تبلیغات

راهنمای خرید انواع صفحه کابینت

متریال های نوین و زیبایی که امروز در بازار های طراحی داخلی آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند با تنوع گسترده، علاقه مندان بسیاری را به خود جذب نموده اند. یکی از این المان ها، صفحه  کابینت و انواع آن می اشد که جلوه محیط را دوچندان نمایان میسازد.
 هر یک از متریال های صفحات کابینت در سبک و استایل خاص خود دارای طیفی متنوعی از طرح و رنگ را شامل میشود. جالب است بدانید صفحه کابینت اغلب با رنگی متضاد از بدنه کابینت انتخاب میشود. برای خرید صفحه کابینت با کیفیت ایده آل و ماندگاری بالا، استفاده از برندهای مطرح راه حل مناسبی خواهد بود.
 قیمت صفحه کابینت بر اساس پارامتر های مشخصی از جمله متریال، ابعاد و ضخامت تعیین میشود که از جذاب ترین انواع متریال میتوان به سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی اشاره نمود. ویژگی ها و مقاومت سنگ مصنوعی در بسیاری از موارد حتی از نوع طبیعی نیز مناسب تر است.

صفحه کابینت چیست؟

محیط آشپزخانه شما با انتخاب یک صفحه کابینت مناسب و مقاوم، پتانسیل و کارایی بیشتری خواهد یافت. گنجایش یک کابینت ایده آل تنها درون قفسه های آن نیست بلکه در واقع صفحه کابینت فضای فعالیت شما را در آشپزخانه فراهم میکند.
انتخاب متریال مناسب برای صفحه کابینت مهم ترین قسمت خرید آن است، همچنین متداول ترین متریال موجود در بازار که مقاومت بالا و تنوع ظاهری کافی دارند اغلب از جنس سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی هستند. انواع سنگ مصنوعی نظیر کورین، کوارتز، مارمونایت و SPL رواج بسیاری برای طراحی انواع صفحه کابینت مدرن دارند.
اجرای صفحه کابینت پس از بررسی ابعاد مورد نظر آشپزخانه در کارگاه برش داده میشود و ابزار کاری هایی مانند ایجاد لبه خاص و طراحی ویژه بر آن اعمال میشود.

مقایسه متریال ها پیش از خرید

اما استفاده از کدام متریال می تواند علاوه بر ظاهر زیبا، بیش ترین کاربرد را ارائه دهد؟ سنگ، به عنوان متریالی که به جهت مقاومت و استحکام آن شناخته می شود انتخابی ایده آل است.
طیف گسترده ای از انواع سنگ مصنوعی با رنگ ها و طرح های مدرن در بازار موجود است. استفاده از سنگ طبیعی در آشپزخانه، گرما بخش و دل انگیز خواهد بود. برای اجرای صفحه کابینت در آشپزخانه به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک میتوانید با انتخاب سنگ طبیعی چهره آشپزخانه را دگرگون سازید.
صفحات کورین کابینت

صفحات کورین

امروزه کورین را با نام صفحات سخت و یکپارچه می شناسند. این متریال از انواع مواد معدنی، رنگدانه و رزین های مختلف ساخته شده است.
 یکی از خاص ترین متریال مناسب برای اجرای صفحه کابینت سنگی، صفحات کورین است. اجرای کورین به دلیل ویژگی هایی چون سطحی صاف، مقاومت در برابر حرارت، قابلیت خش گیری و تنوع بالا در رنگ، طرفداران بسیاری دارد.
قابلیت طرح پذیری این سنگ بسیار عالی بوده و امکان اجرای انواع طرح دو لبه برای صفحه کابینت را فراهم می کند. صفحه کابینت کورین، با زیبایی درخشان و سازگاری با محیط آشپزخانه می تواند انتخابی ایده آل و همه جانبه باشد.

صفحات کوراتز

سنگ کوارتز، متریالی منحصر به فرد بوده که با خواص فیزیکی و شیمیایی خاص خود تهیه و تولید می‌شود، این محصول از مواد معدنی و رنگدانه های شیمیایی ساخته شده است و سطح بلوری و صیقلی کوارتز سبب جذب بسیاری از مخاطبان شده است.
کوارتز مقاومت و سختی استثنائی و ماندگاری بی نظیری دارد. اجرای صفحات کوارتز در آشپزخانه با تنوع بسیار جذابی از طرح و رنگ ها انجام می شود. مهم ترین ویژگی های کوارتز را می توان استحکام، مقاومت در برابر حرارت، قدرت جذب بالا، خاصیت ضد آب و رطوبت و پاکیزگی آن دانست.
مقاومت بالای صفحه کابینت کوارتز در برابر عواملی چون سائیدگی، ضربه  و خط و خش نیز آن را بسیار منحصر نموده است. اجرای کوارتز در هر آشپزخانه ای با هر سبک و نمایی می تواند مبدل به نمونه ای بی نظیر شود.

سنگ مارمونایت

یکی از انواع متریال سنگ مصنوعی با زیبایی فوق العاده در طرح و رنگ های خاص و مقاومت عالی، سنگ مارمونایت است. این متریال از ترکیب سنگ مصنوعی کوارتز و کورین تشکیل شده است و ویژگی های هر دو را شامل می‌شود.
سنگ مارمونایت یکی از جذاب ترین انواع سنگ با قابلیت استفاده به عنوان صفحه کابینت و جزیره در آشپزخانه است. از مهم‌ترین ویژگی های صفحه کابینت مارمونایت می توان به مقاومت در برابر آب و رطوبت، خراش و ضربه، حرارت، ضد لک و مناسب برای محیطی مانند آشپزخانه با بسیاری از مواد شوینده و اسیدی اشاره نمود.
سنگ مارمونایت دارای قابلیت نصب آسان است و ماندگاری بالای آن سبب شده تا متریالی خاص برای معماران داخلی باشد. طرح این متریال اغلب دارای رگه های درشت و بسیار شبیه به سنگ طبیعی است. سختی بالا، تنوع در رنگ و طرح، عدم نیاز به پولیش، نظافت آسان و زیبایی روح بخش کابینت مارمونایت همواره مورد علاقه ی بسیاری است.

صفحات سنگ طبیعی

متریال سنگ طبیعی به طور مستقیم از طبیعت استخراج شده و در کارگاه برش داده می شود که در اندازه و ضخامت مشخص طراحی می شود. گرما و زیبایی وجودی سنگ طبیعی در متریال مشابه نیز وجود دارد اما بسیاری از افراد این اصالت وجودی را ترجیح می دهند.
امکاناتی از قبیل شستشوی بسیار آسان و بدون محدودیت این محصولات و پاکیزگی و تناسب با محیط زیست انسان نیز برای طراحان داخلی ارزش بسیاری دارد. اجرای سنگ طبیعی در هر آشپزخانه ای جلوه ای ویژه و منحصر به فرد متناسب با برترین دیزاین های روز دنیا را به شما هدیه میدهد.

مشخصات صفحه رویه کابینت

  • مقاومت در برابر مایعات و قدرت جذب مناسب
  • مقاوم در برابر رطوبت و تغییرات دما
  • مقاومت در برابر گرما و حرارت
  • استحکام و مقاومت در برابر ساییدگی و خراش های حاصل از ابزار های گوناگون
  • ماندگاری و عمر مناسب
  • وزن مناسب
  • قابلیت ترمیم و بازسازی
  • قابلیت شستشو و نظافت
  • مقاوم نسبت به انواع مواد شیمیایی، مواد شوینده و اسیدی
  • سطح صاف و یکدست
  • مقاوم در برابر ترک خوردگی و شکستن
  • زیبا و متنوع
  • متناسب با سبک کلی محیط

نحوه محاسبه قیمت صفحه کابینت

نحوه محاسبه قیمت صفحه به چه صورتی است؟

پیشنهاد میکنیم اگر قصد خریدن صفحه کابینت خاص و منحصر خود را دارید حتما از برند های مطرح و نمایندگی های معتبر خرید کنید. پس از انتخاب متریال و تخمین ابعاد و ضخامت صفحه ای که مناسب آشپزخانه شما باشد قیمت محاسبه میشود.

معمولا قیمت صفحه کابینت براساس متر محاسبه می شود. هر یک از سنگ های طبیعی و مصنوعی دارای جزئیات بسیاری در محاسبه قیمت هستند. گاهی عاملی چون طرح و رنگ نیز در این موضوع تاثیر دارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات و هزینه ها با مشاوران ما در تیم فونیکس در ارتباط باشید.

در آخر

تیم مشاوره، طراحی و فروش صفحه کابینت فونیکس نمایندگی برتر برند های مطرح صفحه کابینت های ایرانی و خارجی، در حال ارائه برترین و با کیفیت ترین خدمات در استان های البرز و تهران است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با مشاوران حرفه ای ما در تماس باشید. استفاده از تیمی مجرب و آگاه به شیوه های مدرن و طراحی نوین سبب شده است ما بهترین مشاور شما در انتخاب متریال دلخواه شما عزیزان باشیم.

آدرس: کرج، چهارراه طالقانی به سمت۷تیر، نبش کوچه فخرآبادی، فروشگاه چوب و سنگ فونیکس  تلفن: 02691302560 ، موبایل: 09126761902 

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا