مبلمان و سرویس چوب

50 مدل میز پاتختی مدرن و شیک و ساده سرویس خواب

مدل پاتختی که برای سرویس خواب استفاده میشود دارای تنوع زیادی بوده و برای هر نوع سبک دکوراسیون داخلی می توان گزینه های متعددی را انتخاب نمود. میز پاتختی میزهای دارای کشو و چند طبقه می باشند که در کنار تخت خواب و به دلایل مختلف استفاده شده و در اغلب مواقع سایز و اندازه کوچک تری نسبت به سایز میزها دارند. با توجه به اهمیت این گروه از وسایل مورد نیاز در اتاق خواب، مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز در ادامه بیش از مدل میز پاتختی مدرن و شیک و ساده و ام دی اف و پاتختی های دخترانه را ارائه داده و به موارد مهم در انتخاب آنها اشاره خواهد داشت.

مدل میز پاتختی

ویژگی های بهترین مدل پاتختی

همان طور که اشاره شد، تنوع در نوع طراحی میزهای پاتختی بسیار زیاد بوده و متناسب با دکوراسیون اتاق خواب می توان نمونه های بسیار زیبایی را انتخاب نمود. اما مسئله بسیار مهم این است که، تنها انتخاب پاتختی های ساده و شیک یا مدرن نمی تواند دلیل بر درستی خرید باشد، بلکه گزینه هایی را باید انتخاب کنید که با شرایط محیط و سبک دکوراسیون و نوع کاربری مورد نظر از آن تناسب داشته باشد. ویژگی های یک میز پاتختی که برای اتاق خواب شما مناسب باشد شامل موارد زیر است:

  مبل سرمه ای با چه رنگی ست میشه؟ (ترکیب رنگ مبل سرمه ای با فرش، پرده، دیوار)

سبک و مدل پاتختی

برای حفظ زیبایی و انسجام در دکوراسیون اتاق خواب باید پاتختی هایی را انتخاب کنید که سبک طراحی آنها با اتاق و مبلمان و سرویس چوب متناسب باشد. به عنوان مثال، در اتاق هایی با دکوراسیون مدرن بهتر است از پاتختی های ساده و مدرن با رنگ متناسب با سایر وسایل موجود در اتاق استفاده نمایید. شکل ظاهری و همچنین رنگ میز باید کاملا با تخت خواب، روتختی و دیوارها ترکیب مناسبی را ایجاد کند.

میز پاتختی مدرن

اندازه و ابعاد پاتختی

میزهای پاتختی اغلب دارای اندازه های کوچکی می باشند و با توجه به نوع کاربری آنها کاملا طبیعی است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که ارتفاع میز باید کاملا استاندارد باشد. ارتفاع استاندارد میزهای پاتختی به نوع تخت خواب بستگی دارد و در حالت کلی نباید بالاترین سطح میز از تشک بالاتر باشد.

70 ترکیب رنگ اتاق خواب را از دست ندهید.

مدل میز پاتختی مدرن

فضای کشوهای میز

با توجه به اینکه اغلب اتاق خواب ها با مشکل کمبود فضا مواجه می باشند، لذا می توان مدل هایی از پاتختی ها را انتخاب کرد که علاوه بر زیبایی، فضای مناسبی را برای قرار دادن وسایل مختلف از قبیل لوازم آرایش و حتی کتاب داشته باشد.

مدل پاتختی جادار

چرا میز پاتختی بخریم؟

انتخاب میزهای پاتختی در زمان خرید سرویس چوب اختیاری می باشد و به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد خرید آن را غیرضروری بدانند. این یک تصور اشتباه است چون با انتخاب بهترین مدل پاتختی در واقع وسیله ای خریداری می کنید که کاربردهای زیادی دارد. برخی از کاربردهای پاتختی شامل موارد زیر می باشد:

  • استفاده از سطح روی میز برای قرار دادن آباژور و چراغ مطالعه
  • قرار دادن لیوان آب، گوشی موبایل، کتاب و سایر وسایلی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید
  • قرار دادن وسایل مختلف در کشوهای میز و کمک به مرتب تر شدن فضای اتاق
  • قرار دادن ساعت های رومیزی، قاب عکس، گلدان و سایر وسایل تزئینی بر روی پاتختی
  بهترین ترفندها برای نگهداری از مبل راحتی

پاتختی ساده

مدل پاتختی مدرن

در سالهای اخیر اغلب افراد به سمت دکوراسیون های مدرن گرایش پیدا کرده اند و با انتخاب مدل پاتختی مدرن می تواند به زیباتر شدن اتاق خواب های دارای این سبک کمک زیادی کند. پاتختی های مدرن دارای تنوع رنگ و طرح بالایی می باشند و ساخت آنها نیز کار پیچیده ای نیست. در ادامه نمونه های بسیار زیبا از پاتختی های مدرن ساده و شیک را مشاهده می کنید.

مدل میز پاتختی مدرن ساده

مدل میز پاتختی مدرن شیک

مدل میز پاتختی مدرن شیک و لوکس

مدل میز پاتختی مدرن و لوکس

مدل میز پاتختی لوکس

مدل پاتختی لوکس

مدل پاتختی مدرن و شیک

مدل پاتختی مدرن و ساده

مدل پاتختی مدرن و ساده

مدل پاتختی مدرن

مدل پاتختی مدرن و لوکس

مدل پاتختی شناور یا دیواری

استفاده از فضای خالی روی دیوار یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق خواب های کوچک می باشد. همان طور که از نام این گروه از میزهای پاتختی مشخص است، بدون پایه بوده و اغلب تک طبقه می باشند و روی دیوار نصب میشوند. با کمی خلاقیت همچنین می توان تعداد طبقات آنها را افزایش داد و برای نگهداری از وسایل تزئینی و قاب عکس استفاده نمود.

مدل میز پاتختی شناور

مدل میز پاتختی دیواری

مدل پاتختی دیواری

مدل پاتختی شناور

مدل پاتختی ام دی اف

با توجه به قیمت مناسب و ارزان ام دی اف نسبت به چوب، مدل های پاتختی ام دی اف با تقاضای زیادی مواجه می باشند. پاتختی های ام دی اف نه تنها از نظر طرح تنوع بالایی دارند، بلکه رنگ های آنها نیز بسیار متنوع بوده و می توان متناسب با هر سبک دکوراسیون از آنها استفاده نمود.

مدل پاتختی ام دی اف

مدل میز پاتختی ام دی اف

مدل میز پاتختی ساده ام دی اف

مدل میز پاتختی لوکس ام دی اف

مدل میز پاتختی ام دی اف ساده

مدل میز پاتختی کشویی

این گروه از میزهای پاتختی با بیشترین استقبال مواجه میشوند و از گذشته تا امروز کاربرد زیادی دارند. با توجه به میزان فضایی که داخل کشوی این قبل میزها وجود دارد، می توان آنها را گزینه ای مناسب برای اتاق هایی دانست که با کمبود فضا برای چیدمان وسایل مواجه هستند.

  مبل مشکی با چه رنگی ست میشه؟ 20 نکته دکوراسیون منزل با مبل مشکی

مدل میز پاتختی کشویی

مدل پاتختی کشویی

مدل پاتختی کشویی ساده

مدل پاتختی ساده و شیک

مدل میز پاتختی ساده

مدل میز پاتختی ساده و شیک

مدل پاتختی شیک

مدل پاتختی شیک و ساده

مدل میز پاتختی شیک و ساده

میز پاتختی شیک و ساده

میز پاتختی شیک و ساده

مدل پاتختی دخترانه

مدل پاتختی جدید

مدل پاتختی جدید و ساده

مدل پاتختی جدید و شیک

پاتختی جدید و شیک

پاتختی لوکس و شیک

مدل پاتختی لوکس و شیک

 

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. مدلای قشنگی هستن اما تخت و پاتختی بیشتر مواقع با هم فروخته میشن و نمیشه به صورت تک سفارش داد

    1. متشکرم از ثبت نظرتون
      البته این یه قانون نیست و میتونین پاتختی رو متناسب با سلیقه تون به صورت جدا خریداری کنین

  2. چقد خوبه که به سمت این همه تنوع بریم و دست از سر مدلای قدیمی و همیشگی برداریم و دنبال این باشیم که با ایده گرفتن طرحای خلاقانه سفارش بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا