طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ دکوراسیون 2023، رنگ هایی طبیعی،غنی و گرم

با نزدیک شدن به سال جدید میلادی بحث رنگ دکوراسیون 2023 نیز بسیار به گوش می رسد و افراد زیادی مشتاقانه این اخبار را دنبال می کنند. هر سال، کارشناسان رنگ از همه برندهای رنگ برجسته در جهان، رنگ سال را انتخاب کرده و پیش بینی خود را منتشر می کنند. اغلب یک رنگ مرسوم را برای دکوراسیون داخلی انتخاب می کنند که با یک پالت رنگی با رنگ هایی که کاملاً با رنگ سال مطابقت دارد همراه است. در ادامه این مطلب به بررسی رنگ دکوراسیون در سال 2023 می پردازیم و پالت رنگ هایی که متناسب با آن می باشد را بررسی می کنیم.

رنگ سال دکوراسیون 2023

رنگ دکوراسیون 2023

بعد از گذراندن دو سال انزوا و دوری از هیجان به خاطر کووید 19 رنگ هایی که شرکت های مختلف معرفی کرده اند به نحوی با طبیعت و بروز هیجانات و تکاپو همراه است. رنگ هایی که به اهمیت آرامش و قدردانی از زندگی همراه است و پاکی طبیعت را یادآوری می کند. مشتقات قرمز و رنگ های خاک در اغلب پالت های رنگ دکوراسیون 2023 به چشم می خورد و سبز نیز در تن های مختلف جایگاه ویژه ای دارد.
از مد گرفته تا طراحی گرافیک و حتی فناوری. امسال شاهد تناژهای رنگی غنی تری نسبت به ترندهای رنگی سال گذشته هستیم؛ رنگ هایی که باز هم از طبیعت الهام گرفته شده اند. رنگ های طبیعی و گرم که در خانه های خود استفاده می کنیم به شدت شخصیت و سبک ما را نشان می دهند. در حالی که برخی از افراد به سمت رنگ‌های کلاسیک و جاودانه گرایش پیدا می‌کنند، برخی دیگر می‌خواهند با افزودن رنگ‌های پر جنب و جوش به خانه‌های خود کمی جسورتر عمل کرده و از هیجانات آن بهره ببرند.

رنگ دکوراسیون داخلی 2023

کلیک کنید و با 9 قانون انتخاب رنگ در دکوراسیون آشنا شوید

رنگ دکوراسیون 2023 از نگاه کمپانی پنتون

موسسه پنتون رنگ(Viva Magenta) ارغوانی تیره را به عنوان رنگ سال 2023 معرفی کرده است. این رنگ در واقع یک قرمز تیره است که با بنفش ترکیب شده و کاملا پر جنب و جوش بوده و هیجان خوبی را به محیط تزریق می کند. ارغوانی تیره شجاعت و نترس بودن را یادآور بوده و در پی نگاهی جدید و تغییری خوش بینانه است. یک قرمز آتشین و کاملا محرک که روح را سرزنده کرده و نوید بخش آینده ای روشن برای دنیاست. این رنگ در دکوراسیون منزل می تواند بر روی دیوارها نشسته و در کنار جزئیاتی به رنگ های سبز و یا مشتقات خاک و چوب غوغا کند.

رنگ دکوراسیون 2023 از نگاه کمپانی پنتون
مدیر اجرایی مؤسسه پنتون گفت: ما این رنگ را برای دکوراسیون 2023 و دنیای مد انتخاب کردیم، زیرا احساس می‌کنیم که یک سایه غیر متعارف برای یک زمان غیر متعارف است. چیزی که می‌تواند چشم‌انداز جدیدی را به ما ارائه دهد و قدرت را به روشی قاطعانه و نه تهاجمی منتقل می‌کند؛ رنگی با نشاط که سیگنال جدیدی از قدرت را نشان می‌دهد، چیزی که همه ما برای آینده‌ای خوشبینانه‌تر به آن نیاز داریم.

برای آشنایی با ترندهای دکوراسیون اتاق خواب 2023 کلیک کنید

انتخاب شروین ویلیامز برای رنگ سال 2023

شروین ویلیامز Redend Point را به عنوان رنگ دکوراسیون 2023 انتخاب کرده است. Redend Point یک سایه رژگونه گرم بژ است که به عنوان یک رنگ گرم در ترکیب با رنگ های سردتر عمل می کند. اما همچنین می تواند به عنوان یک خنثی گرم برای هر اتاق در خانه شما استفاده شود.

انتخاب شروین ویلیامز برای رنگ سال 2023
رنگ به صورت نه خیلی روشن یا خیلی تیره، نه خیلی بد خلق یا خیلی شیرین تعریف می شود. بنابراین یک رنگ خنثی با تن متوسط مناسب برای استفاده در خانه است. Redend Point (رژگونه گرم بژ) یک رنگ مینیمال، آرام بخش و جذاب است که روح ارتباط با دنیای اطراف ما را در بر می گیرد. این رنگ دارای ته رنگ صورتی ظریف برای گرم کردن دیوارها است. علاوه براین، این رنگ سایه ای از رنگ های خاکی می باشد و با کمک آن می توان آسایش همراه با شادی را به محیط تزریق کرد.

انتخاب شروین ویلیامز برای رنگ دکوراسیون 2023
Sue Wadden، مدیر بازاریابی رنگ در کمپانی ویلیامز می گوید: “مردم در چند سال گذشته به سمت رنگ های خاکی و الهام گرفته از طبیعت جذب شده اند و این چیزی است که تا سال 2023 و پس از آن ادامه خواهد داشت.” رنگ‌های سبز، آبی و قهوه‌ای می‌توانند به هر فضایی احساس امنیت، آرامش و در عین حال انرژی بدهند. این رنگها را در ورودی‌ به نمایش بگذارید که فضایی گرم و صمیمی برای استقبال از مهمانانتان داشته باشید. همچنین می توانید برای ایجاد یک نقطه کانونی از آن برای رنگ مبلمان استفاده کنید و در سرویس بهداشتی برای روشویی در نظر بگیرید.

70 ترکیب رنگ اتاق خواب که نباید از دست بدهید

پالت رنگی کمپانی دولوکس برای سال 2023

این شرکت یک رنگ زرد طبیعی را به عنوان رنگ سال 2023 دنیای دکوراسیون معرفی کرده است. مهم تر از همه اینکه، پالت رنگ هایی را که با این زرد ترکیب می شود یادآور احساس آزادی در طبیعت می باشد. این رنگ در محیطی قرار گیرد مثل این می ماند که جادوی طبیعت شما را احاطه کرده باشد. رنگ زرد کمک می کند تا فضای داخل منزل شما بازتر و روشن تر شود.

پالت رنگی کمپانی دولوکس برای سال 2023پالت رنگی کمپانی دولوکس برای دکوراسیون 2023پالت رنگی کمپانی دولوکس برایدکوراسیون سال 2023پالت رنگی دولوکس برای سال 2023پالت رنگی دولوکس برای دکوراسیون سال 2023

شرکت رنگ دولوکس سه پالت رنگ پر از رنگ های زیبا را انتخاب کرده است که خانه شما را به یک پناهگاه تبدیل می کند. سه پالت الهام گرفته شده از ارتباط با طبیعت، میل به تعادل و آرامش و احیای روحیه با شادی و بازی تشکیل شده است. 9 رنگ جدید در این پالت رنگ وجود دارد که شامل رنگ‌های خنثی گرم‌کننده مدرن، سبزهای سرد، آبی کلاسیک و قرمزهای زیبا و قدرتمند می‌شود. این مجموعه به سه پالت رنگ تقسیم شده است که انتخاب ترکیب های رنگی خوب را که فضایی شیک و سایه هایی که یکدیگر را غنی می کنند را به راحتی انتخاب می کنند.

رنگ دولوکس برای سال 2023

بهترین رنگ راهرو منزل چیست؟

دان-ادواردز و رنگ های دکوراسیون 2023

دان-ادواردز چهار پالت رنگی را برای گرایش‌های رنگ و طراحی خود برای سال 2023 انتخاب کرده و گفته است: «ما به دوران اوج پست مدرنیسم نزدیک می‌شویم که در آن ترس، قدرت، شفقت، بی‌اعتمادی و جامعه به ما الهام می‌دهد تا خود را با عناصری از گذشته احاطه کنیم. حال و آینده در حالی که تلاش می‌کنیم نقش خود را پیدا کنیم و فضاهای امن و چند منظوره ایجاد کنیم.» در این پالت ها سایه های ملایم و خاکی صورتی و خاک رس به عنوان محبوب ترین رنگ ها پیشتاز هستند.

دان-ادواردز و رنگ های دکوراسیون 2023

خزه اسپانیایی انتخاب کریلون برای رنگ دکوراسیون 2023

سبز به سرعت در حال تبدیل شدن به رنگ خنثی جدید است، زیرا صاحبان خانه به جای رنگ سفید روشن و شفاف دهه های گذشته رنگ های آرامش بخش را انتخاب می کنند. کریلون برای رنگ دکواسیون 2023 خود، خزه اسپانیایی را انتخاب کرد، سبز جنگلی عمیق که به طبیعت اشاره می کند. این رنگ به مبل های راحتی و دکوراسیون زیبایی و آرامشی منحصر به فرد را تزریق کرده و با تمامی رنگ های معرفی شده برای سال 2023 همخوانی دارد.

خزه اسپانیایی انتخاب کریلون برای رنگ دکوراسیون 2023
اشلی بانبری، طراح ارشد رنگ برای کمپانی کریلون، گفت: “این سبز نیمه شب ارتباط قوی با غنای طبیعت، جنگل های انبوه و زمین های خزه دار دارد. ریشه در قدرت تجدید کنندگی سبز دارد و می تواند با تناژ های گرم و سرد تعادل برقرار کند.” در یک بیانیه مطبوعاتی بانبری پیشنهاد می کند که این رنگ سبز تیره و غنی را با رنگ های مکمل مانند طلایی، ماسه سنگی و مسی که به طبیعت مربوط می شوند، جفت کنید.

رژگونه رزبری اثر بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023

انتخاب بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون سال 2023، رنگ قرمز نارنجی پر جنب و جوشی به نام رژگونه تمشکی است. سایه ای اشباع شده که به اتاق انرژی می بخشد تا ظاهری سرزنده داشته باشد. اعلام رژگونه تمشکی به عنوان رنگ سال 2023 توسط بنجامین مور، با راه اندازی پالت سالانه Color Trends این برند همراه است. این پالت شامل صدف حلزونی، قهوه ای سوخته، دارچینی، ارغوانی، آبی تیره (آبی نیمه شب پر ستاره) سبز دریای شمال و سبز ساوانا و رژگونه تمشکی است که همه تمرکز یکسانی روی رنگ‌های اشباع و پررنگ دارند. اگر جرات داشته باشید می توانید به تنهایی یا حتی با هم در دکوراسیون از این پالت استفاده کنید؛ هر یک از این رنگ ها قدرت تغییر شکل کامل هر فضایی را دارند.

رژگونه رزبری اثر بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023رژگونه رزبری اثر بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023سال بنجامین مور برای رنگ دکوراسیون 2023

آندریا ماگنو، مدیر بازاریابی و توسعه رنگ در بنجامین مور، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «مردم آماده هستند تا رنگ را به خانه بازگردانند و قدمی خارج از محدوده راحتی رنگ خود بردارند. رژگونه رزبری (Raspberry 2008-30 ) لذت و شخصیت را به ارمغان می‌آورد و در عین حال اتاق‌ها را برای نتایج باورنکردنی متحول می‌کند. برای یک رویکرد حداکثری، رژگونه رزبری را روی دیوارها، تزئینات و سقف بپاشید تا اتاق را در گرما بپوشانید. یا به سراغ مکان های کوچکتر رفته، مثلا در آشپزخانه سایه های ملایم سفید و بژ رنگ روشن و گلگون را استفاده کرده تا فضای منزلتان را به تعادل برسانید.

رنگ دکوراسیون سال 2023 از نظر PPG و Glidden

Ppg و glidenرنگ سبز آبی (Vining Ivy )را به‌ عنوان رنگ سال 2023 انتخاب کرده‌اند. Vining Ivy یک سایه سبز زمردی که با آبی پررنگ ترکیب شده است. از این رنگ می توان برای ایجاد حالت آرامش بخش در فضاها استفاده کرد، زیرا آبی، احساس آرامش را به شما منتقل می کند در حالی که زمرد احساس تعادل را برمی انگیزد. وقتی این دو ته رنگ با هم جفت می شوند، رنگی فوق العاده غنی و مد روز ایجاد می کنند.

رنگ دکوراسیون 2023 PPG & Glidden Paint

رنگ دکوراسیون سال 2023 از نظر PPG و Gliddenپالت رنگ دکوراسیون 2023 PPG & Glidden Paint

PPG و Glidden همچنین چهار پالت رنگی را انتخاب کرده اند که رنگ جدید سال را نشان می دهد. اولین پالت دارای پاستل های شیری، رنگ های آبکی و خنثی گرم است. Origin یک پالت رنگی خاکی و متعادل است. پالت بعدی یک پالت رنگ پر از تن رنگ های متضاد است. چهارمین پالت دارای رنگ های روشن، پاستل تمیز و رنگ های خنثی قوی است.

مدل رنگ دکوراسیون سال 2023 از نظر PPG و Glidden

بومی خالی و سفید کمپانی بهر برای رنگ دکوراسیون 2023

شرکت رنگ بهر canvas blank canvas را به عنوان رنگ دکوراسیون 2023 خود معرفی کرده است. این رنگ یک سایه ی سفید اما کاملا گرم است. این رنگ برای افرادی مناسب است که خانه را مکانی سرشار از آرامش می خواهند تا بعد از یک روز پر استرس به آن پناه ببرند. این رنگ انرژی مثبت بالایی داشته و سطح استرس را کاهش می دهد. این رنگ تمرکز را بالا برده بنابراین برای محیط های کاری نیز مناسب می باشد.

ومی خالی و سفید کمپانی بهر برای رنگ دکوراسیون 2023

ومی خالی و سفید کمپانی بهر برای رنگ دکوراسیون 2023

ومی خالی و سفید کمپانی بهر برای رنگ دکوراسیون سال 2023

منبع

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا