مبلمان و سرویس چوب

مبل سرمه ای با چه رنگی ست میشه؟ (ترکیب رنگ مبل سرمه ای با فرش، پرده، دیوار)

ترکیب رنگ مبل سرمه ای با رنگ های دیگر شرایطی را فراهم می کند تا فضایی بسیار جذاب را در اتاق نشیمن یا پذیرایی داشته باشید. یکی از مزایای انتخاب مبل سرمه ای، ست شدن آن با سایر رنگ ها و تناسب این مبل با بسیاری از سبک های دکوراسیون داخلی است. اما اگر ندانید که مبل سرمه ای با چه رنگی ست میشه، نمی توانید از مزایای متعدد آن بهره مند شوید. در این مطلب از بخش مبلمان دکونیوز به مواردی از قبیل فرش مناسب مبل سرمه ای، رنگ پرده ها و دیوار سازگار با آن اشاره خواهیم داشت.

ترکیب مبل سرمه ای و رنگ های دیگر

ترکیب رنگ مبل سرمه ای با رنگ های دیگر

برای استفاده از مبل سرمه ای حق انتخاب های زیادی برای رنگ دیوار، فرش و پرده ها و سایر اکسسوری های موجود در محیط دارید. در حالت کلی مبل سرمه ای با رنگ های سفید، سبز، کرم، نارنجی، قهوه ای، طوسی، زرد، مشکی و قرمز ست می شود. در ادامه چند پیشنهاد جذاب از نگاه طراحان حرفه ای برای ست کردن مبل سرمه ای با فرش، دیوار، پرده و غیره را می توانید ببینید:

9 قانون انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی

مبل سرمه ای و دیوار سفید

کنتراست دیوارهای سفید و مبلمان سرمه ای در کنار کوسن های نارنجی و کرم و فرش با یکی از رنگ های خنثی از قبیل طوسی و خاکستری ترکیبی بی نظیر را برایتان به همراه دارد. یکی از بهترین رنگ های کوسن برای مبل سرمه ای رنگ های نارنجی، بژف کرم هستند. در این ترکیب می توانید از تابلوهای زیبا با قاب های چوبی و فلزی ، گل های طبیعی، و قفسه و اکسسوری های چوبی استفاده کنید تا فضایی گرم و دلنشین داشته باشید.

مبل سرمه ای و دیوار سفید

20 ایده برای دکوراسیون منزل با مبل مشکی

ست مبل سرمه ای و دیوار سبز

یکی دیگر از انتخاب های بسیار حرفه ای برای ست کردن مبل سرمه ای با رنگ های دیگر، سبز است. این دو رنگ یادآور آرامش طبیعت بوده و به همین دلیل فضایی بسیار عالی برای استراحت را می توان با آن طراحی کرد. در کنار دیوارهای سبز می توانید از اکسسوری های مشکی و نقره ای و کوسن های سبز و خاکستری استفاده کنید.

ست مبل سرمه ای و دیوار سبز

دیوار صورتی و مبل سرمه ای

تفاوتی ندارد که مبل سرمه ای را در اتاق نشیمن استفاده می کنید یا سالن پذیرایی، در هر صورت ترکیب آن با دیوارهای صورتی روشن بی نظیر می شود. تا حد امکان بهتر است صورتی روشن را برای دیوارها انتخاب کنید و از نصب چند تابلوی تزئینی در این اتاق غافل نشوید.

دیوار صورتی و مبل سرمه ای

مبل سبز یشمی با چه رنگی ست میشه؟

ست مبل سرمه ای با پرده و فرش سفید

یکی دیگر از راه های ایجاد کنتراست چشم نواز با مبل سرمه ای، استفاده از پرده و کفپوش یا فرش های سفید است. پرده های حریر درخشان سفید، مبل های مخمل سرمه ای و کفپوش یا فرش سفید طرح دار یا سفید انتخاب مناسبی برای دکوراسیون سبک مدرن به شمار می روند. برای جلوه بهتر، در این اتاق اکسسوری های طلایی را نباید فراموش کنید.

ست مبل سرمه ای با پرده و فرش سفید

دیوارها را با رنگ های تیره و آجری رنگ آمیزی کنید

استفاده از رنگ های تیره مانند خاکستری و سیاه درکنار دیوارپوش آجری برای دیوارها در کنار مبل سرمه ای و فرش و کوسن های روشن و خنثی ترکیب پیشنهادی بعدی برای ست کردن مبل سرمه ای هستند. اگر اتاق نور کافی ندارد یا متراژ آن کم است، نورپردازی دیوارها را فراموش نکنید.

دیوارها را با رنگ های تیره و آجری رنگ آمیزی کنید

ست مبل سرمه ای و قهوه ای

رنگ سرمه ای و قهوه ای چوب تضاد فوق العاده جذابی را بوجود می آورد و گرمای دلنشین طبیعت و آرامش دریا را با هم ترکیب می کند. برای کف اتاق می توانید از کفپوش چوبی و فرش های رنگ روشن استفاده کنید.

ست مبل سرمه ای و قهوه ای

ست مبل سرمه ای و قرمز

برای ایجاد طرح کوبیسمی در دکوراسیون می توانید مانند تصویر ترکیبی مبل سرمه ای، صندلی های قرمز را به کار ببرید. دقت داشته باشید که این ترکیب را روی دیوارها نیز اجرا کنید تا انسجام در اتاق بوجود آید.

ست مبل سرمه ای و قرمز
در تصویر زیر نیز می توانید جذابیت قرمز در کنار سرمه ای را در چیدمان اتاق مشاهده کنید.

ترکیب ست مبل سرمه ای و قرمز

ست مبل سرمه ای و زرد

گرمای رنگ زرد در کنار سرمه ای چیزی نیز که بتوان براحتی از آن چشک پوشی کرد. از این ترکیب می توانید در کوسن و تابلو و سایر اکسسوری ها در کنار مبل سرمه ای استفاده کنید. استفاده از میز با پایه های فلزی طلایی و صندلی های چوبی، لوسترهای مدرن فلزی و دیوارهای طوسی و سفید جذابیت اتاق را در این ترکیب صد چندان می کند.

ست مبل سرمه ای و زرد

ست مبل سرمه ای با رنگ طلایی

مانند تصویر زیر می توانید برای فرش، اکسسوری ها و پایه های میز از طلایی در کنار مبل های سرمه ای استفاده کنید. اگر طلایی را هوشمندانه در اتاق به کار ببرید، فضا کاملا شیک و دکوراسیون مینیمال می شود و خبری از شلوغی در آن نخواهد بود.

ست مبل سرمه ای با رنگ طلایی
تا حد امکان سعی کنید در کنار مبل سرمه ای به رنگ های روشن گرایش داشته باشید تا فضا باز و آرامش بخش شود. اگر از این مبل در دکوراسیون نئوکلاسیک استفاده می کنید، پاف و دیوارهای خاکستری، پرده های طوسی و سفید و رگه هایی از رنگ طلایی روی دیوار و لوستر بدون شک فضا را جذاب تر می کند.

ترکیب مبل سرمه ای با رنگ طلایی

مبل سرمه ای و دیوار و فرش طوسی

برای ایجاد فضایی کاملا مدرن و انتزاعی می توانید مبل های سرمه ای را با چند کاناپه طوسی، دیوارهای خاکستری، اکسسوری های طلایی، مجسمه های چوبی قهوه ای و زرد خردلی ترکیب کنید.

 

مبل سرمه ای و دیوار و فرش طوسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا