دکوراسیون اتاق خوابطراحی دکوراسیون داخلی

50 مدل اتاق خواب رویایی لاکچری، لوکس و شیک

اگر به دنبال مدل اتاق خواب رویایی برای ایجاد فضایی لوکس و لاکچری هستید، مطلب درستی را انتخاب کرده اید. در این مطلب مدل های شامل فضاهای مینیمال، مدرن، بوهو و روستیک و غیره با رنگ های سرد و گاهی گرم و شاد هستند و به همین دلیل با تمام سلایق تناسب دارند. در نتیجه، برای ایجاد تغییری چشمگیر در دکوراسیون اتاق خواب و فضای استراحت در ادامه با دکونیوز همراه باشید.

اتاق خواب رویایی با رنگ های گرم و خاکی

یکی از روش های بسیار مناسب برای ایجاد فضایی آرام و رویایی در اتاق خواب، استفاده از رنگ های خاکی و گرم است. در تصویر زیر نمونه جذابی از سبک دکوراسیون روستیک را می توانید مشاهده کنید. در این اتاق متریال چوب نقش مهمی دارد و روی دیوار تصویری برجسته با طرح مدرن شکل گرفته است. در نتیجه می توان گفت اتاق خواب روستیک مدرن در این تصویر شکل گرفته است. اگر دقت کنید، طرح فرش، رنگ بندی لوستر، پرده ها و روتختی کاملا با هم تناسب دارند.

اتاق خواب رویایی با رنگ های گرم و خاکی

اتاق خواب رویایی بوهو

یکی از پرطرفدارترین گزینه ها در چیدمان، استفاده از دکوراسیون اتاق خواب بوهو است که اکسسوری های متنوعی را برای آن می توان به کار برد. در تصویر زیر آویز مکرومه بافی با لوسترهای سفید دفرمه نمایی فوق العاده جذاب به دکوراسیون داخلی داده است.

اتاق خواب رویایی بوهو

اتاق خواب رویایی مدرن

در مدل زیر متریال های مدرن را در اتاق خواب می توانید مشاهده کنید. صندلی های کاملا مدرن، دیوارپوش چوبی با رنگ های همخوان با پرده ها و روتختی نتیجه بی نظیری را ایجاد کرده است.

اتاق خواب رویایی مدرن
استفاده از تخت های سبک ژاپنی فضای اتاق خواب را رویایی، مدرن و در عین حال آرامش بخش می کند. برای جلوه بیشتر در این اتاق از گل و گیاه و کتاب های چیده شده روی صندلی چوبی استفاده شده است.

اتاق خواب رویایی ژاپنی
اگر به دنبال مدل اتاق خواب رویایی برای تمام گروه های سنی؛ مخصوصا جوانان هستید، طرح زیر می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد. در این اتاق از دیوارپوش سنگی در کنار وسایل و اکسسوری های بژ و تخت کاملا صاف به کار رفته که نتیجه بی نظیری دارد.

مدل اتاق مدرن رویایی
اصلی ترین چیزی که در این تصویر جلب توجه می کند، گیاهان برگ پهن و متریال های کاملا طبیعی هستند. استفاده از متریال های طبیعی فضا را برای استراحت و دور کردن انرژی های منفی و اضطراب های زندگی روزمره مناسب می کند.

اتاق خواب با متریال طبیعی

اتاق خواب رویایی ترکیب طبیعت و مدرنیسم

استفاده از ترکیب دیوارپوش های سه بعدی در کنار گیاهان و درختچه ها و کمدهای درب شیشه ای فضای اتاق خواب را مدرن، لوکس و لاکچری کرده است. در این اتاق به ترکیب رنگ و هارمونی به کار رفته در آن دقت کنید!

اتاق خواب رویایی ترکیب طبیعت و مدرنیسم
دلیل جذابیت اتاق تصویر زیر، استفاده از متریال کاملا سخت بتن در سقف در کنار پانل های چوبی روی دیوار و درختچه طبیعی بسیار زیبا است. رنگ های روشن و گرم نیز به زیباتر شدن فضا و آرامش بی نظیر آن کمک زیادی می کند و نباید آن را دست کم گرفت.

اتاق خواب رویایی طبیعی و مدرن

پرطرفدارترین سبک دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب رویایی نئوکلاسیک

استفاده از سبک دکوراسیون نئوکلاسیک در کنار رنگ های روشن و آرام، لوسترهای شیشه ای مدرن و پنجره های بلند با پرده های ساده به اتاق خواب شکل متفاوتی می دهد. حتی برای اتاق های کوچک نیز می توانید این ترکیب را به کار ببرید، چون وسایل اضافه در آن هیچ جایگاهی ندارد.

نئوکلاسیک در اتاق خواب
در تصویر زیر مهم ترین چیز، معماری بی نظیر آن و ایجاد انحنای چشم نواز در یک گوشه از اتاق خواب است. علاوه براین، رنگ های کرم و سفید، صندلی کاملا متناسب با انحنای موجود در معماری و حذف وسایل و اکسسوری های اضافه همگی در رویایی شدن این اتاق نقش مهمی دارند.

اتاق با معماری مدرن
یکی دیگر از مدل های بسیار جذاب اتاق خواب رویایی در تصویر زیر ارائه شده است که طرحی سبک و بدور از شلوغی را شکل می دهد. در این اتاق از کفپوش و دیوارپوش میکروسمنت استفاده شده و از نظر رنگ بندی کاملا با هم تناسب دارند. البته نمی توان نقش لوستر مدرن و لوکس را در این اتاق نادیده گرفت.

اتاق با دیوار و کف میکروسمنت

مدل اتاق خواب رویایی لوکس

استفاده از تابلوهای کاملا منحصر به فرد با رنگ های متناسب با سایر وسایل موجود در اتاق به این فضا روح تازه ای بخشیده است. علاوه براین، ترکیبی از رنگ های خنثی و گرم در کنار هم به کار رفته و به همین دلیل تعادل را می توان براحتی در آن احساس کرد.

مدل اتاق خواب با تابلو رنگی

در ادامه چند مدل جذاب دیگر که برای اتاق خواب مناسب هستند را می توانید مشاهده کنید:

اتاق با دیوارپوش سه بعدی طوسی

اتاق مدرن رویایی

اتاق رویایی عروس

اتاق خواب روایی زوجین

اتاق رویایی سفید و روشن

اتاق با تابلو فرش بوهو استایل

اتاق خواب با دیوار سفید و تابلو

اتاق ژاپنی لوکس

اتاق رویایی دخترانه

عکس اتاق خواب مدرن

اتاق ساده رویایی

عکس اتاق رویایی

اتاق خواب مستر چیست؟

مدل اتاق خواب رویایی شیک

استفاده از رنگ های طلایی، خاکستری و بژ فضا را لوکس و لاکچری و رویایی می کند. البته همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، رنگ های طلایی بیش از اندازه استفاده نشده است. پاف های خاکستری ساده در کنار تخت خواب جلوه بی نظیری ایجاد کرده اند و کاملا باطرح روی دیوارها تناسب دارند.

مدل اتاق خواب رویایی شیک

چند مدل شیک و جذاب دیگر از این اتاق ها را در ادامه می توانید مشاهده کنید:

اتاق خواب دو نفره لوکس

اتاق مدرن رویایی بزرگ دو نفره

اتاق ساده

اتاق رویایی صورتی

اتاق خواب بزرگ رویایی خاکستری

اتاق رویایی سفید بزرگ

اتاق رویایی بزرگ

اتاق رویایی لاکچری دو نفره

اتاق مدرن و رویایی رنگی

اتاق لوکس و رویایی دو نفره

اتاق خواب با دیوار شاخص قرمز

اتاق خواب ساده دو نفره

اتاق خواب سفید مدرن

اتاق خواب لوکس و شیک با تخت ژاپنی

عکس اتاق لوکس

اتاق خواب خاکستری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا