تبلیغات

جدیدترین مدل پردهای زبرا سه بعدی + مدل و عکس

جدیدترین مدل پردهای زبرا سه بعدی برای پذیرایی و اتاق خواب را می توانید به خوبی با سبک های مختلف چیدمان استفاده کنید. این پرده ها در رنگ بندی و طرح های بسیار متنوع ارائه شده و به همین دلیل می توان برای اتاق کودکان و حتی آشپزخانه و محیط های کاری و اداری نیز از این مدل پرده ها استفاده کرد. در ادامه به چند مورد از جدیدترین مدل های پرده های زبرا سه بعدی اشاره خواهیم داشت.

جدیدترین پرده های زبرا سه بعدی اتاق کودک

جدیدترین مدل پردهای زبرا سه بعدی اتاق کودک

از بیشترین کاربردهای این مدل پرده ها می توان به اتاق کودک اشاره نمود. طرح های سه بعدی انیمیشنی به شدت مورد توجه کودکان بوده و به همین دلیل می توان پنجره اتاقشان را با این اتاق بی نظیر کرد. در میان تنوع بسیار زیاد مدل های پرده زبرا سه بعدی جدید، باید بتوانید گزینه هایی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با شرایط موجود در اتاق دارند. در مدل های پرده زبرا که در ادامه مطلب ارائه میشود، طرح های متنوع و جذابی را می توانید مشاهده کنید که برای فضاهای بزرگ و کوچک با رنگ بندی های مختلف سازگار هستند.
اگر در انتخاب پرده زبرا در طرح و مدل های جدید و سه بعدی برای اتاق کودکتان تردید دارید و نمی توانید به نتیجه برسید، پیشنهاد می کنیم موارد زیر را با دقت بررسی کنید:

  • آیا فضای اتاق به اندازه کافی بزرگ می باشد؟ اگر پاسخ منفی است، بهترین انتخاب پرده های خلوت و ساده سه بعدی زبرا خواهد بود. در غیر این صورت تمام طرح و مدل ها را متناسب با سلیقه و خواسته کودک می توانید انتخاب کنید.
  • آیا روشنایی فضا به خوبی تامین شده است؟ اگر پاسخ منفی است، بهتر است در میان جدیدترین مدل پرده های زبرا سه بعدی، گزینه هایی را انتخاب کنید که رنگ بندی روشن تری دارند.
  • کودکتان دختر است یا پسر؟ روحیات آن چگونه است؟ به چه شخصیت های کارتونی علاقه بیشتری دارد؟ با پاسخ دادن به این موارد می توانید طرح را انتخاب کنید.

جدیدترین پرده های زبرا سه بعدی پذیرایی

مدل پرده زبرا سه بعدی پذیرایی

یکی از اصلی ترین موارد کاربرد این پرده ها، سالن های پذیرایی می باشد. در تمام منازل مسکونی بخش پذیرایی اهمیت بسیار زیادی داشته و در اغلب مواقع گرایش به سمت لوکس و مجلل تر شدن آن وجود دارد. بدون در نظر گرفتن قیمت پرده زبرا، با طرح های سه بعدی می توان فضایی منحصر به فرد را در این محیط ایجاد کرد. مدل پرده های زبرا جدید سه بعدی برای پذیرایی تنوع بسیار زیادی داشته و در رنگ بندی آنها از سفید و طلایی استفاده میشود. استفاده از طرح های گل و شکل های هندسی مدرن و خطوط و منحنی ها با رنگ بندی های جذاب همگی فضای این قسمت از منزل را بسیار حرفه ای و چشم نواز خواهند کرد. در ادامه چند عکس از جدیدترین مدل های پرده زبرا سه بعدی را می توانید مشاهده کنید.

جدیدترین پرده های زبرا سه بعدی اتاق خواب

مدل پرده های زبرا سه بعدی اتاق خواب

مهم ترین فاکتوری که در نوع چیدمان و وسایل کاربردی در فضای اتاق خواب باید به آن توجه داشت، تناسب آنها با آرامش محیط است. در اتاق خواب رنگ های ملایم و آرامش بخش در کنار خنثی فضای فوق العاده را ایجاد می کنند. علاوه براین، نوع پرده و جنس آن باید به گونه ای باشد که نور قابل تنظیم داشته باشد. خرید پرده های زبرا با طرح های سه بعدی می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای این محیط باشد چون چند مزیت مهم را به همراه دارند که عبارتند از:

  • امکان چاپ طرح های سه بعدی دلخواه برای این پرده ها وجود دارد و می توان متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون گزینه های مناسب را انتخاب کرد.
  • ارتفاع پرده های زبرا قابل تنظیم بوده و می توان بر اساس نور مورد نیاز آنها را باز و بسته کرد.
  • تنوع رنگی در مدل های جدید پرده های زبرا سه بعدی بسیار زیاد است و حق انتخاب بالایی خواهید داشت.
  • چند مدل و عکس پرده سه بعدی زبرا جدید در ادامه ارائه شده اند. این پرده ها با سبک های مختلف مدرن و کلاسیک برای فضاهای بزرگ و کوچک سازگار می باشند.

جدیدترین پرده های زبرا سه بعدی اداری

جدیدترین مدل پردهای زبرا سه بعدی اداری

در محیط های کاری و اداری پرده های سه بعدی زبرا کاربرد زیادی دارند و استفاده از آنها چند مزیت دارد که مهم ترین آنها، برندینگ است. با چاپ طرح لوگو و المان های سازمانی که هویت بصری به شمار می روند، می توان تمام فضای محیط کار را برای برندینگ استفاده کرد. با این انتخاب طرح پرده در ذهن ارباب رجوع ماندگار شده و این از مهم ترین گام ها در برندینگ محسوب میشود. در مدل ای پرده زبرا جدید برای فضاهای اداری بیشتر از رنگ های خنثی و روشن استفاده میشود تا ذهن کارمندان دچار آشفتگی نشود.
علاوه بر فضاهای اداری، برای سالن های زیبایی و بوتیک ها نیز می توان از میان مدل های متنوع و جدید پرده زبرا سه بعدی گزینه های متعددی را انتخاب کرد. این پرده ها اغلب قابل شستشو بوده و زیبایی و کیفیت را در کنار هم فراهم کرده اند.
فروشگاه پرده برقی متین یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده انواع پرده های زبرا در طرح و مدل های متنوع می باشد. این پرده ها به تمام ایران قابل ارسال بوده و با قیمت نمایندگی و تولیدی ارائه میشوند. برای مشاهده جدیدترین مدل های پرده زبرا سه بعدی و ساده و طرح دار می توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس www.pardehbarghi.com مراجعه نموده یا با شماره تلفن 02122361050 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا