طراحی دکوراسیون فروشگاهطراحی دکوراسیون محیط کار

طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه و چند اصل مهم در جذب مشتری

طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه شاید در نگاه اول تنها جنبه زیبایی داشته باشد، اما واقعیت این است که به شدت بر جذب مشتری و افزایش فروش نقش دارد. طراحی دکور بوتیک مردانه نه تنها فضای داخلی مغازه و فروشگاه را در برمیگیرد، بلکه طراحی ویترین را نیز شامل می شود. به عبارت دیگر، طراحی ویترین بوتیک مردانه به همان اندازه مهم است که طراحی داخلی آن اهمیت دارد. مجله دکونیوز در ادامه به چند اصل مهم در طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه و هر آنچه که باید درباره آن بدانید اشاره خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه

بخش های مهم در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه

در حالت کلی برای اینکه بتوانیم نوع طراحی دکور بوتیک مردانه را کاملا حرفه ای انجام دهیم، لازم است به تمام بخش ها و جوانب کار با دقت نگاه شود. در نتیجه از ویترین گرفته تا اتاق پرو و کانتر و صندوق و حسابداری باید کاملا بر اساس اصول طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان شوند. به همین منظور اصول مهم در طراحی بوتیک را از ویترین شروع می کنیم و در ادامه به سایر بخش ها اشاره خواهیم داشت.

ویترین بوتیک مردانه

طراحی ویترین بوتیک مردانه

ویترین به نوعی شناسنامه مغازه و فروشگاه ها می باشد و جلوه ای از درون مغازه به شمار می رود. به عبارت دیگر، اگر طراحی داخلی بوتیک را کاملا حرفه ای انجام دهید، اما به ویترین توجه نداشته باشید نمی توانید مشتری را به خوبی جذب نمایید.

در طراحی ویترین بوتیک مردانه ابتدا باید بتوانید سبک کلی کار و مشتریان هدف را مشخص نمایید. اینکه شما سعی در جذب مشتریان جوان دارید یا افراد میانسال در نوع طراحی تاثیر زیادی دارد. با توجه به اینکه اغلب بزرگسالان به سمت محیط های مرتب و رسمی گرایش پیدا می کنند، در نتیجه چیدمان مانکن ها باید کاملا مرتب و رسمی بوده و از نورپردازی های تقریبا روشن باید استفاده شود.

  11 اصل مهم در طراحی دفتر کار در منزل

اصول طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه را بخوانید

طراحی ویترین بوتیک مردانه

در بوتیک هایی که هدف اصلی جذب جوانان می باشد، باید بتوانید خلاقیت را چاشنی طراحی کنید. جوانان همیشه به دنبال ایده های تازه و متفاوت هستند و به همین خاطر ویترین های جذاب و کاملا خلاقانه را بیشتر میپسندند. نوع نورپردازی، نحوه قرار گرفتن مانکن ها و استفاده از وسایل تزئینی همگی باید کاملا مطابق با سلایق این گروه از افراد انجام شود.

مساله مهم دیگری که در این شرایط باید به آن توجه ویژه داشت، تنوع در طراحی ویترین بوتیک مردانه می باشد. سعی کنید لباس ها و همچنین نحوه چیدمان مانکن و سایر المان های موجود در ویترین را به صورت دوره ای تغییر دهید. این کار باعث میشود تا نوعی هیجان و حرکت در فعالیتتان احساس شود و قطعا تاثیر مثبتی بر دیدگاه مشتری درباره شما خواهد داشت.

طراحی ویترین بوتیک

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه

در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه و حتی زنانه باید بتوانید چند اصل مهم را مد نظر داشته باشید تا بازخورد خوبی را دریافت کنید. این اصول عبارتند از:

طراحی ورودی بوتیک

ورودی بوتیک از در ورودی شروع شده و تا حدود 10 متر داخل مغازه و فروشگاه را شامل میشود. این بخش از بوتیک به شدت بر دیدگاه مشتری درباره نوع اجناس و سبک کارتان تاثیر گذار است. سعی کنید رنگ های جذاب و نورپردازی خوبی را در این بخش ایجاد کنید تا حتی افرادی که تنها برای سوال پرسیدن وارد مغازه میشوند، ترغیب شوند تا از سایر بخش های فروشگاه نیز بازدید نمایند.

طراحی داخلی بوتیک مردانه

نورپردازی در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه

با توجه به اینکه چه سبکی را برای پوشاک و اجناس مغازه در نظر گرفته اید باید بتوانید نورپردازی متناسب با آن را انتخاب و اجرا کنید. نورپردازی نه تنها در احساسات مشتری اثر گذار است، بلکه زیبایی لباس و پوشاک را می تواند تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال استفاده از نور زرد و سبز در بوتیک مردانه باعث میشود تا رنگ لباس و ظاهر آن جلوه خوبی نداشته باشد. به همین خاطر باید نورپردازی را جدی بگیرید.

  مهم ترین اصول دکوراسیون مغازه مرغ فروشی+ عکس و مدل

طراحی داخلی بوتیک

زاویه نورپردازی، رنگ و همچنین میزان روشنایی همگی به سبک کاریتان بستگی دارد و قطعا آنچه برای بوتیک های کلاسیک مناسب است، در مغازه های آنتیک بازخورد خوبی ایجاد نمیکند. در حالت کلی می توان گفت برای بوتیک های کلاسیک بهتر است نورپردازی روشن را مد نظر داشته و در مقابل برای سبک های آنتیک و تجملاتی میزان روشنایی را کمتر کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه

برندسازی در دکوارسیون بوتیک

برندسازی از اصول موفقیت در هر کسب و کاری می باشد و به شدت بر افزایش فروش تاثیر مثبت دارد. یکی از کارهایی که باید در طراحی دکور بوتیک مردانه مد نظر قرار داد، استفاده از رنگ سازمانی مجموعه در بخش های مختلف مغازه و فروشگاه می باشد. سعی کنید ترکیب رنگی که برای بوتیک به کار میبرید، کاملا مطابق با رنگ های سازمانی تان باشد. در طراحی های خلاقانه با رنگ های سازمانی می توان بوتیک را به بخش های مختلف تقسیم بندی کرد. این کار نه تنها نظم را در طرح کلی ایجاد می کند، بلکه در برندینگ به خوبی اثر می گذارد.

طراحی بوتیک مردانه

طراحی سمت راست بوتیک

تفاوتی ندارد که قصد دارید طراحی دکوراسیون رستوران را انجام دهید یا بوتیک، در هر صورت به سمت راست محیط کارتان توجه زیادی داشته باشید! تعجب نکنید، چون 90 درصد افراد با ورود به محیط های مختلف ناخودآگاه به سمت راست جذب میشوند و توجهشان به این قسمت بیشتر از سایر بخش ها می باشد. اطلاع از این ویژگی و به کار بردن آن در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه باعث میشود تا مشتری را به خوبی جذب کرد. به عنوان مثال می توان لباس های زیبا و طرح های جذاب را در این بخش قرار داد یا تابلوهای خیره کننده که مشتری را متعاقد به ماندن کند را در این محل نصب کنید.

  بهترین رنگ برای سالن زیبایی زنانه کدام است؟

طراحی دکوراسیون داخلی پوشاک

مسیر حرکت مشتری را خلاقانه طراحی کنید

از دیگر اصول مهم در طراحی دکور بوتیک مردانه، مسیر حرکت مشتری می باشد که می تواند بر متعاقد کردن وی برای بازدید از سایر بخش ها اثر زیادی داشته باشد. سعی کنید در این مسیر فضایی را برای استراحت همراهان مشتری اختصاص دهید و از المان های جذاب در طول مسیر استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد حرفه ای در فروشندگی در اغلب مواقع لباس های جذاب و یا آفرهای ویژه را در انتهای هر بخش قرار میدهند تا مشتری را مجاب کنند که تمام مسیر را طی کند. این کار باعث میشود تا مشتری از سایر بخش ها نیز بازدید کند و قطعا می تواند تاثیر خوبی بر افزایش فروش داشته باشد.

دکوراسیون پوشاک مردانه

مدل دکور پوشاک مردانه

مدل طراحی بوتیک مردانه

مدل طراحی دکور بوتیک مردانه

مدل طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه

مدل دکور پوشاک مردانه

مدل دکور پوشاک

مدل طراحی دکور بوتیک مردانه

مدل طراحی دکور بوتیک مردانه ایرانی

مدل طراحی داخلی بوتیک مردانه ایرانی

مدل طراحی دکور داخلی بوتیک مردانه

مدل جدید طراحی دکور بوتیک مردانه

مدل طراحی داخلی دکور بوتیک

طراحی دکور بوتیک شیک

اصول طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه و روش هایی که می توانند در دیدگاه مشتری بر نوع فعالیت و کسب و کارتان در این حوزه اثرگذار باشند را در این مطلب ارائه دادیم. همچنین مدل های بسیار زیبا و خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک مردانه نیز ارائه گردید. برای آشنایی با سایر اصول طراحی دکوراسیون محیط کار ، اطلاع از موارد مهم در خرید مبلمان و سرویس چوب و غیره کافیست با مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز همراه باشید.

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا