تبلیغات

راهنمای خرید و قیمت انواع میزبار

صنایع چوبی آرشیوود از بدو تاسیس در زمینه طراحی ساخت و تولید انواع محصولات چوبی سفارشی برای بیشتر سفارت خانه ها، دربار، سالن های سینما و بارها و منازل مسکونی تا به امروز نیز همین رویه را ادامه می دهد و با ساخت درب، کمد، کابینت کلاسیک، خرید میز بار و مبلمان کلاسیک مشغول می باشد.
صنایع چوبی آرشیوود با بیش از یک قرن پیشینه در زمینه تولید انواع صنایع چوبی با کیفیت و سفارشی به درخواست مشتریان ، از چوب خالص در تولید محصولات خود استفاده کرده و محصولات تولید شده توسط ما کاملا عاری از سایر مواد می باشد که این مسالع باعث می شود ما بهترین کیفیت برای محصولات چوبی را ارائه بدهیم.
همچنین با بهره گیری از بهترین و باتجربه ترین متخصصین طراحی و نجاری همیشه سعی برای آن داشته ایم که با بهترین کیفیت محصولات را تولید و طراحی کنیم تا مشتریان از رضایت کامل برخوردار شوند.

تولید محصولات کاملا چوبی

نخستین تعهد ما به مشتریان خود ضمانت کیفیت و اصالت کالاها می باشد. تمامی محصولات توسط خود ما با بهره گیری از بهترین چوب ها از جمله افرا، توسکا و بلوط و گردو  محصولات را تولید می نماییم . در ادامه به کاربرد و مزایا و معایب هر کدام از این چوب ها بیشتر می پردازیم.
  • چوب بلوط
یکی از بهترین انواع چوبی است که برای تولید و استفاده در مبلمان بسیار مناسب می باشد و با رنگ هایی معمولا قرمز و طیف هایی مختلف سفید هم هماهنگی بسیار خوبی دارد. از این چوب برای الگوهای کلاسیک و مدرن در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.
برای بسیار سوال است که این چوب ها ممکن است در طول زمان خورد و نابود شوند و استفاده از مصنوعات چوبی بسیار مناسب تر است و عمر طولانی تری دارد. اما باید بدانیم این چوب ها علاوه بر استعداد ذاتی در زیبا و ماندگاری از سایر مصنوعات بسیار ماندگارتر بوده و علاوه بر آن زیبایی دو چندان نیز دارند.
  • چوب توسکا
با دارا بودن رنگ کرم در طراحی انواع میز بار و المان های مخصوص اتاق نوزادان استفاده می شود و ماندگاری و کیفیت آن نیز بسیار عالی می باشد که در سایر تولیدات مختلفی از آن بهره گرفته می شود. برای دانستن انواع کاربردها این چوب می توانید با آرشیوود تماس بگیرید، تا بهترین کاربردها از انواع چوب ها ارا به شما معرفی نماید.
  • چوب افرا
چوب افرا به چند صورت نرم و سفت طبقه بندی می شود که هر دوی آنها از بیشتر انواع دیگر چوب راحت تر به محصولات چوبی زیبایی تبدیل می شوند و کاربردهایی فراوان در تولید کابینت و مبلمان دارند.

تولید و طراحی انواع میزبار

  • میز بار چوبی دیواری: این میز بار در طرح و مدل های مختلفی اجرا شده و برای دکوراسیون های داخلی استفاده می شود. کارایی این میز بار بسیار زیاد بوده و به طور کلی جذابیت بسیار عالی دارد. مدل های دیواری فضای کمتری در خانه را اشغال می کنند، برای همین دلیل است که در بسیاری موارد برای رستوران ها استفاده می گردد.
  •    میز باز چوبی ایستاده: در صورتی که فضای کافی در منزل یا رستوران وجود داشته باشد، اجرای انواع میزبار ایستاده گزینه بهتری به نسبت دیواری است. میز بار ایستاده در مقایسه با سایر میزهای بار شامل طبقات بیشتری بوده و برای نگهداری انواع نوشیدنی و غذا گزینه خوبی است. این میزها با کنده کاری های مخصوصی طراحی شده و بسیار حرفه ای اجرا می شود.
  •    میزبار چرخ دار مخصوص رستوران: در صورتی که نیاز به استفاده از میزبار برای رستوران ها و منازل باشد، می بایست از میز بار چرخ دار استفاده کرد. میز بار چرخ دار در سبک و طرح و مدل های لوکس و مدرن
معمولاً برای ساخت انواع میزبار چوبی از چوب خام استفاده می شود. به این میز ها، میز بار چوبی درختی گفته می شود و شامل طراحی و ساخت مخصوص به خود است. این میزها در طرح و مدل بندی های مختلفی طراحی شده اند و ابعاد متفاوتی دارند. طرح اولیه این میزها به صورت سه بعدی شبیه سازی شده و پس از تایید از سوی کاربر، به اجرا در می آید. دقت و حساسیت ساخت برای این میزها بالا بوده و بسیار عالی اجرا می شوند.

چرا آرشیوود؟

چرا با وجود شرکت ها و نجاری های مختلف کوچک و بزرگ باید با آرشیوود کار کنیم و محصولات خود را از این مجموعه تهیه و سفارش دهیم؟
  • پیشینه طولانی
آرشیوود با بیش از صد سال تجربه و فعالیت در زمینه عرضه چوب ها و انواع محصولات چوبی در تمام این سال ها رضایت مشتریان را اولویت خود قرار داده و اعتماد مردم و مشتریان را به خود جلب کرده است و به حدی در زمینه طراحی و ارائه محصول خوب حساسیت به خرج داده است که در این مدت تمامی مشتریان از محصولات و طراحی های ما رضایت کامل داشته اند.
  • تعهد به مشتریان
متا به مشتریان خود متعهد شده ایم تا اصالت کالا را به آنها ارائه دهیم و در مورد جنس چوب های بکار برده شده، هر نوع چوبی استفاده شود همان نوع چوب به مشتری معرفی می شود یا مشتریان هر نوع چوبی را درخواست کنند همان به آنها ارائه می شود و این مساله باعث رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان به ما شده است.
  • تعهد به طبیعت
آرشیوود با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع محصولات از صنایع چوبی، تعهد بزرکی را در خود دیده و طبیعت را مادر خود می دانیم و با افتخار می گوییم که بیشتر از درختانی که صرف تولید صنایع چوبی کرده ایم، درخت کاشته ایم، زیرا درختان را هدیه ی بزرگ طبیعت و مایه آرامش زمین و برکت کسب و کار خود می دانیم.
برگرفته از سایت آرچی وود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا