تبلیغات

5 مدل جاکفشی با رنگ دکوراسیون 2023

با شروع سال جدید میلادی شاید علاقه مند باشید تا دکوراسیون خود را به رنگ روز تغییر دهید یکی از این لوازم دکوراسیون خانه جاکفشی است. برای خرید جاکفشی میتوانید از رنگ دکوراسیون 2023 استفاده کنید. در ادامه به بررسی 7 مدل از این جاکفشی ها می پردازیم
اگرچه نقش جاکفشی در دکوراسیون منزل چندان مورد توجه قرار نگرفته است، اما می توان گفت که این وسیله به عنوان اولین عامل قابل مشاهده جزء ضروری دکوراسیون محسوب می شود.
از طرح های مختلف جاکفشی برای جمع و جور کردن کفش ها و کتانی و بوت همچنین نگهداری اقلامی مانند واکس، زیره کفش و پاک کننده های کفش استفاده می شود
کفش ها در مدل ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند که بسته به متراژ خانه و تعداد اعضای خانواده قابل استفاده هستند. این وسیله همه کاره نه تنها برای نگهداری کفش، بلکه در مدل های آینه ای یا با چوب لباسی نیز قابل استفاده است و فضای کوچکی را برای نیازهای مختلف ارائه می دهد و جلوه ای متناسب با خانه ایجاد می کند.

جاکفشی نشیمن دار با رنگ از نگاه کمپانی پنتون

شرکت پنتون رنگ ارغوانی تیره را به عنوان رنگ سال 2023 معرفی کرده است. شما میتوانید جاکفشی روکش چرم با رنگ قرمز تیره برای تغییر دکوراسیون خود استفاده کنید.

جاکفشی نشیمن دار با رنگ از نگاه کمپانی پنتون

انتخاب جاکفشی به سلیقه شروین ویلیامز

رنگ های خنثی با تناژهای متوسط برای مصارف خانگی مناسب هستند. شروین ویلیامز رنگ Redend Point را به عنوان رنگ یک رنگ مینیمال مناسب دکوراسیون مدرن خانه های 2023 انتخاب کرده است

انتخاب جاکفشی به سلیقه شروین ویلیامز

جاکفشی مدل 2023 با رنگ کمپانی دولوکس

این شرکت رنگ زرد طبیعی را به عنوان رنگ سال 2023 در دنیای دکوراسیون معرفی کرد. مهمتر از همه، پالت رنگ ترکیب شده با این زرد حس آزادی را در طبیعت تداعی می کند. اگر این رنگ در محیط قرار گیرد، در محاصره جادوی طبیعت قرار خواهید گرفت. رنگ زرد به بازتر و روشن تر شدن فضای داخلی خانه شما کمک می کند.

جاکفشی مدل 2023 با رنگ کمپانی دولوکس

سبز زمردی و سفید هم توسط چندین کمپانی به عنوان رنگ دکوراسیون 2023 انتخاب شده است.ترکیب این دو رنگ در منزل شما میتواند معجزه ای از زیبایی باشد.

جاکفشی مدل 2023 با رنگ سبز زمردی

جاکفشی مدل 2023 با رنگ سبز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا