طراحی دکوراسیون محیط کار

6 اصل طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه (40 مدل دکوراسیون سالن زیبایی شیک و ساده)

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه با توجه به اهمیت بسیار زیاد آن در جلب رضایت مشتری و ایجاد احساس خوشایند در آنها از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. علاوه براین، در بسیاری از مواقع نحوه تزئین آرایشگاه زنانه می تواند براحتی مشکل کمبود فضا و کوچک بودن محیط را برطرف نماید. ما در مجله دکوراسیون دکونیوز در ادامه به مهم ترین اصول طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه شیک و ساده و ایرانی و هر آنچه که در زیباتر شدن محیط آن کمک می کند را معرفی خواهیم کرد.

عکس دکوراسیون داخلی برای آرایشگاه زنانه

ارتباط طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه با جذب مشتری بیشتر

اولین نکته و مساله که باید قبل از شروع کار در نظر داشته باشید، اهمیت زیاد نوع طراحی داخلی آرایشگاه زنانه می باشد. دلایل زیادی برای اینکار وجود دارد که مهم ترین آنها احساس رضایت در مشتری می باشد. سالن های زیبایی فضایی بدور از استرس، غم و ناراحتی می باشد و اغلب افرادی که در این محیط ها قرار وارد میشوند، به دنبال احساس خوب هستند. در نتیجه طراحی داخلی آرایشگاه باید به گونه ای انجام شود که در حالت کلی چیزی جز حس و حال خوشایند را در افراد آن محیط ایجاد نکند.

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه شیک

علاوه براین، تعداد زیاد صندلی و میز و همچنین بزرگ بودن یونیت های آرایشگاه باعث میشوند تا فضا نامرتب باشد و رفت و آمد در بین آنها را سخت خواهد کرد. با در نظر گرفتن اصول طراحی دکوراسیون داخلی نه تنها می توان به زیباتر شدن محیط کمک کرد، بلکه براحتی می توان فضاهای کوچک را مدیریت نمود. در نتیجه انجام اینکار و طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی تنها جنبه زیباشناسی نداشته، بلکه مدیریت فضا را به خوبی در برمیگیرد.

  ایده های جذاب و اصول دکوراسیون مغازه اسباب بازی فروشی

طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

بهترین طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

تفاوتی ندارد که بخواهید چیدمان آرایشگاه زنانه با فضایی بزرگ را انجام دهید یا سالن کوچک، در هر صورت با چند گام می توان به بهترین نتیجه دست پیدا کرد که عبارتند از:

انتخاب سبک مناسب دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

سبک های مختلفی برای طراحی فضای داخلی وجود دارد که هر یک با توجه به فرهنگ، سلیقه و خواسته های اطراف و نوع کار می توانند در محیط های مختلف مناسب باشند. در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه در اولین مرحله باید بتوانید با توجه به نوع کار و روحیات اغلب مشتریان سبک خاصی را انتخاب کنید. سبک های مینیمال را می پسندید یا کلاسیک و یا مدرن؟

برخلاف گذشته که اغلب افراد سبک های کلاسیک را برای سالن های زیبایی و حتی منزل انتخاب می کردند، در دنیای امروز افراد زیادی هستند که طراحی دکوراسیون مدرن و مینیمال را می پسندند. پیشنهاد می کنیم با مطالعه مطلب ویژگی های سبک های دکوراسیون داخلی با جزئیات هر یک بیشتر آشنا شوید.

طراحی داخلی آرایشگاه زنانه

رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی

رنگ ها از مهم ترین المان ها در محیط اطرافمان هستند که به شدت بر افکار و احساسات تاثیرگذار می باشند. با مطالعه روانشناسی رنگ کاملا با نقش مهم آنها در دکوراسیون سالن زیبایی زنانه آشنا خواهید شد. در حالت کلی برای اغلب سالن های زیبایی از ترکیب 2 رنگ تقریبا متضاد استفاده میشود. انتخاب رنگ تا حد زیادی به سبک دکوراسیون بستگی دارد، اما رنگ های روشن مانند سفید و خاکستری با تزئینات صورتی، بنفش، قرمز و سایر رنگ های شاد می توانند گزینه ای عالی به شمار روند.

دکور ارایشگاه زنانه سفید طلایی

برای زیباتر شدن طراحی داخلی آرایشگاه زنانه بهترین کار این است که رنگ های روشن به عنوان رنگ غالب در نظر گرفته شوند و از سایر رنگ ها در مبلمان و سایر وسایل تزئیناتی استفاده شود. با این انتخاب محیط بزرگتر، روشن و تمیزتر و همچنین منظم به نظر خواهد رسید.

  بهترین رنگ برای اتاق مشاوره؛ القای حس اعتماد و آرامش با رنگ

پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین رنگ برای سالن زیبایی زنانه را مطالعه کنید

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

نورپردازی سالن زیبایی زنانه

نور از مهم ترین فاکتورها در طراحی دکوراسیون منزل و سایر محیط ها و حتی سالن های زیبایی محسوب میشود. گاهی چیدمان و انتخاب رنگ بسیار حرفه ای با نورپردازی اشتباه به طور کامل نادیده گرفته میشود. در نتیجه بهتر است به نوع چراغ ها و رنگ نور آنها و همچنین محل قرارگیری هر یک در طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه دقت کنید.

نورپردازی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه ساده

قرار گرفتن چراغ هایی با رنگ های سفید و زرد در سقف و همچنین کنار میزکارها باعث میشود تا محیط زیباتر شود و همچنین شرایط کار برای آرایشگرها نیز مناسب تر خواهد شد. البته باید دقت داشته باشید که نورپردازی برای هر بخش از سالن های زیبایی با هم تفاوت دارد، به عنوان مثال در بخش هایی که مخصوص آرایش می باشند بهتر است محیط کاملا روشن باشد و در مقابل از اتاق ماساژ از نورهای ملایم استفاده میشود. با این انتخاب مشتری احساس رضایت بیشتری خواهد داشت.

طراحی دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

چیدمان در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

بزرگ بودن صندلی های مخصوص آرایش و نیاز به آینه و کنسول های زیاد در سالن زیبایی باعث میشود تا فضا خیلی زود پر شود. در نتیجه باید نحوه چیدمان را به گونه ای انجام دهید که رفت و آمد از بین بخش های مختلف به راحتی انجام شود. برای اینکه بتوانید تزیین سالن زیبایی زنانه را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهید، بهتر است ابتدا محیط را به چند بخش تقسیم کنید.

در بخش بندی سالن با توجه به خدماتی که ارائه میشود مانند آرایش عروس، کوتاهی مو، مانیکور و پدیکور و غیره به هر سرویس فضای خاصی اختصاص دهید. همچنین یکی از بهترین بخش ها را برای مدیریت و پذیرش در نظر بگیرید تا از ورود افراد متفرقه به بخش های آرایش جلوگیری شود.

دکوراسیون داخلی آرایشگاه کوچک زنانه

با این بخش بندی فضا نه تنها نظم بهتری در محیط حاکم میشود، بلکه می توان با دکوراسیون اختصاصی برای هر بخش با توجه به نوع سرویس ها فضایی زیباتر داشت. به عنوان مثال می توان سالن عروس را با رنگ های طلایی و سفید بسیار زیبا و مجلل کرد و بدون شک احساس بهتری در مشتری ایجاد خواهد شد.

  11 اصل مهم در طراحی دفتر کار در منزل

نقش آینه در دکوراسیون داخلی آرایشگاه زنانه

سالن زیبایی بدون آینه کاملا بی معناست و یکی از اصلی ترین تجهیزات به شمار می رود. علاوه بر قرار دادن آینه در مقابل هر یک از صندلی های آرایش، بهتر است روی دیوار و حتی در کمدها نیز آینه نصب شود تا محیط روشن تر و بزرگتر بنظر برسد.

طراحی داخلی آرایشگاه زنانه

دیوارها را جدی بگیرید

از آنجا که در بسیاری از مواقع از سفید به عنوان رنگ غالب در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه در نظر گرفته میشود، در نتیجه نباید از فضای خالی دیوارها غافل شد. استفاده از تابلو و تزئینات با جلوه عالی می تواند محیط را بسیار زیبا و جذاب کند. در سایر بخش ها نیز بهتر است از وسایل تزئینی استفاده شود، البته در انتخاب رنگ تزئینات باید دقت زیادی داشته باشید تا فضا شلوغ و نامرتب به نظر نرسد.

طراحی دکوراسیون سالن های زیبایی زنانه

از دیگر موارد مهمی که برای طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه شیک و ساده باید در نظر داشت می توان به انتخاب رنگ و جنس مناسب کفپوش سالن، استفاده از گل و گیاه و همچنین به کار بردن خلاقیت در نحوه چیدمان و بخش بندی فضا و سایر کارها اشاره نمود.

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه و مهم ترین اصول در زیباتر شدن نتیجه کار در این مطلب ارائه شد. اما در نهایت این شما هستید که می توانید با توجه به سلیقه و خواسته و روحیاتتان بهترین ها را انتخاب کنید. در ادامه جدیدترین مدل و عکس های دکوراسیون آرایشگاه زنانه ساده و شیک و متناسب با فرهنگ ایرانی را مشاهده می کنید.

جدیدترین عکس و مدل دکوراسیون داخلی سالن زیبایی زنانه 2021

عکس آرایشگاه زنانه

عکس سالن زیبایی زنانه

عکس دکوراسیون سالن زیبایی زنانه

عکس دکوراسیون سالن زیبایی زنانه شیک

مدل دکوراسیون سالن زیبایی زنانه شیک

مدل دکوراسیون سالن زیبایی زنانه ساده

مدل طراحی داخلی سالن زیبایی زنانه ساده

مدل طراحی داخلی آرایشگاه زنانه ساده

مدل طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه ساده

عکس دکور آرایشگاه زنانه ایرانی

دکور جدید آرایشگاه زنانه لوکس

مدل آرایشگاه زنانه ایرانی

دکوراسیون داخلی برای آرایشگاه زنانه

عکس دکوراسیون داخلی برای آرایشگاه زنانه

 

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. سلام
    بنظرتون برای مدل آرایشگاه زنانه ایرانی سبک بوهو میتونه گزینه خوبی باشه؟ من این سبک رو دوست دارم اما نمیدونم از نظر مشتری خوب میشه یا خیر

    1. سلام دوست عزیز
      بله سبک بوهو و اکسسوری های منحصر به فردی که داره میتونه در هر جایی کاربرد داشتهباشه. فقط باید سعی کنین برای محیط آرایشگاه از طرح و وسایل تزئینی شلوغ استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا