تبلیغات

راهنمای خرید سنگ تراورتن

چکیده : راهنمای خرید سنگ تراورتن در این مطلب را کاملا توضیح داده ایم تا مرجع خرید سنگ تراورتن ایران یعنی سایت ایران سنگ را به شما معرفی کنیم.

سنگ تراورتن در دسته بندی سنگ های آهکی رسوبی قرار داشته که به صورت علمی و تجربی آن را بهترین و مناسب ترین سنگ برای نمای می دانیم. به لطف خداوند کشور ایران اولویت اول را از نظر تنوع در رنگ و طرح تراورتن ها در دنیا داشته و همین امر موجب تنوع بسیار بالایی در سنگ های تراورتن گشته است. پس در هر کارخانه سنگبری می توانیم ده ها مدل سنگ تراورتن را ببینیم که هر یک از معدن متفاوت استخراج شده و به تبع آن دارای ویژگی های متفاوتی نیز با یکدیگر خواهند بود. حال تمامی این صحبت ها به این موضوع می انجامد که بین انواع تراورتن های موجود در بازار کدام را انتخاب کنیم؟ یا بین تراورتن ها و فروشنده ها به کدام یک اطمینان کنیم؟ ما در ایران سنگ برآنیم تا این موضوع را شفاف ساخته تا بتوانیم از اصفهان که قطب سنگ ایران به حساب آمده برای تمامی هموطنان عزیزمان سنگ را ارسال کرده تا سوغاتی گران بها و ارزشمند را برایشان به ارمغان داشته باشیم.

اولین و مهم ترین موضوع در انتخاب سنگ نما، اعتماد به فروشنده است. معدن سنگ، نام سنگ، کیفیت فرآوری و درج بندی سنگ از مواردیست که در بسیاری از مواقع تنها می توان با اعتماد به فروشنده به آن دست یافت. به زبان ساده تر در استان اصفهان بیش از نیمی از سنگ کل کشور فرآوری شده و این موضوع حاکی از تعداد بالای تولید کننده و فروشنده در این استان خواهد بود. حال به کدام فروشنده یا تولید کننده اعتماد کنیم؟ به بیان مشاوران ما در ایران سنگ منطقی ترین روش اعتماد به فروشنده می تواند توجه به سابقه کاری او وهمچنین کارنامه فعالیت های او تلقی شود. به عنوان مثال بین یک کارخانه سنگبری که تولید کننده سنگ است با یک پیج اینستاگرامی، به طور قطعی باید به کارخانه اعتماد کنیم. چرا که از نظر تجربه تولید و راه اندازی و موارد پس از فروش بهتر می توانیم به کارخانه سنگبری دسترسی داشته باشیم. پس اولین قدم برای خرید سنگ نما باید اعتماد به فروشنده معتبر و درست کار باشد و این موضوع درفضای مجازی و خرید های آنلاین می تواند به اولویت لینک ها مرتبط باشد. مسلما فروشگاهی که در سرچ های مرتبط با سنگ ساختمانی در صفحات اول باشد، نشان از آن دارد که در بازخورد مشتری ها و همچنین پشتیبانی فروش بهترین عملکرد را داشته و در غیر این صورت نمی تواند جایگاه خود را درصفحات اول گوگل حفظ کند.

سنگ تراورتن ایران سنگ
مادر ایران سنگ به ضرس قاطع می گوییم که متاسفانه امروزه شاهد نادرست کار کردن بسیاری از دوستان در زمینه فروش سنگ هستیم. در واقع هر روزه مشتریان عزیزی را داریم که برای شوره بر سنگ نمایا موارد این چنینی با ما در ارتباط هستند و تمامی موارد نشان از آن دارد که سنگ معدن ضعیفی را به جای معدن قوی با اسم دیگری خریداری کرده اند. پس در اولین قدم، اولین و مهم ترین اولویت تیم مشاوره و همچنین تیم فروش ایران سنگ، ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است تا بتوانیم علم کافی برای خرید سنگ را به شما عزیزان منتقل کرده تا با چنین مواردی کمتر روبرو شویم. در دنیای سنگی که امروز در آن فعالیت داریم شاهد آن هستیم که سنگ معادن به جای دیگری و با نام دیگری و با قیمتی متفاوت به مشتری فروخته می شود و پس از اجرا هم کار از کار گذشته است و گذر زمان است که میتواند این موضوع را برملا سازد. پس خواهش داریم که قبل از خرید سنگ برای نمای ساختمان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از این مشاوره رایگان استفاده نمایید.

می دانیم که سنگ ساختمانی یک کالای مصرفیست. پس همانند تمامی کالاهای دیگر دارای قیمت تمام شده و قیمت معرفی شده می باشد. در نتیجه هیچ گاه نمی توانیم سنگ خوب و با کیفیت را با قیمت بسیار پایین تر از حد ممکن خریداری کنیم مگر آن که سنگ اشتباه و تقلبی را به جای اصلی خریداری کنیم. یک مثال خیلی ساده: نمی توانیم با پول پراید، زانتیا بخریم. این جمله به طور معجزه آسایی می تواند بسیاری از عزیزان را از اشتباه مصون دارد. سنگ تراورتن سفید گران است. سنگ تراورتن کرم قیمت متوسطی داشته و شکلاتی ها کمترین قیمت را دارند. پس هیچ گاه نمی توانیم با مبلغ برابر با سنگ شکلاتی، سنگ کرم یا سفید بخریم. این موضوعی است که باید حتما به آن توجه کنیم.
پس در دومین مرحله باید به بودجه و توان خرید خود توجه کنیم. در ایران سنگ تقریبا تمامی سنگ های تراورتن موجود بوده و برای مشاوران ما فروش هیچ سنگی دراولویت نیست؛ پس برای انتخاب درست بهتر است قیمت مد نظر خود را به ما معرفی کنید. پس از آن مشاوران ما در آن رنج قیمت بهترین و مطمئن ترین سنگ را به شما پیشنهاد خواهند کرد. در بسیاری از موارد شاهد آن هستیم که مشتری سنگ سفید می خواهد و از طرفی توان پرداخت برای آن را ندارد. پس به اجبار سراغ سنگ های ارزان قیمت و ضعیف می رود. وظیفه اصلی مشاور در ایران سنگ این است که مشتری را توجیه کرده و به او بگوید که بجای خرید سنگ سفید ضعیف ترین می توانی بهترین سنگ کرم را خریداری کنی. در این حالت باید رنگ سفید را فدای کیفیت کرده و با همان پول بهترین و ماندگار ترین سنگ کرم را خریداری کنیم.

سنگ نمای ایران سنگ

جمع بندی

  • در کشورمان بیش از هر جای دنیا معدن سنگ تراورتن وجود داشته که سنگ هر یک با دیگری متفاوت است.
  • در ایران سنگ و مجموعه کارخانجات صنایع سنگ ایران تقریبا مهم ترین و معتبر ترین سنگ های تراورتن تولید و فرآوری می گردد.
  • برای مشاوران ما فروش هیچ سنگی در اولویت نیست و آن ها صرفا وظیفه خود می دانند که بهترین و مطمئن ترین سنگ را به شما عزیزان پیشنهاد کنند.
  • در ایران سنگ می توانیم تنوع بسیار بالایی از سنگ های ساختمانی را شاهد باشیم که در قیاس با تمامی فروشگاه های اینترنتی دیگر می تواند مدعی معرف بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت سنگ باشد.

ایران سنگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا