تبلیغات

انواع پارکت لمینت های ایرانی با کیفیت

راهنمای خرید پارکت لمینت با کیفیت ایرانی

امروزه رشد صنعت و تکنولوژی و علاقه و گرایش مردم به سبک زندگی مدرن سبب ایجاد تحولاتی بزرگ در نمای محیط زندگی افراد شده است. این روزها مردم سعی می‌کنند به جای طراحی محیط داخلی ساختمان‌های خود با استفاده از سنگ‌ها و مصالح گران‌قیمت از ابزارها و لوازم دکوراتیوی استفاده کنند که ضمن زیبایی و گرمابخش بودن به دکوراسیون از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشد. یکی از انواع این مصالح دکوراتیو پارکت لیمنت است که این روزها به شدت درگیر رقابت با پارکت‌های چوبی و سایر کفپوش‌های موجود است. آنچه که شواهد نشان می‌دهد پارکت لمینت به دلیل مزایا و برتری‌هایی که دارد پیروز این رقابت می‌باشد و اکثر مردم در جهان از این نوع کفپوش برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌کنند. با توجه به تقاضای روزافزون این محصول شرکت‌های معتبر بسیاری در داخل کشور اقدام به تولید داخلی این نوع پارکت با کیفیت بالا کرده‌اند.

پارکت لمینت چیست؟

قبل از این که باکیفیت‌تربن پارکت‌های ایرانی را معرفی کنیم، بهتر است مختصری راجع به پارکت لمینت و ساختار تشکیل دهنده آن صحبت کنیم. این نوع کفپوش دکوراتیو از موادی به HDF ساخته شده و به دلیل شباهتی که به پارکت دارد، به این نام شهرت یافته است. این کفپوش از لحاظ ظاهری برتری‌های بسیاری نسبت به کفپوش‌های چوبی و سرامیکی دارد و جلوه زیبایی به دکوراسیون می‌بخشد. این محصول از چهار لایه یا بخش اصلی تشکیل شده است. لایه اول آن نقش محافظتی دارد و از پارکت در مقابل ضربه و نفوذ آب جلوگیری می‌کند، لایه دوم کلیک است که تایل‌های پارکت را با هم مَچ می‌کند، به این ترتیب برای نصب این پارکت دیگر به چسب نیاز ندارید، در نتیجه نصب آن بسیار تمیز و راحت خواهد بود، لایه بعدی لایه طرح است که با استفاده از پیشترفته‌ترین دستگاه‌ها چاپ شده و به مغز اچ دی اف لمینت می‌شود و امکان ایجاد طرح‌های متنوع را فراهم می‌سازد.

لایه اصلی این پارکت مغزی آن است که از مواد اچ دی اف ساخته می‌شود. کیفیت، دوام و ماندگاری این نوع پارکت با توجه به مقاومت سایشی آن مشخص و دسته‌بندی می‌شود. به این ترتیب هر چه مقاومت سایشی پارکت بیشتر باشد، کیفیت و دوام آن بالاتر است. مقاومت سایشی این محصول با علامت AC نشان داده می‌شود. بر این اساس لمینت AC3 برای مکان‌هایی با تردد کم مانند اتاق خواب مناسب است و به این ترتیب هر چه شماره آن بالاتر رود مقاومت آن در برابر تردد و ضربه بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال لمینت AC5 برای کفپوش فروشگاه‌ها و مراکز تجاری مناسب است. این محصول دارای تنوع بی‌نظیر در طرح و رنگ می‌باشد، نصب و نگهداری آن آسان است و قیمت آن در مقابل مقاومت و طول عمری که دارد بسیار مناسب می‌باشد.

پارکت لمینت باکیفیت

این محصول تنوع بسیار زیادی از لحاظ جنس و مدل دارد. می‌توان چنین گفت که این کفپوش از مواد ترکیبی ساخته شده و اچ دی اف اصلی‌ترین ماده سازنده آن است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که این نوع پارکت در کیفیت‌های متفاوتی عرضه شود. هر چه کیفیت این کفپوش بیشتر باشد طول عمر و ماندگاری آن نیز به نسبت کیفیت افزایش می‌یابد. از آنجا که برندهای تولیدکننده برتر، از بهترین متریال‌ها در ساخت محصول استفاده می‌کنند، پارکت‌های مارک‌دار طرفدار بیشتری دارند. طبیعتاً کاربران نیز به دنبال برندهای معروف این محصول هستند و یک‌بار هزینه کردن را به تعمیر یا تعویض زود هنگام ترجیح می‌دهند. در ادامه بهترین برندهای پارکت لمینت ایرانی را معرفی می‌کنیم.

پارکت لمینت باکیفیت

پارکت لمینت آرتا

آرتا مشهورترین برند این نوع کفپوش لیمنت در ایران است. آرتا تنها برندی است که برای لمینت‌های استاندارد AC3 ضمانت نامه کتبی ده ساله دارد. یکی از معایب استفاده از این کفپوش لمینت این است که ضد آب نیست. هر چند نسبت به رطوبت و آب مقاوم است اما کاملاً ضد آب نیست. این در حالی است که برند آرتا با استفاده از پارافین بر روی هر تایل لمینت موفق شده تا حد زیادی از نفوذ آب از طریق درزهای پارکت به مغز آن جلوگیری کند. همچنین با استفاده از ورق پلاستیکی شفاف بر روی سطح پارکت آن را از خراش، سایش و فرو رفتگی در امان نگه داشته است. در ساختار پارکت لمینت آرتا، از رزین استفاده شده و موریانه و حشرات نمی‌توانند به آن نفوذ کنند.

شرکت آرتا، پارکت‌های خود را در دو طرح چوب و سنگ تولید می‌کند. این برند علاوه بر طراحی پارکت برای ساختمان‌های مسکونی، پارکت‌های طرح‌دار متنوعی را برای ساختمان‌های تجاری و نمایشگاهی تولید کرده است. شما می‌توانید پارکت‌های باکیفیت آرتا را با بهترین قیمت نسبت به برندهای دیگر تهیه کرده و بر روی سطوح مختلف از جمله موزاییک، سرامیک، سیمان، سنگ و غیره نصب کنید. جالب است بدانید که می‌توانید لمینت‌ها را پس از نصب جمع کرده و در جای دیگری مجدداً نصب کنید.

پارکت لمینت تکنوفلور

شرکت تکنوفلور نیز یکی دیگر از برترین تولیدکنندگان پارکت لمینت است. پارکت‌های این برند دارای گارانتی ۳۶ ماهه هستند. بنابراین در مدت زمانی که گارانتی آن‌ها اعتبار دارد، شرکت تکنوفلور هر گونه خسارت ناشی از خرابی آن را تا سقف ده میلیون تومان جبران می‌کند. این نوع گارانتی نشان دهنده کیفیت فوق‌العاده محصولات تکنوفلور است. پارکت‌هایی که در این شرکت تولید می‌شوند همگی از لحاظ مقاومت سایشی دارای کلاس بالا هستند و برای نصب در مکان‌های پر تردد مناسب می‌باشند. کلیک‌های پارکت تکنوفلور کیفیت بالایی دارند، در نتیجه به خوبی به هم متصل می‌شوند و پس از نصب درزی دیده نمی‌شود و پارکت حالت یکپارچه به خود می‌گیرد.

پارکت لمینت تکنوفلور

انواع پارکت لمینت ایرانی باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال برترین برندهای پارکت هستید و در تلاشید که بهترین و زیباترین انواع پارکت‌ها را با قیمت مناسب تهیه کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به سایت دکورچوب مراجعه کنید. شما می‌توانید در این سایت انواع برندهای ایرانی و باکیفیت پارکت را با طرح دلخواه خود تهیه کنید. دکور چوب عرضه کننده برترین برندهای پارکت لمینت است و به زیبایی دکوراسیون شما کمک می‌کند. لینک زیر آدرس اینترنتی دکور چوب می‌باشد.

Decorchoob.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا