اجزای چیدمان و دکوراسیوندیوارپوش

دیوارپوش چرمی چیست؟ مزایا، معایب و کاربرد

دیوارپوش چرمی یکی از شیک ترین انواع دیوارپوش های موجود در بازار می بشد که برای منازل مسکونی و دفتر کار و سالن اجتماعات کاربرد گسترده ای پیدا کرده است. این دیوارپوش که شامل دو نوع رولی و تایلی است، به سلیقه ی خریدار می تواند در هر قسمتی از منزل یا محل کار نصب شود. زیرساز این دیوارکوب های چرمی باید کاملا صاف و یک دست باشد، چون کوچکترین تو رفتگی یا برآمدگی بر روی کار تاثیر منفی داشته و از زیبایی آن کم می کند. اگر به دنبال این هستید که انواع دیوارپوش چرمی چیست؟ مزایا و معایب آن کدامند و چه کاربردی در دکوراسیون داخلی دارد، در ادامه با دکونیوز همراه باشید.

دیوارپوش چرم

دیوارپوش چرمی چیست؟

دیوارپوش چرمی از چرم مصنوعی به همراه یک لایه پلی اوراتان ساخته شده که به واسطه ی وجود این لایه خاصیت غیر قابل اشتعال بودن پیدا می کند. این دیوارپوش لوکس و خیره کننده قیمتی بالاتر از بقیه دیوارپوش ها داشته که به واسطه ی داشتن طول عمر بالا و مزایای فراوانی آن، از نظر اقتصادی انتخاب آن توجیه شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت چرم این است که، فض را لوکس نشان داده و ماندگاری آن نیز در سطح بالایی قرار دارد.

دیوارپوش چرمی چیست

برای آشنایی با دیوارپوش پی وی سی کلیک کنید!

مزایای دیوارپوش چرمی

در ادامه مزایا و معایب این دیوارپوش را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم:

تنوع در کیفیت دیوارپوش های چرمی

دیوارپوش دکوراتیو چرمی دارای تنوع در کیفیت بوده و به همین نسبت در قیمت نیز دارای تنوع می باشند. خریداران می توانند با توجه به هزینه ای که بیشتر مورد تاییدشان است، درجات بالا یا پایینی از کیفیت را انتخاب کنند.

مزایای دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی مناسب تمام مکان ها

دیوارپوش چرمی اعم از رولی و سه بعدی برای مکان های مختلف مناسب می باشد. از اتاق خواب و نشیمن گرفته تا مکان های تجاری و ادارات هر کدام می توانند جایی برای نصب و استفاده از این دیوارکوب چرم باشند.

عایق صوت

دیوارپوش های چرم عایق صوت می باشند و مانع تبادل صدا از طریق دیوارها می شوند. به خاطر داشتن همین خاصیت فوق العاده است که از آن در سالن جلسات، دفاتر تجاری، سالن های آمفی تئاتر و حتی در منازلی که در مکان های شلوغ و پرسرو صدا واقع شده می توان استفاده کرد.
دیوارپوش چرمی عایق دما می باشد
از دیگر مزایای دیوارپوش چرم می توان به عایق بودن آن در برابر تبادل گرما و سرمای محیط اشاره کرد. اگر در شهرهای سردسیر یا گرمسیری زندگی می کنید، می توانید با خیال راحت این دیوارپوش را به منظور جلوگیری از هدر رفتن انرژی بر روی دیوارها نصب کنید.

پنل دیواری چرمی

نصب آسان و سریع

نصب دیوارپوش چرم به دو صورت انجام می شود که هر دو مورد بسیار راحت و آسان می باشد. یکی از روش ها این است که پشت تایل ها را به چسب آغشته کرده یا چسب روی دیوار بکشید. کمی خشک که شد تایل ها را روی آن قرار داده و منتظر بمانید تا کاملا روی دیوار محکم شوند. روش دوم برای پانل هایی کاربرد دارد که پشت چسبدار هستند. کافیست روکش چسب ها را برداشته و پانل را بر روی دیوار قرار دهید تا کاملا چسبیده و نصب شوند.

ضد خش بودن و طول عمر بالا در دیوارپوش چرم

دیوارپوش چرم دارای خاصیت ضد خش بوده و به همین دلیل خیلی دیر فرسوده شده و طول عمر بیشتری خواهد داشت. ضد خش بودن باعث میشود دیوارها برای مدت طولانی ظاهر و جلوه زیبا و مرتبی داشته باشند.

دیوارپوش چرمی جدید

کلیک کنید و با مزایا، معایب و ویژگی های دیوارپوش فومی آشنا شوید

دیوارپوش چرم ضد ضربه

دیوارپوش چرم ضد ضربه بوده و در برابر فشار یا ضربات دچار فرسودگی و پارگی نمی شوند. بنابراین می توان از این دیوارپوش در محل های پر رفت و آمد نیز استفاده کرد.

دیوارپوش چرم غیر قابل اشتعال می باشد

همان طور که قبلا اشاره کردیم این دیوارپوش به علت داشتن لایه ای از پلی اوراتان دارای غیر قابل اشتعالی می باشد. به همین دلیل استفاده از چرم روی دیوار در محیط هایی با حرارت بالا تاثیر منفی بر روی ایمنی و امنیت نخواهد داشت.

دیوارپوشی مقاوم به رطوبت و نم

دیوارپوش چرمی یک متریال ضد رطوبت بوده و نم را از خود عبور نداده و دچار تغییرات در رنگ نمیشوند. همچنین مشکلاتی از قبیل باد کردن و پوسته پوسته شدن به علت رطوبت را در آن نمی بینیم.

دارای تنوع در رنگ

دیوارپوش چرمی دارای تنوع در طرح و رنگ بوده از این رو به تناسب مکانی که قرار است پروژه ی نصب اجرا شود و همچنین سلیقه ی خود می توانید یک گزینه ی عالی را انتخاب کنید.

معایب دیوارپوش چرمی

معایب دیوارپوش چرمی

در کنار مزایای متعدد، لازم است به چند مورد از معایب دیوارپوش چرم نیز اشاره شود تا انتخابتان آگاهانه باشد که عبارتند از:

قیمت بالا

دیوارپوش چرم به نسبت تمام دیوارپوش های دیگر از قیمت بالایی برخوردار می باشد. اگر چه این اختلاف قیمت توجیهات واضح اقتصادی داشته اما نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

دسترسی کم به دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی به صورت آماده در بازار کم بوده و خریداران در صورت انتخاب یک طرح باید آن را سفارش دهند، اما زیاد جای نگرانی نیست زیرا زمان تولید و دسترسی آن زمان بر نمی باشد.

دیوارپوش سه بعدی چیست؟

دیوارپوش چرمی برای آشپزخانه

از آنجا که این دیوارپوش قابلیت شستشو داشته و ضد رطوبت می باشند، می توان از آنها در آشپزخانه و بین کابینت ها استفاده کرد. شستشو و تمیز کردن آن نیز آسان بوده و اگر در آشپزخانه لایه های چربی بر روی دیوار رسوب کند، به راحتی و به سرعت با دستمال و مقداری شوینده می توانید مثل روز اول آن را تمیز کنید.

دیوارپوش چرمی برای آشپزخانه

دیوارپوش چرم برای آشپزخانه

دیوارپوش آلومینیومی چیست؟

دیوارپوش چرمی برای اتاق خواب

اگر در زمان استراحت دچار این مشکل هستید که صداهای اطراف مانع خوابی آرام برای شما می شود، می توانید به استفاده از دیوارپوش چرم اتاق خواب به صورت جدی فکر کنید و بعد از نصب با خیال راحت و راضی از انتخابتان استراحت کنید. بهترین محل نصب دیوارپوش در اتاق خواب پشت تختخواب می باشد تا به دیوار شاخص تبدیل شود.

دیوارپوش چرمی برای اتاق خواب

دیوارپوش چرمی برای هتل

همان طور که اشاره کردیم این دیوارپوش عایق عالی برای صوت است. بنابراین می توان در سالن اجتماعات، سالن های سینما، هتل و سالن های آمفی تئاتراز آن بهره برد.

دیوارپوش چرم برای هتل

دیوارپوش چرمی پشت تلویزیون

برای زیبایی بخشیدن به منزل و تبدیل دیوار پشت تلویزیون به نقطه ای خیره کننده، دیوارپوش چرمی بهترین گزینه می باشد. دقت داشته باشید که رنگ و طرح و مدل چرم انتخابی با دکوراسیون تناسب داشته باشد تا نتیجه کارتان زیباتر جلوه کند.

دیوارپوش چرمی پشت تلویزیون

عکس دیوارپوش چرمی جدید

دیوارپوش چرم برای سرویس بهداشتی

عکس دیوارپوش چرم پشت تلویزیون

مدل دیوارپوش چرمی

مدل دیوارپوش چرم برای اتاق خواب

طرح دیوارپوش چرم اتاق خواب

طرح دیوارپوش چرمی

طرح دیوارپوش چرمی سه بعدی

دیوارپوش چرمی شیک

مدل دیوارپوش چرمی شیک

انوع دیوارپوش چرمی شیک

 انواع دیوارپوش چرمی

 انواع دیوارپوش چرمی لوکس

انواع دیوارپوش چرمی شیک

دیوارپوش چرمی برای پشت تلویزیون

 

منبع

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

    1. بله دیواپوش های چرمی در برابر تماس با نم و رطوبت و مواد شوینده مقاوم هستند. البته میزان دوام و ماندگاری چرم در برابر تماس با مواد شوینده به کیفیت دیواپوش بستگی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا