طراحی دکوراسیون اتاق کودکطراحی دکوراسیون داخلی

اتاق نوزاد لاکچری + 50 مدل اتاق لوکس نوزاد دختر و پسر

زمانی که تصمیم دارید اتاق نوزاد لاکچری طراحی کنید باید به تمام اجزا و وسایل توجه کرده و در انتخاب کوچکترین تا بزرگترین وسیله دقت کافی داشته باشید که هیچ کم و کاستی نداشته باشد. زیرا کوچکترین وسیله ناهماهنگ می تواند دیزاین شما را ناقص جلوه دهد. شاید گمان شود که نوزاد به طراحی اتاقش بی تفاوت است، اما این یک اشتباه است! زیرا نوزاد خیلی زود با نگاهش اشیا را دنبال کرده و با آنها سرگرم شده و تاثیر بسیار زیادی از آنها می گیرد. در این بخش از مطالب دکوراسیون اتاق کودک دکونیوز جدیدترین مدل و عکس و ایده چیدمان اتاق نوزاد پسر و دختر لاکچری و لوکس را به همراه نکات مهم آن ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

اتاق نوزاد لاکچری

اتاق نوزاد لاکچری با رنگ مناسب

اولین بخش در اتاق نوزاد رنگ زمینه و تم اصلی می باشد. از نظر روانشناسی، رنگ ها از همان روزهای اول تولد می توانند روی روان و شخصیت نوزاد تاثیر گذاشته و آرامش یا هیجان برای آنها در پی داشته باشد. به همین دلیل است که در دکوراسیون داخلی به شدت بر رنگ ها تاکید شده و باید از نظر روانشناسی مورد بررسی قرار گیرند.

اتاق نوزاد لاکچری با رنگ مناسب
در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد لاکچری رنگ های خنثی بیشترین استفاده را دارند. رنگ هایی مثل خاکستری، سفید، سرمه ای، آبی روشن و تیره، رنگ های کرمی و قهوه ای از جمله رنگ هایی هستند که برای تم یک اتاق لاکچری می توانید استفاده کنید. بهترین رنگ اتاق کودک از نظر روانشناسی را قبلا به طور کامل بررسی کرده ایم و می توانید از اطلاعات آن استفاده کنید.

اتاق لاکچری نوزاداتاق لاکچری نوزاد

ایده های شگفت انگیز دکوراسیون اتاق کودک کارتونی را از دست ندهید

اکسسوری و اسباب بازی های اتاق

در هنگام خرید اسباب بازی ها باید توجه داشته باشید، رنگ هایی را انتخاب کنید که از مشتقات رنگ زمینه ی اتاق باشند. استفاده از عروسک های بزرگ و کوچک از حیوانات می تواند روحیه دوستی با حیوانات و طبیعت را در کودک شما تقویت کند.

اتاق نوزاد با عروسک بزرگمدل اتاق نوزاد لاکچری با عروسک
استفاده از تخت های فانتزی با اشکال مختلف از حیوانات یا وسایل مورد علاقه بچه ها مثل ماشین برای نوزاد پسر و کالسکه برای نوزاد دختر در دیزاین لوکس جلوه بسیار خوبی دارند.

عکس اتاق نوزاد دخترانه لاکچری
هرگز اجازه ندهید دیوارها خالی بمانند، نقاشی های دیواری یا استفاده از کاغذ دیواری های فانتزی و سه بعدی نیز می توانند به دیوارها زیبایی خاصی بدهند. همچنین می توان شلف هایی روی دیوار نصب کرد و عروسک ها و اسباب بازی ها را بر روی آنها قرار بدهید.

مدل تزئین اتاق نوزاد لوکس

تزیین دیوار اتاق نوزاد

اتاق لاکچری نوزاد با قفسه بندی دیوار
در دیزاین اتاق نوزاد لاکچری استفاده از مبل های لوکس و پاف را فراموش نکنید. یک فضا برای معاشرت با مهمانی که برای دیدن نوزاد آمده یا برای خودتان زمانی که می خواهید در کنار تخت او لحظاتی را بگذرانید بسیار ضروری بوده و زیبایی دوچندانی به اتاق خواهد داد.

اتاق نوزاد با مبل

اتاق لوکس نوزاد با مبل کنار تخت

ایده مبل کنار تخت اتاق نوزاد لاکچری

اگه دنبال دکوراسیون اتاق 6 متری کودک هستی کلیک کن!

اتاق نوزاد دختر لاکچری

اگر نوزاد شما دختر می باشد یک میز توالت زیبا در سایز کوچک می تواند برای دنیای دخترانه ی او جذابیت داشته و همچنین فضای شیک اتاقش را بدون کم و کاست نشان بدهد. البته در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دوقلو کمی تفاوت وجود دارد که در حین چیدمان باید به آنها توجه داشت تا نظم محیط به خوبی حفظ شود.

اتاق نوزاد دختر لاکچری
یکی از بخش های کاربردی که برای اتاق نوزاد دختر لاکچری می توان در نظر گرفت کلوزت روم می باشد. کلوزت روم اتاق نوزاد شما با توجه به ابعاد اتاق می تواند کوچک یا بزرگ باشد. از آنجا که وسایل نوزاد زیاد می باشد و لباسها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، زمان چیدمان سعی کنید نظم و ترتیب خوبی را رعایت کنید تا این قسمت زیبا به یک گوشه ی شلوغ تبدیل نشود.

اتاق نوزاد با کلوزت روم

پیشنهاد میکنیم فنگ شویی اتاق کودک رو از دست ندین!

استفاده از لوسترهای بزرگ و کریستالی یا لوسترهای کودکانه برای نورپردازی می تواند یکی دیگر از کارهایی باشد که در دکوراسیون اتاق لاکچری انجام دهید.

لوستر در اتاق نوزاد لاکچری

اتاق نوزاد پسر لاکچری

در چیدمان اتاق نوزاد پسر لاکچری نیز می توانید کلوزت روم را به کار ببرید و در این زمینه تفاوتی از نظر جنسیت وجود ندارد. یکی از انتخاب های عالی برای اتاق پسرانه، انتخاب اتاق با تم کارتونی می باشد. به عنوان مثال می توانید برای سرویس خواب و فرش و تزئین دیوارها از تم های کارتونی از قبیل مرد عنکبوتی، سگ های نگهبان و غیره استفاده کنید.

اتاق نوزاد پسر لاکچری

عکس اتاق نوزاد لاکچری

عکس اتاق نوزاد پسر لاکچری

عکس اتاق لوکس نوزاد

اتاق نوزاد لوکس

ایده اتاق لوکس نوزادی

اتاق نوزاد شیک دخترانه

مدل اتاق نوزادی لاکچری

مدل اتاق لاکچری پسرانه

اتاق نوزادی لاکچری سفید

اتاق شیک نوزاد

اتاق لوکس و لاکچری نوزادی

اتاق شیک نوزاد دخترانه

اتاق شیک دختر نوزاد

اتاق دخترانه شیک نوزادی

اتاق نوزادی لوکس صورتی

اتاق لاکچری و جدید برای نوزاد

مدل اتاق لوکس و شیک نوزادی دخترانه

چیدمان اتاق نوزاد لاکچری

چیدمان اتاق نوزاد لاکچری جدید

طراحی اتاق نوزاد لاکچری

اتاق لاکچری نوزاد جدید

دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد لاکچری

مدل شیک اتاق نوزاد

اتاق صورتی لوکس نوزاد

اتاق نوزاد لاکچری با کمد

مدل چیدمان اتاق لوکس نوزادی

مدل طراحی اتاق نوزاد لوکس

مدل شیک برای اتاق نوزاد

اتاق ساده و لاکچری نوزاد

اتاق قشنگ نوزاد شیک

عکس اتاق شیک سفید طلایی نوزاد

 

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

    1. سلام
      رنگ طلایی رو باید به مقدار بسیار کم در اتاق نوزاد استفاده کرد تا لوکس و لاکچری بودن در کنار آرامش فرزندتون بدست بیاد

    1. سلام. محدودیت در انتخاب رنگ نیست. مهم اینه بتونین هارمونی خوبی رو در محیط ایجاد کنین. اما رنگ های سفید طلایی، صورتی و خاکستری از کاربرد بیشتری در اتاق های لاکچری نوزادان برخوردارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا