طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمامطراحی دکوراسیون داخلی

45 مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی جدید و شیک

دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی از جمله گزینه های بسیار کاربردی در سبک های مدرن و امروزی می باشد که با محیط های بزرگ و کوچک کاملا سازگار است. استفاده از طوسی روشن و تیره در کنار سایر رنگ های گرم و سرد برای ایجاد تعادل و آرامش نتیجه بهتری خواهد داشت. در این بخش از مطالب دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام دکونیوز ترکیب رنگ های مناسب کاشی با خاکستری را برای دیزاین بررسی و مدل و عکس های جدید ارائه می دهیم.

دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی

دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی

طوسی یا خاکستری از جمله رنگ های بسیار پرطرفدار در سالهای اخیر می باشد که به دلیل خنثی بودن با سایر رنگ ها به خوبی ست میشود. استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی در شرایطی مناسب است که از نظر نور و روشنایی به محیط آسیب وارد نشود. چون خاکستری محیط های کوچک و کم نور را تیره تر نشان می دهد. برای اینکه به بهترین نتیجه از سرویس بهداشتی طوسی دست پیدا کنید، در ادامه چند عکس و مدل جدید نمایش داده ایم.
در هر یک از این تصاویر ایده های متعددی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

عکس دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام طوسی

مدل سرویس بهداشتی خاکستری

مدل سرویس بهداشتی خاکستری

دیزاین خاکستری سرویس بهداشتی و حمام

دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی طلایی

استفاده از دو ترکیب رنگ طوسی و طلایی در کنار هم برای سرویس بهداشتی و حمام باعث میشود فضایی مدرن و لوکس و لاکچری داشته باشید. نمته بسیار مهم اینکه، بهتر است رنگ اصلی را طوسی روشن یا تیره در نظر بگیرید و برای اکسسوری ها و شیر آلات و قاب آینه از رنگ طلایی استفاده کنید. در ادامه چند عکس سرویس بهداشتی طوسی طلایی را می توانید مشاهده کنید.

ترکیب رنگ طوسی طلایی برای سرویس بهداشتی

مدل سرویس بهداشتی طوسی طلایی

مدل سرویس بهداشتی خاکستری طلایی

دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی طلایی

سرویس بهداشتی طوسی طلایی شیک

طلایی کاربرد زیادی در چیدمان دارد و پیشنهاد می کنیم برای اینکه انتخاب تان کاملا آگاهانه باشد، مدل های دکوراسیون سرویس بهداشتی طلایی را مشاهده کنید.

دکور سرویس بهداشتی خاکستری صورتی

یکی از بهترین ترکیب رنگ ها در کنار طوسی برای دیزاین سرویس بهداشتی، صورتی روشن و تیره می باشد. چون صورتی رنگ گرم و ملیح و نشان دوستی و عشق به خود بوده و در کنار خنثی بودن خاکستری نتیجه ایده آلی خواهد داشت. به عنوان مثال، می توانید برای دیوارها و کاشی کف رنگ خاکستری را انتخاب کنید و برای جلوه بهتر فریم آینه ها و اکسسوری ها رنگ صورتی در نظر بگیرید.
با توجه به اینکه طوسی ممکن است کمی فضا را تیره کند، بهترین نوربردازی برای این ست رنگ سفید می باشد. استفاده از چند لامپ با نور سفید روی دیوار و کنار آینه می توانند انتخاب خوبی باشند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی خاکستری صورتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی صورتی

سرویس بهداشتی طوسی سبز

در دکوراسیون سرویس بهداشتی خاکستری از رنگ سبز هم می توان بهره کافی را برد.رنگ سبز یادآور طبیعت است و حس شادابی جوانی و آرامش را در شما زنده می کند . در کنار طوسی از رنگ های تیره و روشن سبز می توان به راحتی استفاده کرد. ما به شما پیشنهاد می کنیم در زمان استفاده ازاین ترکیب زیبا در سرویس بهداشتی از سبک مینیمال پیروی کرده و فضا را شلوغ نکنید. اگر سرویس بهداشتی شما پنجره دارد، استفاده از یک گلدان گل طبیعی زیبایی فضای شما را دو چندان خواهد کرد. در ادامه چند نمونه سرویس بهداشتی سبز طوسی را می توانید مشاهده کنید.

سرویس بهداشتی طوسی سبز

سرویس بهداشتی خاکستری سبز

مدل سرویس بهداشتی طوسی سبز

سرویس بهداشتی و حمام خاکستری آبی

دکوراسیون سرویس بهداشتی آبی جایگاه بسیار ویژه ای دارد و خوشبختانه این رنگ نیز به راحتی با خاکستری قابل ست شدن است. در زمان استفاده از این ترکیب می توانید یک دیوار آبی براق داشته باشید و در نور پردازی از آبی بسیار ملیح استفاده کنید.

اگر هنوز نتوانسته اید به نتیجه مطلوبی در انتخاب رنگ برسید، می توانید مطلب بهترین رنگ دکوراسیون سرویس بهداشتی را بخوانید و با سایر ترکیب رنگ ها آشنا شوید.

سرویس بهداشتی و حمام خاکستری آبی

عکس سرویس بهداشتی و حمام خاکستری آبی

سرویس بهداشتی و حمام طوسی آبی

24 گل و گیاه مناسب سرویس بهداشتی را از دست ندهید

عکس دکور سرویس بهداشتی طوسی قرمز

از آنجا که قرمز یک رنگ سرشار از هیجان است و حس عاشقانه و رمانتیک به شما القا می کند، رنگ مناسبی برای استفاده در کنار رنگ طوسی می باشد تا کمی از خنثی بودن این رنگ کم کند. اگر سرویس بهداشتی شما فضای کوچکی دارد، بیشتر برای اکسسوری ها از رنگ قرمز استفاده کنید. ولی اگر فضای بزرگی دارید می توانید به فکر یک دیوار یا حاشیه کاشی و سرامیک قرمز باشید. البته توجه داشته باشید که در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک تنها به نور نیز باید توجه داشت و سپس تصمیم گرفت که آیا قرمز گزینه مناسبی برای آن هست یا خیر! در این رنگبندی نورپردازی حتما باید سفید باشد و چیدمان مینیمال بهترین انتخاب است. نمونه های اجرا شده از این موارد در عکس های زیر نمایش داده شده اند.

عکس دکور سرویس بهداشتی طوسی قرمز

عکس دکور سرویس بهداشتی خاکستری قرمز

عکس سرویس بهداشتی و حمام طوسی قرمز

سرویس بهداشتی و حمام خاکستری مشکی

این رنگ بندی از جمله ترکیب های پرطرفدار می باشد و بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در دیزاین طوسی مشکی به نور پردازی باید اهمیت ویژه ای بدهید تا از تیرگی و دلگیری فضا کم شود. روشویی های گرانیتی و براق و سرامیک هایی با رنگ طوسی تیره زیر یک نور پردازی اصولی جلوه ای صد چندان خواهد داشت و تصور افراد را مبنی بر نامناسب بودن این ترکیب برای سرویس بهداشتی به هم خواهد زد.

سرویس بهداشتی و حمام خاکستری مشکی

سرویس بهداشتی و حمام طوسی مشکی

مدل دکوراسیون حمام مشکی طوسی

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی سفید

رنگ سفید از رنگ های همیشگی در سرویس بهداشتی بوده و برای مدرن کردن یک دکور می توان از ترکیب آن با طوسی استفاده بسیار خوبی کرد. در این ست از سبک های مختلف چیدمان می توان استفاده کرد و یک نور پردازی ملایم هم پاسخگو می باشد. استفاده ها از اکسسوری های سفید و شمع فضایی بسیار زیبا بوجود خواهد آورد.

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی سفید

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی خاکستری سفید

جدیدترین عکس دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی طوسی

سرویس بهداشتی و حمام قرمز طوسی

عکس دستشویی و حمام طوسی صورتی

تزئین سرویس بهداشتی طوسی آبی

مدل دکور طوسی قرمز سرویس بهداشتی

دکور طوسی سبز سرویس بهداشتی

مدل دکور سرویس بهداشتی طوسی جدید

سروس بهداشتی خاکستری لوکس

عکس حمام خاکستری

عکس سرویس بهداشتی خاکستری لوکس

سرویس بهداشتی جدید خاکستری

دکور سرویس بهداشتی جدید خاکستری

سرویس بهداشتی خاکستری طلایی

مدل سرویس بهداشتی طوسی طلایی

سرویس بهداشتی طوسی سفید

مدل دستشویی طوسی

دیزاین خاکستری حمام

چیدمان خاکستری سرویس بهداشتی جدید

سرویس بهداشتی طوسی ساده

سرویس بهداشتی سفید خاکستری ساده

سرویس بهداشتی خاکستری مدرن

چیدمان طوسی برای حمام

حمام طوسی سفید

سرویس بهداشتی خاکستری ساده و جدید

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی سفید جدید

 

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. ایده هاتون بسیار زیبا هستند ممنون از مطلب عالیتون خیلی زیبا نوشتید. و کمک بسیار زیادی بود برای من و تغییراتی که دوست داشتم در سرویس بهداشتی انجام بدم

  2. چقدر خوبه که به رنگها نگاه دیگه ای شده همیشه تو ذهنمون یک سرویس بهداشتی با رنگ روشن هست ولی چقدر اینا قشنگن استفاده از رنگ خاکستری و تیره برای سرویس بهداشتی چقدر زیبا و شیک هست بی نظیره ممنون از ایده هاتون دکونیز عزیز عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا