تبلیغات

کولر گازی چه بخرم + معرفی بهترین مارک کولر گازی

اگر علاقه مند به ارتقاء کولر گازی فعلی خود هستید یا قصد نصب آن را در خانه خود دارید، اما هنوز مطمئن نیستید که کدام یک مناسب است، خوب، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. این راهنما ایجاد شده است تا به شما درک دقیقی از کولرگازی ایران رادیاتور، انواع مختلفی که وجود دارد و راه‌های متعددی که از طریق آن‌ها به راحتی خانه شما کمک می‌کنند، بدهد. همین طور به معرفی فورشگاه 2000 نیز می پردازد.

کولر گازی

چه نوع تهویه مطبوع موجود است؟

اکنون که درک بهتری از نحوه عملکرد یک کولر گازی دارید، وقت آن است که بفهمید کدام نوع را بخرید و به چه ویژگی هایی باید توجه کنید. انواع مختلفی از تهویه مطبوع وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. برخی از گزینه ها دائمی تر از بقیه هستند (به ویژه انواع کانالی که به زودی بررسی خواهیم کرد). به یاد داشته باشید که مهم نیست که چه نوع کولر گازی را انتخاب می کنید، همه آنها به یک متخصص برای نصب یونیت های داخلی و خارجی نیاز دارند. در اینجا خلاصه ای از انواع مختلف برای کمک به شما آورده شده است.

سیستم تکی

سیستم تقسیم منفرد به این واقعیت اشاره دارد که به یک واحد داخلی و یک واحد خارجی نیاز دارد. این شاید محبوب ترین راه حل برای انتخاب سیستم تهویه مطبوع برای خانه باشد، زیرا نصب آن آسان است (به مقداری لوله کشی نیاز است) و این واقعیت که نیازی به کانال کشی نیست. این دو واحد از طریق سیم کشی و لوله کشی بدون مزاحمت به هم متصل می شوند و واحد بیرونی بسته به نوع خانه و راحتی مالک، به دیوار بیرونی، سطح زمین یا حتی سقف ثابت می شود.

یونیت داخلی دیواری شیک و باریک است و برای ارائه کنترل آب و هوا به یک اتاق در خانه شما طراحی شده است، که برای کسانی که به دنبال ایجاد راحتی بیشتر در پر استفاده ترین اتاق هستند عالی است. در داخل، فیلتر به سالم نگه داشتن فضای داخلی و اجزای تهویه مطبوع کمک می کند و بسته به اینکه کدام فیلتر را نصب کرده اید، می تواند کیفیت هوای داخل خانه شما را بهبود بخشد. این نوع از تهویه مطبوع دارای لوورهایی هستند (قطعات ساده در قسمت جلوی دستگاه که هوا از آن عبور می کند) که می توانند در یک موقعیت ثابت برای رساندن هوا به یک منطقه خاص از اتاق قرار گیرند یا با عملکرد چرخش برای توزیع کار کنند. هوا به طور یکنواخت سیستم اسپلیت بهترین گزینه برای صاحبان خانه هایی است که به دنبال تهویه فضایی هستند که به راحتی نصب اهمیت می دهد و واحدی را می خواهند که به راحتی با طراحی و دکوراسیون اتاق ادغام شود.

معرفی کولر گازی ایران رادیاتور

همچنین به عنوان تهویه مطبوع چند منطقه ای نیز شناخته می شود، سیستم مولتی اسپلیت کولرگازی ایران رادیاتور سیستمی است که در آن یک واحد خارجی به دو یا چند واحد داخلی متصل می شود. این نوع سیستم تهویه مطبوع برای خانوارهایی ایده آل است که معمولاً بیش از یک اتاق در هر زمان معین اشغال می کنند و نیاز به کنترل مستقل آب و هوا دارند. تصور کنید گروهی از مردم در سالن هستند و شخصی در دفتر خانه کار می کند، آنها به دماها و نیازهای جریان هوای متفاوتی نیاز دارند.

با استفاده از سیستم چند اسپلیت کولرگازی ایران رادیاتور، خانه هایی با فضای بیرونی کم می توانند چندین واحد را تنها با یک واحد بیرونی نصب کنند. این نوع سیستم تهویه مطبوع همچنین برای افرادی که در ساختمان هایی زندگی می کنند که سیستم های کانالی مناسب نیستند اما نیاز به خنک کننده چند اتاقه دارند، انتخاب مناسبی است.

مانند یک سیستم تک اسپلیت، نه تنها انعطاف پذیری بیشتری در نصب و راه های ادغام واحدها در فضاهای داخلی شما وجود دارد، بلکه به دلیل اینکه تنها به یک واحد بیرونی نیاز دارد، آن را برای خانه ها و آپارتمان ها مناسب می کند.

کولر گازی چی بخریم

نوع کاست

این نوع واحدهای سقفی را از ساختمان‌های اداری و فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌شناسید، اما اجازه ندهید که شما را گمراه کند. انواع کاست یک راه حل عالی برای محیط های مسکونی است که فضاهای بزرگتری برای خنک کردن دارند. آشپزخانه های اوپن، اتاق های بازی و فضاهای دیگر که برای تعداد زیادی از ساکنین ساخته شده است. به جای نصب روی دیوار، مانند سیستم اسپلیت، کولرهای کاست از نوع در سقف قرار می‌گیرند که فقط دریچه‌های آن قابل مشاهده است. با این حال، مانند سیستم اسپلیت، سیستم های تهویه مطبوع کاست از طریق لوله کشی باریک به یک واحد خارجی متصل می شوند و نیازی به کانال کشی ندارند.

یونیت داخلی دارای یک فن قدرتمند و حداکثر چهار خروجی است تا بتوان هوا را در صورت نیاز برای حداکثر راحتی توزیع کرد. همچنین، ورودی مرکزی برای کاهش تاثیر بصری لوور شده است. علاوه بر این، این است که به لطف موقعیت کاست، خنک سازی سریعتر از انواع دیگر انجام می شود. البته، همه خانوارها فضای سقف لازم برای نصب یک سیستم نوار کاست را ندارند، اما آنهایی که دارند از طرحی بهره می برند که فضای کمی مصرف می کند، تاثیر بصری کمی بر محیط اطراف خود دارد و هوا را به طور یکنواخت پخش می کند.

تهویه مطبوع کانالی

تهویه مطبوع کانالی ایده آل است اگر خانه شما قبلاً کانال هایی نصب کرده است، ساختمان های جدید یا برای صاحبان خانه هایی که می خواهند آب و هوای کل خانه و مناطق بزرگ را کنترل کنند. با این حال، از آنجایی که این نوع سیستم تهویه مطبوع به کانال هایی نیاز دارد که از سقف و دیوارهای داخلی ساختمان عبور می کنند، راه حل مناسبی برای همه خانه ها مانند آپارتمان های کوچک، ساختمان های ثبت شده یا برای کسانی که بودجه کمتری دارند نیست.

فروشگاه 2000

فروشگاه 2000

فروشگاه 2000 که در زمینه فروش اسپلیت، کولرگازی، شوفاژ و پکیج فعالیت دارد، می تواند منبعی قابل اطمینان باشد تا شما به راحتی محصولاتی را که نیاز دارید از این وب سایت خریداری کنید. برای خرید این موارد و مشاهده کاتالوگ محثولات آنها، به وب سایت hc4s.shop مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا