دکوراسیون اتاق خوابطراحی دکوراسیون داخلی

بهترین مدل رنگ اتاق خواب دخترانه شیک، ساده و لاکچری 2024

شاید تصور کنید انتخاب زیباترین رنگ اتاق خواب دخترانه ساده و طرح دار ار بسیار راحتی باشد، اما باید بگوییم اگر نگاه جدیدی به زندگی داشته باشید و رنگ ها را از نظر جنسیتی خنثی بدانید، با یک چالش بسیار سخت روبرو خواهید بود. وقتی صحبت از اتاق دختر می شود، رنگ همه چیز است. اما انتخاب بهترین رنگ برای اتاق خواب دخترانه لاکچری و شیک می تواند یک فرآیند دشوار باشدچون با دریایی از رنگ های زیبا مواجه هستید و نمی دانید کدام بهترین انتخاب است. حتی زمانی که تصمیم خود را برای استفاده از یک رنگ گرفته اید باز هم با دیدن رنگ های جذاب دچار دودلی خواهید شد. در ادامه جدیدترین عکس، ترکیب و مدل و ایده رنگ مناسب اتاق خواب دخترانه لاکچری، شیک، ساده و انواع تم رنگ دیوار اتاق خواب دختر را معرفی خواهیم کرد. با این بخش از مقالات دکوراسیون داخلی دکونیوز همراه باشید.

ایده رنگ مناسب اتاق خواب دخترانه

بهترین رنگ اتاق خواب دخترانه

تقریبا هر رنگی از آبی، سبز، خاکستری یا صورتی و قرمز را می توان برای اتاق دخترانه به کار برد اما باید دقت داشت که رنگ های مکمل درستی را نیز در کنار رنگ اصلی استفاده کنید. رنگ هایی را با هم جفت کنید و در کنار هم قرار دهید که در اتاق هماهنگی، نظم و زیبایی را به بهترین شکل بوجود آورند. رنگ های انتخاب شده باید با سلیقه، علایق و روحیات دختر شما در ارتباط و نزدیکی باشد. چون رنگ ها می توانند یک حس را در او تعدیل کرده یا کم رنگ کنند. بنابراین در انتخاب ست رنگ اتاق خواب دخترانه باید توجه کنید که به دنبال چه تاثیری از آن هستید. در ادامه این مطلب برخی از رنگ ها و مکمل های آنها در دکوراسیون اتاق خواب مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین رنگ اتاق خواب دخترانه

بهترین رنگ اتاق کودک از نظر روانشناسی چیست؟

اتاق خواب دخترانه با رنگ بنفش

بنفش زیباترین رنگ اتاق خواب دخترانه برای افرادیست که به دنبال طح های جسورانه و در عین حال لاکچری هستند. با انتخاب هر یک از طیف های رنگی بنفش می توانید اتاق خواب را شیک و لوکس و لاکچری طراحی کنید. دقت داشته باشید که در استفاده از این رنگ در اتاق نباید زیاده روی شود، چون آرامش را کاهش خواهد داد. به عنوان مثال می توانید یکی از دیوارها را بنفش کنید تا به دیوار شاخص تبدیل شود. در کنار آن اکسسوری های طلایی می تواند جلوه فوق العاده زیبایی به اتاق دهد.

رنگ اتاق خواب دخترانه بنفش

اتاق خواب دخترانه با رنگ بنفش
رنگ اتاق خواب دخترانه یاسی از دیگر انتخاب های بسیار عالی برای فضاهای کوچک با نور طبیعی کم محسوب میشود. اغلب دختران در گروه های سنی نوجوان و کودک به رنگ یاسی علاقه مند هستند. در مقابل، بنفش تیره بیشتر باب میل دختران جوان می باشد و برای دیوار و روتختی و اکسسوری ها می توان از آنها استفاده کرد.

رنگ اتاق خواب دخترانه یاسی

70 ترکیب رنگ اتاق خواب بزرگسالان را ببینید!

رنگ اتاق خواب دخترانه طوسی

اگ بدنبال رنگ دبوار اتاق خواب دخترانه شیک و ساده هستید، طوسی را دست کم نگیرید. طوسی از بهترین و جذاب ترین رنگ های خنثی بوده و به همین دلیل براحتی می توانید آن را با سایر رنگ ها ترکیب کنید. به عنوان مثال، طوسی صورتی از انتخاب های فوق العاده برای اتاق خواب دختر می باشد که برای محیط های کوچک و بزرگ کاربرد دارد.

رنگ اتاق خواب دخترانه طوسی صورتی

رنگ اتاق خواب دخترانه طوسی

بهترین رنگ نور برای اتاق خواب چیست؟

رنگ طوسی سفید نیز از دیگر ترکیب های عالی برای اتاق دخترانه می باشد. دقت داشته باشید که طوسی نباید بیش از اندازه تیره باشد، در غیر این صورت خیلی زود فرد از آن خسته خواهد شد. در ادامه چند عکس رنگ اتاق خواب دخترانه طوسی را می توانید مشاهده کنید.

رنگ اتاق خواب دخترانه طوسی سفید

40 مدل دکوراسیون اتاق دخترانه طوسی صورتی

رنگ اتاق خواب دخترانه صورتی

صورتی از اصلی ترین رنگ های دخترانه می باشد که آرامش و زیبایی را به همراه دارد. از صورتی می توانید برای رنگ دیوار اتاق خواب دخترانه، روتختی و پرده و حتی فرش استفاده کنید. برای جلوگیری از یکنواختی محیط، بهتر است طوسی را در کنار رنگ هایی همچون طلایی، سفید و طوسی به کار ببرید.

اتاق خواب دخترانه صورتی

رنگ اتاق خواب دخترانه صورتی

بهترین رنگ کفپوش اتاق خواب

رنگ اتاق خواب دخترانه طلایی

در انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه لاکچری، طلایی یکی از اصلی ترین گزینه ها می باشد. طلایی جذابیت فوق العاده ای دارد، اما استفاده بیش از اندازه از آن نتیجه عکس خواهد داشت. به همین دلیل بهترین ترکیب رنگ برای اتاق خواب دخترانه طلایی استفاده از سفید، خاکستری، بنفش و صورتی و لیمویی و سبز می باشد.

رنگ اتاق خواب دخترانه طلایی

رنگ اتاق خواب دخترانه قرمز یاقوتی

قرمز یاقوتی قرمز پررنگ است و یکی از برترین رنگ‌های اتاق دخترانه به شمار می رود. این رنگ غنی و عالی در کنار پس زمینه های سیاه و سفید قابل جفت شدن است. اگر به نظرتان قرمز یاقوتی بیش از حد تیره یا درخشان است می توانید از قرمز روشن نیز استفاده کرده و جزییاتی را به رنگ سیاه و سفید انتخاب کنید تا تعادل خوبی در اتاق برقرار شود. این اتاق مناسب دخترانی است که عاشق زرق و برق هستند.

رنگ اتاق خواب دخترانه قرمز

رنگ اتاق خواب دخترانه قرمز یاقوتی

رنگ اتاق خواب دخترانه گلبهی

اغلب دختران به دنبال آرامش در محیط هستند و به همین دلیل گلبهی گزینه ای عالی برای اتاق خواب آنها خواهد بود. چند مدل رنگ اتاق خواب دخترانه گلبهی ر ا در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

رنگ اتاق خواب دخترانه گلبهی

رنگ اتاق خواب دخترانه لیمویی

زرد یک رنگ کلاسیک برای دیوار اتاق دخترانه است، این رنگ زیبا، گرم و روشن است و دارای چندین سایه می باشد که با توجه به علاقه فرزندتان می توانید یکی را انتخاب کنید. از آنجا که گل نرگس نماد تولدی دوباره و آغازی جدید است، می تواند حس زندگی را به خوبی به محیط و صاحب اتاق تزریق کند. اگر می خواهید حس سرزندگی و شوق را در فرزندتان به وجود بیاورید این انتخاب بهترین است. استفاده از رنگ هایی مانند سفید و سبز را در کنار زرد از یاد نبرید، تا اتاقی همواره درخشان و جذاب را بسازید.

رنگ اتاق خواب دخترانه لیمویی

40 مدل دکوراسیون اتاق کودک طوسی زرد

رنگ اتاق خواب دخترانه زرد پاستلی

برای داشتن اتاقی روشن و تمیز رنگ زرد پاستلی غوغا خواهد کرد. ظرافتی که در این رنگ وجود دارد مناسب دخترانی است که روحیه ی لطیف تری داشته و طرفدار هنر و شعر می باشند. این رنگ در کنار سفید یا آبی و سبز پاستلی سرزمینی رویایی و زیبا را با خود ارمغان خواهد آورد.

رنگ اتاق خواب دخترانه زرد پاستلی

رنگ دیوار اتاق خواب دخترانه مشکی

مشکی از رنگ های جذاب برای دختران نوجوان می باشد و البته آن نیاز به دقت بالایی دارد. برای رنگ اتاق خواب مشکی باید به روشنایی محیط دقت بالایی داشته باشید. علاوه براین، استفاده از رنگ های روشن مانند سفید و زرد و لیمویی جلوه بهتری به اتاق می بخشد.

اتاق خواب دخترانه مشکی

رنگ اتاق خواب دخترانه مشکی

رنگ اتاق خواب دخترانه سبز نعنایی

رنگ سبز نعنایی را تصور کنید؛ این رنگ سبب می شود اتاقی شاداب و در عین حال آرامش بخش و دخترانه را به فرزندتان هدیه بدهید. در کنار رنگ سبز نعنایی، استفاده از کفپوش های چوبی یا پارکت با رنگ تیره و مبلمان یا سرویس خواب چوبی بسیار زیبا خواهد بود. به همان اندازه که ترکیب با رنگ چوب برای سبز زیبا و مناسب است، استفاده از رنگ سفید نیز منحصر به فرد و زیبا خواهد بود. حس و حال و خنکای این رنگ بسیار خوش و آرام خواهد بود، بنابراین هرگز از انتخاب آن نترسید.

اتاق خواب دخترانه سبز نعنایی

رنگ اتاق خواب دخترانه سبز نعنایی

رنگ اتاق خواب دخترانه آبی

آبی آسمانی یکی از آرامش بخش ترین رنگ ها در این طیف است. در همین حال، آبی کم رنگ و صورتی دو رنگی هستند که برای کودکان اوتیستیک توصیه می شود. رنگ ها بر حس ها کاملا تاثیر گذار هستند، آبی آسمانی یک اثر آرامش بخش و تسکین دهنده را ارائه می دهد که با آرامش در فضای باز در یک روز روشن و آفتابی قابل مقایسه است. در کنار آبی آسمانی، می‌توانید با انتخاب آبی قطبی به عنوان مکمل جلوه‌های شیرین و حس و حال وزش نسیمی خنک را در اتاق جاری سازید.

رنگ اتاق خواب دخترانه آبی

ست رنگ اتاق خواب دخترانه مرجانی

مرجانی همیشه یک انتخاب خاص و بی نظیر برای رنگ های اتاق دخترانه خواهد بود. این رنگ به خوبی با رنگ های ساحلی مانند بژ و رنگ های خاک جفت می شود. بچه‌ها باید اتاق‌هایشان را دوست داشته باشند، بنابراین هنگام برنامه‌ریزی از آنها نظر بگیرید. اگر به اندازه کافی بزرگ هستند، چند گزینه به آنها ارائه دهید. آنها می توانند به انتخاب رنگ هایی که برای مدتی با آنها زندگی می کنند کمک کنند. اجازه بدهید در کنار مرجانی یکی از رنگ های مورد علاقه خود را در اتاق به کار ببرند.

ست رنگ اتاق خواب دخترانه مرجانی

آمیتیست (آبی رویال)

آمیتیست رنگ با سایه های بنفش، زیباترین ست رنگ اتاق خواب دخترانه را ارائه می دهد تا به هر دختری حس شاهزاده بودن را ببخشد. رنگ بنفش روشن به اندازه کافی لطیف و در عین حال به اندازه کافی جسورانه است که به دختر شما این احساس را بدهد که بهترین است و اعتماد به نفس او را بالا ببرد.

ست رنگ اتاق خواب دخترانه آمیتیست

شیری برای رنگ اتاق دخترانه

دیوارهای شیری شکلاتی، سفید مایل به کرم و سایه های صورتی فضایی کاملا دخترانه، آرام را به وجود می آورد که یادآور مهربانی و محبت مادرانه است. استفاده از سایه های قهوه ای روشن، مسی، بژ و سفید در کنار این رنگ بهترین انتخاب خواهد بود. وسایل چوبی، تخت و کفپوش چوبی نیز به عنوان بهترین مکمل به شمار رفته که می تواند فضایی بی نظیر را در اتاق دخترانه به وجود آورد.

شیری برای رنگ اتاق دخترانه

55 مدل دکوراسیون اتاق خواب دخترانه لاکچری

رنگ اتاق خواب دخترانه مدل جدید هلویی

هلویی برای رنگ اتاق دخترانه ای که تمایل به استفاده بیشتر از رنگ سفید دارد مناسب می باشد. این رنگ گرم و در عین حال بسیار آرامش بخش می باشد. از رنگ های مکمل برای هلویی می توان به رنگ کرم اشاره کرد که یادآور لطافت بیشتر دختران است. رنگ آبی پاستلی نیز برای تزریق بیشتر در کنار رنگ هلویی بی نظیر خواهد بود. دیوارهای هلویی را با جزییاتی در اتاق به رنگ های خاکستری و نقره ای تصور کنید تا متوجه بشوید این رنگ در کنار رنگ های زیادی می تواند غوغا کند.

رنگ اتاق خواب دخترانه مدل جدید هلویی

ایده رنگ اتاق خواب دخترانه نارنجی

نارنجی رنگ دیگری است که روشن، آتشین، شاد و پرانرژی بوده و یک طرح عالی را برای اتاق خواب دختر شما ایجاد می کند. این رنگ گرم بوده و خورشید را در اتاق تداعی می کند. گزینه‌های مناسب برای ترکیب و قرار دادن در کنار نارنجی شامل زرد و سفید هستند. رنگ هایی مانند خاکستری و هلویی می توانند لطافت بیشتری را به اتاق داده و فضا را کاملا آرام و متعادل سازند.

ایده رنگ اتاق خواب دخترانه نارنجی

مدل رنگ اتاق خواب دخترانه طرح دار

ایده رنگ اتاق خواب دخترانه طرح دار

جدیدترین رنگ اتاق خواب دخترانه طرح دار

مدل رنگ اتاق خواب دخترانه طرح دار

رنگ اتاق خواب دخترانه لاکچری

بهترین رنگ اتاق خواب دخترانه لاکچری

رنگ مناسب اتاق خواب دخترانه لاکچری

رنگ اتاق خواب دخترانه لاکچری

مدل رنگ اتاق خواب دخترانه ساده

انواع رنگ اتاق خواب دخترانه ساده

عکس رنگ اتاق خواب دخترانه

رنگ اتاق خواب دخترانه شیک

رنگ اتاق خواب دخترانه ساده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا