تبلیغات

کارتن از کجا بخریم؟

امروزه با گسترش عرصه رقابت بین صنایع مختلف، تلاش برای جلب رضایت بیشتر مشتریان افزایش یافته است. اگر نگاه دقیقی به صنایع مختلف و نحوه عرضه محصولات آن‌ها بیاندازیم، به اهمیت و ضرورت استفاده از کارتن و پکیجینگ شخصی برای یک برند موفق پی می‌بریم. یکی از معیارهای مهم برای جلب توجه و رضایت مشتریان استفاده از بسته‌بندی مناسب برای محصول است. به عبارتی دیگر نحوه بسته‌بندی و توزیع یک محصول از مهم‌ترین نشانه‌های کیفیت یک کالا و اعتبار یک برند است.
در این مقاله به معرفی انواع کارتن، مشخصه‌های یک کارتن باکیفیت و کاربردهای آن و همچنین معرفی فروشگاه کارتن بانک می‌پردازیم.

کارتن از کجا بخریم

انواع کارتن بسته بندی

• کارتن پستی مقوایی
کارتن پستی در 9 سایزبندی و ابعاد مختلف با طرح‌ساده و یا چاپ شده براساس رنگ و طرح دلخواه شما آماده می‌شود. در ضمن کارتن های پستی از لحاظ ضخامت نیز دارای تنوع هستند. کارتن‌هایی با ضخامت بالا در برابر رطوبت، حرارت، عوامل محیطی مقاوم هستند و به منظور جلوگیری از وارد شدن هرگونه ضربه و آسیب به کالای شما طراحی و ساخته شده‌اند. برای تهیه انواع کارتن‌های پستی متناسب با نیاز خود، می‌توانید به بخش کارتن وب‌سایت کارتن بانک مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

• پاکت پستی کاغذی
پاکت پستی در 6 سایزبندی‌ مختلف با طرح ساده و یا چاپ شده براساس رنگ و طرح دلخواه شما ساخته می‌شود. همچنین پاکت‌های پستی در سه نوع ساده، حباب‌دار و متالایز نیز تولید می‌شوند که ضدآب هستند و همچنین این پاکت‌ها با مقاومت بالا از وارد شدن هرگونه ضربه به محصول شما جلوگیری می‌کنند. در فروشگاه اینترنتی کارتن بانک می‌توانید بهترین کیفیت و بالاترین تنوع در پاکت‌های پستی را مشاهده کنید.

ویژگی‌های کارتن بسته‌بندی

باتوجه به اینکه از کارتن‌های بسته‌بندی برای ارسال کالا به نقاط دور و نزدیک استفاده می‌شود، از اولین نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که از مواد اولیه مرغوب و بادوام در تولید آن استفاده شود. جنس کارتن‌های بسته بندی باید جوری باشد که در مقابل رطوبت و حرارت مقاوم باشد. همچنین طرح روی کارتن بسته‌بندی یا باید طراحی مختص به شرکت پست یا طراحی هر شرکت پخش دیگری که از آن استفاده می‌کند باشد. چاپ علائم کاربردی برروی جعبه نیز در طراحی آن حائز اهمیت است.
تنوع در جنس و ابعاد کارتن‌های بسته‌بندی از دیگر عوامل مهمی است که باید در هنگام تولید به آن دقت شود. تنوع در اندازه‌های کارتن و پاکت‌های پستی باعث می‌شود تا مشتری کالاها با اندازه‌های متفاوت را به راحتی جابه‌جا کند.

کاربرد کارتن در مصارف مختلف

یکی از مهم‌ترین کاربردها و مصارف کارتن‌های مقوایی در بخش عرضه و تولید و ارسال محصولات مختلف است. به همین دلیل شرکت پست اولین جایی است که کارتن‌های پستی و پاکت‌های پستی در آن کاربرد زیادی دارد.
دفاتر پیشخوان نیز با اینکه از مجموعه‌های شرکت پست هستند اما از کارتن‌ها و پاکت‌های پستی برای ارسال محصولات، اوراق، سندها و نامه‌های خود استفاده می‌کنند.
بسته‌بندی‌های کارتنی در صنایع تولید و عرضه موادغذایی نیز کاربرد زیادی دارند. کارتن‌های حامل مواد خوراکی گرم و سرد، کارتن حمل میوه و جعبه‌های حمل خوراکی‌های فست‌فود از بارزترین مثال‌های کاربرد بسته‌بندی کارتنی در این صنعت هستند.
بسته‌بندی‌های کارتنی در صنعت پوشاک، وسایل تزیینی، عرضه قطعات خودرو، صنایع تولید لوازم تحریر، بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی و بسته‌بندی اسباب بازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به ویژه وقتی که طراحی ‌این بسته‌بندی‌ها به صورت اختصاصی و همراه با لوگوی خود کسب‌وکار باشد.

کلام آخر

در این مقاله با ضرورت استفاده از کارتن در صنایع مختلف و ویژگی‌های آن آشنا شدیم. اگر شما هم به‌دنبال بسته‌بندی کارتنی برایمحصولات خود هستید، فروشگاه اینترنتی کارتن بانک با بیش از چندین دهه تجربه فعالیت در زمینه صنایع چاپ و بسته بندی، آماده ارائه بهترین خدمات برای رفع نیاز مشتریان خود در زمینه بسته‌بندی‌های کارتن پستی و پاکت پستی است. برای مشاهده انواع بسته‌بندی ها و یا طراحی بسته‌بندی متناسب با برند خودتان می‌توانید به وب‌سایت رسمی فروشگاه کارتن بانک مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا