طراحی فضاهای بیرونی

30 ایده شیک و مدل دکوراسیون بالکن و تراس پاییزی 2023

دکوراسیون بالکن و تراس پاییزی را می توان با انتخاب المان های تزئینی متناسب با این فصل در رنگ های گرم انجام داد و فضایی دنج برای دورهمی های دوستانه را فراهم کرد. کدو تنبل، میوه کاج و شاخ و برگ از اصلی ترین نمادهای فصل زیبای پاییز بوده و استفاده از آنها در بالکن می تواند جلوه فوق العاده ای داشته باشد. مجله دکوراسیون دکونیوز در ادامه ایده های جذاب برای طراحی تراس و بالکن کوچک و بزرگ به سبک پاییز را به همراه عکس و مدل های متنوع ارائه خواهد داد.

دکوراسیون بالکن پاییزی

رنگ دکوراسیون بالکن و تراس پاییزی

مانند فضاهای داخل ساختمان، یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در طراحی فضاهای بیرونی باید مد نظر قرار داد، رنگ است. با توجه به اینکه نارنجی، قهوه ای، زرد و قرمز رنگ های پاییزی به شمار می روند، استفاده از آن در تراس مهم است. به عنوان مثال می توان برای طراحی تراس از وسایل تزئینی، صندلی و پارچه و شال مبل با این رنگ ها استفاده کرد.

مدل بالکن و تراس به سبک پاییز

علاوه براین رنگ ها، بهتر است کمی رنگ سبز و سفید نیز در این فضا استفاده شود تا فضا سرزندگی و طراوت داشته باشد. در ادامه چند مدل با رنگ بندی های فوق العاده زیبا از بالکن و تراس پاییزی را می توانید مشاهده کنید.

بهترین انواع کفپوش بالکن و تراس چیست؟

عکس بالکن به سبک پاییز

تراس به سبک پاییز

رنگ تراس پاییزی

رنگ بندی تراس برای پاییز

وسایل تزئینی طراحی دکوراسیون تراس سبک پاییز

یکی از بهترین ایده ها برای دیزاین کردن تراس به سبک پاییز، استفاده از وسایل تزئینی و المان های این فصل می باشد. کدو تنبل که پای ثابت تمام تم های پاییزی می باشد در کنار میوه های مخروطی کاج ترکیبی فوق العاده خواهند بود. برای حفظ نظم و در عین حال زیبایی می توان المان های تزئینی را در جعبه های چوبی با رنگ های زرد و قهوه ای و قرمز سفید بچینید.

  8 پوشش عالی و ایده برای سقف حیاط خلوت

تراس سبک پاییز

تزئین تراس برای پاییز

استفاده از ریسه های تزئینی و شمع در گوشه و کنار تراس می تواند محیط را گرم و آرامش بخش تر کند. پیشنهاد می کنیم شمع های قطور استوانه ای استفاده کنید، چون با محیط تراس بیشتر تناسب دارند.

تزئین بالکن برای پاییز

عکس دیزاین تراس سبک پاییز

صندلی و مبل تراس پاییزی

با توجه به اندازه و متراژ تراس می توان از چند صندلی و مبل راحتی استفاده کرد. مبلمان های راحتی و کاناپه در حالت کلی شرایط بهتری را برای تراس و بالکن پاییزی فراهم می کنند اما فضای زیادی با آنها اشغال میشود.

30 ایده شیک و مدل دکوراسیون بالکن و تراس پاییزی 2023

تراس سبک پاییز شیک

صندلی تراس در پاییز

علاوه بر مبلمان یا صندلی، پیشنهاد می کنیم برای دیزاین تراس به سبک پاییز از شال مبل نیز استفاده کنید. پارچه های خز یا بافت و مکرومه بافی می توانند انتخاب خوبی باشند. چند نمونه از تزئین تراس با مبلمان و صندلی های رنگی و ساده و شال مبل برای تراس پاییزی در ادامه می توانید مشاهده کنید.

عکس تزئین بالکن برای پاییز

عکس تزئین تراس برای پاییز

مدل تراس پاییزی کوچک

در تراس های کوچک بهتر است تزئیات را بیشتر روی دیوار و نرده و حفاظ انجام دهید. علاوه براین، وسایل چند منظوره از قبیل پاف صندوقی برای این محیط ها کاربرد بیشتری دارند. عکس تراس کوچک به سبک پاییز را در ادامه می توانید مشاهده کنید و ایده بگیرید.

مدل تراس پاییزی کوچک

مدل بالکن پاییزی کوچک

مدل بالکن و تراس بزرگ در پاییز

برای محیط های بزرگ که محدودیتی در فضا وجود ندارد، مبلمان و میز را به صورت نیم دایره ای یا گرد بچینید و وسایل تزئینی را در اطراف قرار دهید. همچنین می توان ظرف مخصوص آتش و شعله را روی این تراس ها استفاده کنید که گرمای خوبی را ایجاد می کند.

  گرین وال یا دیوار سبز چیست؟ (فواید، معایب، انواع گرین وال در منزل)

مدل بالکن و تراس بزرگ به سبک پاییز

علاوه براین، در تراس های بزرگ پیشنهاد می کنیم گلدان و گل های طبیعی مناسب برای پاییز را استفاده کنید.

مدل تراس بزرگ به سبک پاییز

مدل تراس بزرگ پاییزی

مدل بالکن بزرگ پاییزی

تراس پاییزی ایرانی و سنتی

فرش و پشتی های قرمز بخش جدایی ناپذیر از دکوراسیون سنتی ایران می باشد که می توانند در تراس جلوه خوبی را ایجاد کنند. انتخاب نحوه چیدمان و سبک و رنگ بندی کاملا سلیقه ای بوده و اگر علاقه مند به طرح های سنتی هستید می توانید تراس زیبایی را برای پاییز با این وسایل تزئین کنید.

تراس پاییزی ایرانی و سنتی

بالکن پاییزی ایرانی و سنتی

عکس طراحی دکوراسیون تراس و بالکن در پاییز

تزئین بالکن پاییزی شیک

مدل تزئین تراس برای پاییز جدید

تراس شیک پاییزی

 

عکس بالکن کوچک پاییزی

عکس تراس شیک برای پاییز

عکس تراس لوکس در پاییز

عکس تراس پاییزی

تزئین تراس با کدو تنبل برای پاییز

عکس تراس کوچک پاییزی

تزئین تراس با گل پاییزی

 

 

 

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. خیلی قشنگن کاش جاهایی که این طرحا رو اجرا میکنن رو هم تو سایتتون معرفی کنین

  2. خیلییییی خوبن
    تراس یا بالکن اگر پنجره بزاری هم قشنگه زمانی که بارندگی یا باد باشه تمیز می مونه و استفاده ازش راحت تر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا