جذابتر نیز بهره‌مند شده‌اند و هماهنگی خوبی با شهرسازی مدرن و سبک معماری جدید دارند و برای انواع کاربری های مختلف گزینه بسیار مناسبی محسوب می گردند. در ادامه با پیشرو کانکس همراه باشید

انواع نمونه های کانکس های فانتزی

مدلهای کانکس فانتزی شامل نمونه های مختلفی از جمله خرید کانکس ویلایی ، اداری ، کانکس فانتزی برای خدمات اجتماعی، کانکس فانتزی خدمات بانکی، کانکس فانتزی حراستی، کانکس فانتزی فروشگاهی و…. می باشد .
استفاده نمودن از کانکس های فانتزی مزیت های متعددی دارد اول از همه باید به خاطر بسپارید که با توجه به اینکه در ساختار شهرها و ساختمان ها تغییرات جدی ایجاد شده استفاده نمودن از کانکس فانتزی را میتوان یک ضرورت دانست. و این امکان وجود ندارد که همانند گذشته برای انواع کاربری ها صرفاً از کانکس ها و دکه های ساده و آهنی استفاده کرد و باید کانکس هایی با امکانات خاص و ویژه ای طراحی شوند که برای محیط های مختلف قابل استفاده باشد. همانطور که ساختار فروشگاه ها و سوپرمارکت ها نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده است.

انواع کانکس فانتزی و لوکس
قطعاً اگر از سازه های ساده و دکه های آهنی برای محیط های مختلف استفاده گردد نصب سازه از لحاظ ظاهری ممکن است با محیط اطراف هیچ هماهنگی نداشته باشد. همانند یک قطعه معمولی در محیط قرار می گیرد که علاوه بر عدم ناهماهنگی بلکه بازده مورد انتظار را نخواهد داشت؛ پس می‌توان گفت کانکسهای فانتزی به دلیل اختصاصی بودن کارایی و بهره‌وری بیشتری خواهند داشت و همچنین امکانات سفارشی مثل سیستم نوبت دهی را در بر می گیرند.
زیبایی و تنوع رنگ در کانکس های فانتزی وجود دارد و در فرم ها و طراحی های اختصاصی می باشند و از قابلیت جابجایی و نصب آسان نیز بهره مندند و همچنین قابلیت تعمیر و نگهداری ساده و کم هزینه برای آنها وجود دارد. علاوه بر آنچه که ذکر کرده ایم از دوام و استقامت بیشتری برخوردارند چرا که از مصالح مقاوم و متریال های فوق‌العاده با کیفیت در ساخت آنها استفاده گردیده است.

کانکس های فانتزی چه معایبی دارند؟

استفاده نمودن از کانکس ها مزیت های بیشماری دارد و معایب آن ها بسیار ناچیز است؛ به همین دلیل معمولاً معایب نادیده گرفته می‌شوند. کانکس های فانتزی هم فاقد معایب نیستند و به دلیل این که از مصالح با کیفیت در ساخت آنها استفاده می شود از قیمت بالاتری برخوردارند چرا که طراحی ویژه‌ای نیز برای کانکس در نظر گرفته می شود.
پس می توان گفت که یکی از فاکتورهای منفی که برای کانکس های فانتزی در زمان خرید و فروش برای آنها وجود دارد قیمت بالای کانکس نسبت به کانکس های معمولی خواهد بود.
کانکس های فانتزی برای کاربری های اختصاصی طراحی و تولید می‌شوند و حتی اگر بخواهیم از نمونه های دست دوم این کانکس ها استفاده کنیم قطعاً خرید و فروش سخت‌تری را در پیش داریم و پیدا کردن نمونه دست دوم آن ها کمی دشوار بوده است و البته برای اینکه نمونه کار کرده آن را نیز بفروشیم ممکن است برای پیدا کردن مشتری خوب نیاز به زمان بیشتری داشته باشیم.

قیمت کانکس فانتزی چقدر است؟

محاسبه دقیق قیمت در کانکس فانتزی به فاکتورهای متفاوتی از جمله ویژگی های کانکس، امکانات و اندازه کانکس مرتبط می باشد و قطعاً با اضافه و کاهش هر کدام از این فاکتورها قیمت سازه نیز تغییر پیدا می‌کند.
معمولاً به این صورت است که قیمت نهایی به شکل یک پیش فاکتور بعد از ثبت درخواست و مشخص شدن نیاز ها و خصوصیت های سازه برای خریدار ارسال می شود. در این فاکتور علاوه بر اینکه قیمت ساز مشخص می‌شود بلکه مشخصات فنی مصالح و زمان ساخت و جزئیات سازه نیز در می گردد.

مشخصات کانکس های فانتزی

در همه سازه های از پیش ساخته همانند کانکس های فانتزی ویژگی‌های کانکس و مشخصات آن دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. خصوصیت های خاص و منحصر به فرد هر کانکس به عنوان موضوعی است که موجب تمایز آن با دیگر کانکس ها خواهد شد. به همین جهت برای اینکه از مشخصه ها و ویژگی های کانکس مطلع گردیم باید قبل از خرید اطلاعاتمان را درخصوص کانکس مورد نظر افزایش بدهیم.

از اصلی ترین اجزای پیش ساخته برای کانکس فانتزی شاسی و اسکلت آن می باشد. کانکس های پیش ساخته فانتزی با عنوان کانکس لوکس نیز شناخته می‌شود و می‌توان به شکل دور کلاف از تیر آهن نمره ۱۸ برای آنها استفاده کرد و برای اینکه ساختار مقاوم تری داشته باشند در وسط شاسی کانکس به شکل عرضی تیرآهن به نمره ۱۸ به کار برده میشود‌.
اسکلت هم در کنار شاسی در طراحی و تولید کانکس به شکل تکی و عمده وجود دارد و معمولاً تولیدکنندگان در ساخت کانکس های فانتزی در اسکلت از پروفیل های نوع سنگین با ضخامت در حدود ۲ میلی متر استفاده می کنند. هر کدام از این موارد میتواند با نظر کارشناس تغییر پیدا کند.

امکانات قابل تغییر در کانکس های لوکس و فانتزی

با توجه به سفارش مشتری همه امکانات کانکس، اندازه،رنگ و فرم و حتی نوع مصالح کانکس فانتزی می‌تواند به شکل اختصاصی دچار تغییر شود و به نظر و سلیقه مشتری وابسته است.

جزئیات دیگری در کانکس فانتزی مثل اندازه شیشه ها و تعداد کرکره ها و حتی محل قرار گیری آنها، نوع درب و جهت باز شدن درب، جنس مصالح کف، نوع سیستم نورپردازی درونی، امکانات داخلی همانند سرویس بهداشتی آبدارخانه انباری، نوع عایق بندی دیوارها و ضخامت شان، نصب قفسه ها و طبقه ها و…میتواند تغییر پیدا کند.
نکته خاصی در خصوص محل جابجایی یا نصب کانکس فانتزی نیز وجود ندارد و همانند دیگر سازه ها خواهد بود و معمولاً به واسطه قلاب های نصب شده بر روی سقف و با یک جرثقیل یا با یک تریلی کف دار بارگیری و حمل آن ها انجام می شود. باید قبل از حرکت و حمل کانکس از بسته شدن اصولی و استاندارد آن مطمئن شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پیشرو کانکس به نشانی https://pishroconex.com مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا