طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمامطراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام طلایی (50 مدل و ایده)

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام طلایی محیطی بسیار لوکس و لاکچری و در عین حال زیبا را برایتان فراهم می کند. استفاده از این رنگ نه تنها در سرویس بهداشتی های بزرگ، بلکه در محیط های کوچک نیز کاربرد زیادی دارد. اگر دوست دارید سرویس بهداشتی فوق العاده زیبا و جذاب با ترکیبی از رنگ های طلایی و سفید و آبی و مشکی داشته باشید، در این بخش از مطالب طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام دکونیوز مدل ها و ایده های متنوعی را ارائه می دهیم.

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی طلایی

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام طلایی

طلایی روشن و تیره بیشتر برای محیط هایی مناسب است که فضای بزرگی داشته باشند و نورپردازی نیز در آنها در سطح ایده آلی اجرا شده باشد. استفاده از این رنگ به تنهایی مورد پسند تمام افراد نیست و البته اجرای آن گران است. در این نحوه چیدمان از کاشی و سرامیک های طلایی استفاده میشود که به دلیل متریال به کار رفته در آنها قیمت بالاتری دارند.
استفاده از توالت فرنگی یا ایرانی و کاسه روشویی به همراه شیر آلات طلایی نیز بخش جدایی ناپذیر در چنین حمام و سرویس بهداشتی هایی به شمار می روند. در ادامه چند نمونه و مدل طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام طلایی را می توانید مشاهده کنید.

سرویس بهداشتی طلایی

عکس سرویس بهداشتی و حمام طلایی

مدل سرویس بهداشتی طلایی

دیزاین سرویس بهداشتی و حمام طلایی

ایده حمام و سرویس بهداشتی طلایی

مدل توالت طلایی

توالت و حمام طلایی

دکوراسیون سرویس بهداشتی سفید طلایی

یکی از بهترین ترکیب رنگ هایی که برای دکوراسیون داخلی می توان استفاده کرد، سفید طلایی می باشد. این ترکیب رنگ در کنار هم احساس لوکس و لاکچری بودن را به همراه دارد و به همین دلیل در بخش های مختلف منزل از آن استفاده میشود. با توجه به اینکه رنگ طلایی به تنهایی خیلی زود چشم را خسته می کند، به همین دلیل در سرویس بهداشتی و حمام بهتر است رنگ اصلی سفید و در کنار آن به مقدار کم از طلایی استفاده شود.
برای اینکه بهتر بتوانید تاثیر این دو رنگ در کنار هم را برای سرویس بهداشتی و حمام درک کنید، در ادامه چند تصویر و عکس ارائه داده ایم. همان طور که در اغلب عکس ها مشخص است، از طلایی در شیر آلات و دستگیره و وسایل تزئینی استفاده میشود.

دکوراسیون سرویس بهداشتی سفید طلایی

دکوراسیون سرویس بهداشتی حمام سفید طلایی

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی سفید طلایی

چیدمان حمام سفید طلایی

عکس سرویس بهداشتی حمام طلایی

طراحی سرویس بهداشتی و حمام طلایی سفید

طلایی سفید در حمام

حمام با وان سفید دیوار طلایی

سرویس بهداشتی حمام لوکس سفید طلایی

دکور سفید طلایی حمام و توالت

حمام سفید طلایی شیک

سرویس بهداشتی آبی طلایی

یکی از بهترین ترکیب رنگی هایی که می توانید برای توالت و حمام به کار ببرید، آبی طلایی می باشد. با توجه به اینکه طلایی به خوبی با آبی روشن و تیره ست میشود، به همین دلیل می توان این دو را در کنار هم استفاده کرد. نمته بسیار مهم اینکه، هر یک از رنگ های آبی روشن و تیره و سرمه ای بهتر است بیشتر از طلایی در کاشی و دیوار و شیر آلات و غیره استفاده شوند.
علاوه براین، پیشنهاد می کنیم در کنار آبی و طلایی، از رنگ سفید نیز برای دیزاین سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید. این ترکیب رنگ باعث میشود فضا بزرگ و روشن بنظر برسد. در ادامه چند ایده فوق العاده را به صورت عکس و تصویر برای حمام و توالت های آبی و طلایی ارائه می دهیم.

45 مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی طوسی جدید را ببینید!

سرویس بهداشتی آبی طلایی

سرویس بهداشتی حمام آبی طلایی

دکوراسیون سرویس بهداشتی آبی طلایی

مدل سرویس بهداشتی آبی طلایی

مدل سرویس بهداشتی حمام آبی طلایی

چیدمان آبی طلایی حمام سرویس بهداشتی

عکس سرویس بهداشتی حمام طلایی آبی

ایده سرویس بهداشتی آبی طلایی

مدل سرویس بهداشتی و حمام طلایی صورتی

صورتی از آرامش بخش ترین رنگ ها می باشد و از مزایای آن می توان به تناسب با سایر رنگ ها اشاره کرد. به طوریکه می توان از صورتی در کنار طلایی، خاکستری، آبی و سبز و غیره استفاده کرد. برای سرویس بهداشتی و حمام کوچک و بزرگ طلایی و صورتی از گزینه های بسیار عالی و حرفه ای می باشد. به عنوان مثال می توانید کمد و بوفه را صورتی انتخاب کنید و شیر آلات طلایی در کنار کاشی های سفید برای دیوار و کف استفاده شوند.
با توجه به اینکه اغلب حمام و سرویس های بهداشتی متراژ و نور کمی دارند، به همین دلیل بهتر است از صورتی روشن در کنار طلایی استفاده شود.

اگر هنوز در انتخاب رنگ تردید دارید، در مطالب قبل بهترین رنگ برای سرویس بهداشتی و حمام را به طور کامل بررسی کرده ایم.

مدل سرویس بهداشتی و حمام طلایی صورتی

عکس سرویس بهداشتی و حمام طلایی صورتی

دکور سرویس بهداشتی و حمام طلایی صورتی

چیدمان سرویس بهداشتی و حمام طلایی صورتی

مدل سرویس بهداشتی سبز طلایی

از دیگر گزینه های حرفه ای برای دیزاین حمام و توالت، طلایی سبز می باشد. این ترکیب رنگ فضایی بسیار لاکچری و لوکس را بوجود می آورد و در عین حال آرامش خوبی دارند. از سبز می توان به عنوان کاشی های دیوار و کف استفاده کرد تا نصب شیر آلات طلایی بر روی آن به نتیجه ای فوق العاده زیبا برسد. اگر هنوز در انتخاب سبز طلایی تردید دارید، کافیست عکس و مدل های زیر را مشاهده کنید و ایده بگیرید.

کلیک کنید و 60 مدل دکوراسیون حمام مدرن را مشاهده کنید!

مدل سرویس بهداشتی سبز طلایی

دکوراسیون سرویس بهداشتی سبز طلایی

سرویس بهداشتی حمام سبز طلایی

عکس حمام سرویس بهداشتی سبز طلایی

دکوراسیون سرویس بهداشتی مشکی طلایی

مشکی و طلایی هر دو از رنگ هایی هستند که قدرت و لوکس و لاکچری بودن را نشان می دهند. به همین دلیل در اغلب محیط هایی که هدف نشان دادن تجملات است، مشکی و طلایی استفاده میشود. دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مشکی طلایی به همان اندازه که می تواند زیبا باشد، گاهی ا.قات دلگیر و خسته کننده است. این مساله مخصوصا در سرویس بهداشتی های کوچک به خوبی احساس میشود.
اگر فضای حمام به اندازه کافی بزرگ است، می توانید به اندازه زیاد از سیاه و طلایی در کنار هم استفاده کنید. در مقابل، برای حمام های کوچک تا حد امکان سعی کنید مشکی را کم و در کنار آن از یک رنگ روشن مانند سفید استفاده کنید. عکس و مدل های زیر بهتر می توانند در انتخاب این ترکیب رنگ کمک کنند.

13 اصل فنگ شویی سرویس بهداشتی را از دست ندهید

دکوراسیون سرویس بهداشتی مشکی طلایی

مدل سرویس بهداشتی حمام مشکی طلایی

عکس سرویس بهداشتی حمام مشکی طلایی

چیدمان توالت حمام مشکی طلایی

حمام مشکی طلایی

منبع: homedesignlover

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا