طراحی دکوراسیون داخلی

50 مدل نمای پشت تلویزیون مدرن، جدید و ساده

نمای پشت تلویزیون در خانه های مدرن و حتی کلاسیک اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و اغلب افراد ترجیح می دهند آن را به دیوار شاخص در منزل تبدیل کنند. انتخاب رنگ متفاوت برای دیوار، استفاده از دیوارپوش های جذاب و تزئین با وسایل ساده و گاها لوکس همگی روش هایی هستند تا دکور پشت تلویزیون را متفاوت، زیبا و کاربردی طراحی کنید. در ادامه بیش از 50 مدل و ایده برای نمای پشت تلویزیون جدید، مدرن و ساده را ارائه خواهیم داد. با مجله دکوراسیون دکونیوز همراه باشید.

نمای پشت تلویزیون با ترکیب چوب و اثر هنری

در تصوری زیر نمایی فوق العاده جذاب از پشت تلویزیون را می توانید مشاهده کنید که با پانل های چوبی اجرا شده است. برای جلوه بیشتر، تلویزیون در یک گوشه انتهایی پانل قرار گرفته و در سمت دیگر آن چند تابلو و اثر هنری جلوه گری می کند. با قرار دادن چراغ تزئینی در کنار تابلوها می توانید زیبایی اطراف تلویزیون را چند برابر کنید.

نمای پشت تلویزیون با ترکیب چوب
در تصوری زیر یکی دیگر از نمونه های دکور پشت تلویزیون با چوب را می توانید مشاهده کنید. در یک سمت دیگر تلویزیون در این مدل قفسه های کتاب قرار گرفته که با دکور چوبی سازگاری خوبی دارد.

نمای پشت تلویزیون با ترکیب چوب و قفسه کتاب
در مدل زیر نمای پشت تلویزیون کاربردی طراحی شده و بخش هایی برای قرار دادن کنسول بازی و سایر وسایل در نظر گرفته شده است.

مدل دیوار تی وی
یکی از جذابیت های مدل نمای پشت تلویزیون در تصویر زیر، استفاده از نورهای خطی است. نورهای خطی در این طرح پشت تلویزیون نصب شده و به همین دلیل نور فوق العاده زیبایی روی دیوار قرار میگیرد. این مدل برای تلویزیون اتاق خواب و پذیرایی و اتاق نشیمن کاربرد دارد و فضا را مدرن نشان می دهد.

نور خطی پشت تلویزیون

بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون چیست؟

در زیبایی دکوراسیون داخلی، توجه به جزئیات اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال، در مدل زیر تناسب فوق العاده جذابی میان نمای پشت تلویزیون و لوستر می توانید مشاهده کنید.

ایده ست کردن پشت تلویزیون و لوستر
نورهای خطی یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای نمای پشت تلویزیون مدرن است که با قیمت ارزان می توان آن را اجرا کرد. علاوه بر پانل روی دیوار، از این نورها روی صفحه پشتی تلویزیون نیز می توان استفاد کرد.

نمای پشت تلویزیون برای خانه کوچک

اگر فضای کمی برای چیدمان وسایل در منزل دارید، بهتر است تلویزیون روی دیوار نصب شود. زیر تلویزیون می توانید میز ساده قرار دهید که کمی از زمین فاصله داشته و روی دیوار نصب باشد. در این صورت فضا بزرگ، مدرن و جذاب تر خواهد بود. سپس برای پشت نیز می توانید از نورهای ال ای دی استفاده کنید.

نمای پشت تلویزیون برای خانه کوچک
استفاده از فضای خالی روی دیوار یکی از راهکارهای ایده آل برای خانه های کوچک است. بالای تلویزیون می توانید استند یا شلف ساده نصب کنید و تابلو، وسایل تزئینی یا کتاب را در آن قرار دهید.

دکور پشت تلویزیون برای خانه کوچک

اگر از علاقه مندان به گربه و حیوان خانگی هستید، مدل زیر را می توانید برای تزئین دیوار پشت تلویزیون انتخاب کنید. زیر تلویزیون فضایی برای استراحت گربه ها در نظر گرفته شده و قفسه بندی می شود.

ترکیب میز تلویزیون و فضای استراحت حیوان خانگی

ماربل شیت برای دکور پشت تلویزیون

اگر به دنبال انتخاب و ایده ای لوکس برای تزئین پشت تلویزیون هستید، ماربل شیت را از دست ندهید. سنگ مصنوعی فوق العاده جذاب و براق فضا را مدرن، بزرگ و منحص به فرد نشان می دهد. نمونه اجرای این ایده را در تصوری زیر می توانید مشاهده کنید. ماربل شیت یکی از جدیدترین انواع دیوارپوش برای پشت تلویزیون است.

ماربل شیت برای دکور پشت تلویزیون

پانل چوبی یا سنگی را می توانید برای پشت تلویزیون از کف تا سقف به صورت عمودی اجرا کنید. این انتخاب باعث بلند دیده شدن ارتفاع سقف می شود.

اجرای پانل عمودی برای تی وی وال

اگر دیوار بلند برای نصب تلویزیون ندارید اصلا جای نگرانی نیست. یکی از دیوارهای اتاق را انتخاب کنید؛ حتی اگر ارتفاع کمی داشته باشد. سپس از مبلمان با پایه های کوتاه تر برای جلوی آن استفاده کنید. در تصویر زیر می توانید نمونه اجرای تلویزیون روی دیوار با ارتفاع کم را مشاهده کنید. قفسه بلند اطراف و پنجره بالا تعادل را در محیط ایجاد کرده اند.

تلویزیون روی دیوار کوتاه

دکور دیوار پشت تلویزیون با طرح های ژئومتریک

یکی از ایده های بسیار عالی برای فضاهای مدرن، استفاده از طرح های ژئومتریک است. برای اجرای این طرح ها می توانید از یک یا چند رنگ متاسب با رنگ سایر وسایل اطراف استفاده کنید.

ایده تزئین دیوار پشت تلویزیون با طرح های ژئومتریک

دکور دیوار پشت تلویزیون با طرح های ژئومتریک

تضاد در دکور دیوار پشت تلویزیون

کافیست کمی خلاقیت داشته باشید تا بتوانید طرح هایی بسیار زیبا را با رنگ آمیزی دیوار برای پشت تی وی اجرا کنید. چند نمونه از این طرح ها که با رنگ های متضاد اجرا شده اند را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید.

تضاد در دکور دیوار پشت تلویزیون

تضاد رنگی در دیوار پشت تلویزیون

دیوار رنگی برای پشت تلویزیون

از دو رنگ متفاوت برای دیوار پشت تی وی استفاده کنید. یک روی ردیف وسط که رنگ متفاوت از دو طرف دارد تلویزیون را نصب کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

مدل پشت تلویزیون با دو رنگ متفاوت

دیوار سبز برای دیوار پشت تی وی

یکی از راه های چیدمان گیاهان طبیعی کنار تلویزیون، اجرای دیوار سبز است. پانل های چوبی و گیاهان لابه لای آن ترکیب بسیار زیبا، جذاب و آرامش بخشی خواهد بود و پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

دیوار سبز برای دیوار پشت تی وی

رنگ خاکستری برای پشت تلویزیون

در فضاهای مدرن می توانید از رنگ خاکستری در کنار سایر رنگ های گرم استفاده کنید. در تصاویر زیر نمونه های اجرای این رنگ برای دیوار پشت تی وی ر ا می توانید مشاهده کنید.

دکور پشت تلویزیون خاکستری کرم

نمای پشت تلویزیون طوسی

رنگ خاکستری برای پشت تلویزیون

الهام از فیلم ترون برای تزئین تی وی وال

اگر از علاقه مندان فیلم ترون هستید، این رنگ آبی را برای پشت تلویزین امتحان کنید. آبی در کنار قهوه ای چوب ترکیب دلنشینی خواهد بود.

مدل تزئین دیوار تی وی

نمای پشت تلویزیون برای علاقه مندان به کتاب

تزئین دیوار تلویزیون با قفسه کتاب

دکور پشت تلویزیون با کتاب

نمای پشت تلویزیون برای علاقه مندان به کتاب

نمای پشت تلویزیون مدرن

 

طرح مدرن تی وی وال

طرح پشت تلویزیون

تی وی وال چوب سفید مدرن

مدل مدرن تی وی وال

تی وی وال سفید جدید

تی وی وال سفید ساده

دیزاین جدید دیوار پشت تی وی

دیزاین مدرن پشت تلویزیون

تی وی وال چوب مدرن

تی وی وال جدید

تی و ی وال مدرن جدید

دیزاین پشت تلویزیون مدرن

نمای پشت تلویزیون سفید مشکی

نمای پشت تلویزیون جدید

نمای پشت تلویزیون مدرن

نمای پشت تلویزیون با آجر

نمای پشت تلویزیون با آجری

ایده تزئین پشت تلویزیون با آجر

نمای پشت تلویزیون با آجر

تزیین دیوار پشت تلویزیون با وسایل ساده

مدل ساده دیوار پشت تلویزیون

تی وی وال جدید سفید ساده

تزئین پشت تی وی با وسایل ساده

چیدمان ساده تی وی وال

دکور پشت تلویزیون با وسایل ساده

دیزاین دیوار پشت تلویزیون با وسایل ساده

تزیین دیوار پشت تلویزیون با وسایل ساده

منبع: home designing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا