تبلیغات

هدایایی از جنس شور و شادی برای نوروز باستانی

نوروز و بهار از زیباترین بهانه‌هاست برای پاسداشت افرادی که حضورشان موجب شور و پویایی کسب و کار شماست. و هدایای تبلیغاتی نوروز در این روزها گویاترین و زلال ترین سفیران شما خواهند بود. هدایایی که با مهر و دوستی و احساسات قدرشناسانه‌ی شما در آمیخته‌اند تا گرم ترین پیام‌ها و سپاس‌ها را نثار آنها کنند.

نوروزی باستانی که با بهارِ طبیعت دست در دست هم بر زندگی مردمان جاری خواهند شد, فرصتی ست سبز تا به پاس سالی که گذشت و به امید سالی نیکو در پیش رو, با هدایایی زیبا و خلاقانه, لبخند را بر لب‌های همراهان خود جاری سازید.

روزهای پایانی سال 1399 نزدیک است. سالی سخت که گرد خستگی و رخوت را بر دل‌های مردمان نشاند. باشد که به یاری ما حس هفتمی‌ها با هدایایی از جنس عشق و مهر, بذر امید را بر قلب و روح مخاطبان خود بپاشيد و شور و شوق را بر جان‌های خسته‌ی آنان جاری سازید.

هدایای سازمانی نوروز

هدایایی برآمده از هنر کهن ایرانی

هنرهاي اصيل ايراني همواره با احساساتي سرشار از زندگي و زيبايي و اصالت توامان بوده‌اند. آثاري ارزشمند و نفيس كه روح بزرگ و انديشه نيك ايراني در ذره ذره آن موج مي‌زند و بازگو كننده‌ي باورهايي هستند عميق و ژرف كه از بطن فرهنگ و تاريخ سرزمين ما برآمده‌اند.

گلدان‌ها و ظروفی آراسته شده به هنر ظریف خاتم و مینا, قلم زنی‌های شگفت انگیز, سفره‌های ترمه و قلم کارِ پر از بته جقه‌های خوش نقش و نگار, تابلوهایی حاصل عشق بازی چکش و قلم بر سطح فلز و چوب, همه و همه‌ی این ها گواه بر وجود مردمانی هستند سراسر نیکی و هنر.

صنایع دستی میهن‌مان از زیباترین و ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی هستند که می‌توانند حامل صمیمانه‌ترین پیام‌های شما برای مخاطبانتان باشند.

  راهنمای خرید سنگ تراورتن

جعبه‌های پر از عطر بهار

میهمان نوازی و ارج نهادن به آداب میهمان داری از زیباترین و کهن ترین سنت‌های نوروز ماست. جعبه‌های پذیرایی شکیل و دلنواز از هدایای تبلیغاتی جذابی هستند که دل مخاطبان شما را خواهند برد. جعبه‌هایی ترکیب چوب و ترمه و شیشه و گاه چوب و چرم می‌توانند زینت بخش سفره‌های پربرکت هفت سین همراهان شما باشند و استفاده از آنها هنگام پذیرایی از میهمان حس زیبایی شناسانه آنها را زنده خواهند کرد.

این جعبه‌های چشم نواز به تنهایی هم هدایایی دوست داشتنی هستند، در عین حال می‌توانید آنها را پر کنید از هرآنچه که نوروز و بهار را برای همراهان و حامیان شما دلپذیرتر می‌کند. هدایایی از جنس خوراکی‌های لذیذی که رایحه بهار و نوروز را به همراه خود دارند. انواع نوشیدنی‌های خوش طعم, آجیل‌ها, شیرینی‌های عیدانه, و حتی هرآنچه که بر سر سفره‌ی هفت سین برکت و نیکی را جاری می‌سازد, می‌تواند در دل این جعبه‌های دلنشین و شکیل جای خوش کنند و پیشکشی باشند با عطر بهار برای مخاطبان شما.

کتاب‌ها, هدایایی برای آرامش جان

آغازین روزهای بهار فرصتی ست مغتنمی تا همراه با تحولات طبیعت, مردمان نیز روح و جان خود را جلا دهند. اهدای کتب نفیس و ارزشمند که از شاعران و نویسندگان کهن و نامی ما برجای مانده‌اند تاثیرات شگرفی را بر آنان خواهد داشت. تعطیلات نوروز روزهایی هستند پربرکت تا در کنار به جای آوردن تمامی آیین‌های گرم و کهن, اندکی به پالایش فکر و جان خویش بپردازیم و مطالعه کتاب‌های ارزشمند بهترین راه برای آن می‌باشند. پس می‌توانید با هدیه کتاب‌هایی نفیس این فرصت را به مخاطبان خود دهید تا به درون خویش اندکی طراوت و هنر و دانش بیفزایند.

هدایای تبلیغاتی نوروز

تقویم‌هایی سرشار از ایام خوش

تقویم‌ها و سررسیدها همیشه هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و جذابی بوده‌اند. چرا که گاه برنامه‌های نزدیک و دور زندگی مخاطبان شما را برای سال پیش رو, در دل خویش جای می‌دهند تا با امید و تلاش به سوی آنها پیش روند, گاه همچون صندوقچه‌ای می‌شوند محرم دلنوشته‌ها و اهداف زندگی شغلی و شخصی‌اش, و برای کارمندان و مدیران هم کاربردی بسیار ارزشمند و حیاتی خواهند داشت. وجود تقویم‌ها با طراحی‌های زیبا و خلاقانه بر روی میز کار یا محل زندگی مخاطبان شما با حک نام و برند شما بر روی آن, یک هدیه تبلیغاتی نوروزی همیشگی و در عین حال خاص خواهد بود.

  سختی راکول فولاد ck45

طراحی سررسیدهایی با جنس چرم و یا هر جنس دیگری که بر زیبایی و ارزش آن بیفزاید و همراه کردن آنها با روان نویس‌هایی که به نرمی و لطافت هرچه تمام, در دست مخاطبان شما خوش می‌نشیند و بر جان کاغذ زیبا به رقص در می‌آیند, هدیه‌ای فوق العاده و شگفت انگیز را رقم خواهند زد.

ساعت‌ها, تلنگری برای غنیمت شمردن روزها

نواخته شدن سرناها گذر از سالی کهنه را خبر خواهند داد. و دیری نخواهد پایید که 365 روز دیگر هم خواهد گذشت و این ما هستیم که باید با قدر دانستنِ روزهای زندگی‌مان, آنها را هر چه نیکوتر بگذرانیم. زمان, جایگاه ویژه و غیرقابل انکاری در زندگی انسانها دارد و ساعت‌ها همیشه نقشی تعیین کننده و دوست داشتنی بر دیوارها و میزها و مچ‌های مخاطبان شما داشته‌اند. با عقربه‌هایی که همچون اسب هایی وحشی در دنیای خویش به پیش می‌تازند و جا ماندن از آنها هزینه‌ای گاه گزاف و سنگین برای ما در پی خواهد داشت.

ساعت‌های دیواری نشسته بر دیوارهای اتاق‌های کار و یا محل زندگی مخاطبان شما از شما به یادگار خواهند ماند. یادگاری که  همواره برای آنها همچون تلنگری و یا امیدی ست که زندگی در جریان است و آن را غنیمت شمارند.

آن هنگام که این ساعت‌ها با هنر کهن و زلال ایران ما درآمیخته می‌شوند زیبایی و تاثیرگذاری آنها دوچندان خواهد شد. ساعت‌هایی مزین شده با مثلث‌های خاتم کاری چشم نواز یا لاجوردی میناهای دلنشین و گاه تلفیقی خوش آب و رنگ از این دو هنر شگرف, هدایای تبلیغاتی فوق العاده‌ای هستند که بر قلب و ذهن همراهان و حامیان شما تاثیری عمیق خواهند گذاشت.

  آموزش صفر تا صد معماری و دکوراسیون داخلی

ساعت‌های رومیزی و مچی هم هرکدام متناسب با مخاطب شما می‌توانند یک هدیه تبلیغاتی الهام‌بخش و کاربردی در زندگی آنها باشند.

گل‌ها هدایایی سبز و آرام بخش

روزهای پایانی سال همیشه توامان بوده است با دغدغه‌ها و هیجانات زیادی گاه با طعم دلواپسی‌ها و نگرانی‌هایی به جهت راهی کردن سال کهنه و شروع سالی دیگر که آبستن اتفاقات و سرنوشت‌های ناخوانده‌ای برای ما انسان‌هاست.

هدایایی از جنس و رنگ طبیعت می‌توانند انتخاب هوشمندانه و فوق العاده‌ای برای این روزهای پر از استرس مخاطب شما باشند.

آن هنگام که در واپسین روزهای سال کارمند شما با اثری شگفت انگیز از آمیختگی چوب و گیاه و یا گوی شیشه‌ای بزرگ که گویی باغی را درون خود جای داده است بر روی میز خود مواجه می‌شود, و یا آن هنگام که مخاطب شما با دریافت این هدایای تبلیغاتی زیبا و روح انگیز از جانب شما در خانه‌های خود غافلگیر می‌شوند جاری شدن انرژی بسیار خارق العاده‌ای را در زیر پوست خود حس خواهند کردند که به واسطه‌ی آن هیچ گاه شما و نام شما و هدیه‌ی بی نظیرتان را از یاد نخواهند برد.

گل‌ها همیشه اعجاز آمیزند. چه درون گلدان‌های زیبا و شکیل, چه در آمیختگی با چوب و بوی آن و چه درون گوی‌های شیشه‌ای, پس هیچ گاه از اثربخشی عمیق آنها به عنوان هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی غافل نشوید.

در آغاز سالی دیگر, حس هفتم در کنار شماست. دل‌های خود را یکی خواهیم کرد و اندیشه‌های مان را بر روی هم خواهیم گذاشت و شور و شوق و امید را بر روزهای خسته‌ی کارمندان و همراهان و حامیان شما حاکم خواهیم کرد. باشد که سالی نیکوتر از همیشه و ایامی سرشار از شادی و سرور را در پیش داشته باشیم.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا