تبلیغات

چند عنصر لازم برای زیبا کردن بالکن، حیاط خانه یا ویلا ها

اکنون تقریبا در ابتدای تابستان قرار داریم و مشخصا تابستان فصلی است که مردم درآن به استراحت و گشت و گذار می پردازند اما با توجه به شرایط کنونی و بحران فعلی بهتراست فعلا مسافرت یا گشت و گذار را کنار بگذاریم و ترجیحا به بیرون نرویم.دراین مقاله قصد داریم تا چند عدد از بهترین عناصری که شما می توانید در بالکن خود یا حیاط و یا ویلایی خود استفاده کنید را پیشنهاد دهیم تا بتوانیم حداقل در این فصل گرم سال از محیط خود خانه یا ویلای خود و یا در کل هر فضای بازی که در اختیار داریم لذت ببریم و نیاز به بیرون رفتن ما نباشد پس در ادامه به معرفی تک تک این عناصر می پردازیم :

ست کاملی از مبلمان باغی 

چند عنصر لازم برای زیبا کردن بالکن، حیاط خانه یا ویلا ها

اگر بخواهیم از فضای ویلا یا باغ خود بهترین استفاده را ببریم یا حتی بتوانیم در باکن خانه خودمان استراحت کنیم طبیعتا باید یک ست مبلمان مخصوص داشته باشیم تا بتوانیم بر روی آن استراحت کنیم و از فضای باز اطراف لذت ببریم، حتی بتوانیم در کنار خانواده و دوستان وعده های غذایی و عصرانه را نیز در فضای باز و بر روی این گونه مبلمان و میز و صندلی ها میل نماییم.

همان طور که میدانید فضای باز به دلیلی ویژگی های ساختاری خود مثل ( گرما، رطوبت هوا و باران، اشعه خورشید و….. ) به راحتی باعث خرابی انواعی از مبلمان معمولی یا همان مبلمان منزل می شود پس ما باید از نوع خاصی از مبلمان که با استاندارد های خاص تولید می شود استفاده نماییم.

پیشنهاد ما در این مقاله استفاده از ست مبلمان باغی می باشد، این گونه مبلمان به دلیل شرایط ساختاری ویژه ای که دارند به راحتی در برابر انواعی از خطرات فضای بازهمچون اشعه خورشید، رطوبت و گرما و… مقاوم هستند و میتوانید اطمینان پیدا کنید که تا سالیان سال از این گونه مبلمان در فضای خارج از خانه خود استفاده نمایید.

  بررسی فناوری های جدید در پردازش تصویر تلویزیون، کدام را بخریم؟

این گونه ست مبلمان فضای باز از دو جز مهم ساخته شده اند :

1- الیاف مخصوص

2- بدنه آلومینیومی

االیاف پلیمری مخصوص این گونه مبلمان فضای باز با دستگاه های مخصوص و رعایت استاندارد های خاص ساخته شده اند که نه تنها به هیچ عنوان برای پوست و بدن انسان ضرر ندارند بلکه این گونه الیاف در برابر آب و رطوبت هوا، اشعه خورشید، باکتری و قارچ مقاوم هستند.

بدنه آلومینیومی این گونه مبلمان نیز از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و الیاف پلیمری به صورت دستبافت و خیلی محکم به بدنه این گونه مبلمان فضای باز اتصال پیدا میکنند و به همین جهت این گونه مبلمان بسیار محکم و مقاوم هستند.

خرید یک تاب آویز

ست مبل باغی

تاب آویز یکی دیگر از بهترین عناصر است که میتواند بسیار آرامش بخش باشد، استراحت بر روی این گونه تاب آویز ها و لذت بردن از حرکت آهسته آن حس بسیار خوبی را در انسان ایجاد میکند، لازم به ذکر است که شما فقط قرار نیست از این گونه تاب آویز ها فقط در داخل فضای بسته استفاده کنید و شاید شما دوست داشته باشید آن را به فضای باز ویلا یا باغ خود ببرید و بر روی آن استراحت کنید به همین خاطر پیشنهاد می شود تاب آویزی خریداری کنید که مناسب فضای باز باشد.

پیشنهاد ما استفاده از تاب آویز گروه دکو رز می باشد زیرا محصولات گروه دکو رز همان طور که در عکس بالا نیز مشخص است از استحکام و زیبایی عالی برخوردار است و کلیه ویژگی های مورد قبلی یعنی مقاوت در فضای باز را دارا می باشد برای کسب اطلاعات بیش تر به آدرس ( www.deco-rose.com ) مراجعه کنید.

  کمپانی معماریکا چوب طبیعی

3-یک باربیکو ساده!

تهیه و آماده سازی غذا در محیط بیرون از خانه نیز حال و هوای خاص خودش را دارد، وقتی صحبت از خرید باربیکیو می شود خیلی از افراد گلایه می کنند که قیمت آن خیلی زیاد است و نمی توانند به این میزان هزینه نمایند، اما جالب است بدانید در صورتی که کمی در اینترنت جستجو کنید باربیکیو هایی را مشاهده میکنید که درعین حال که از کیفیت و کارایی بسیار مطلوبی برخوردار هستند بلکه قیمت های بسیار مناسبی نیز دارند، به وسیله این باربیکیو ها می توانید انواعی از سبزیجات، سوسیس، کباب و … را در محیط بیرون خانه تهیه نمایید.

4- تهیه ست میز و صندلی باغی به همراه چتر و سایه بان

ست مبل باغ ویلا

اگر قصد دارید تا در کنار خانواده در محیط فضای باز وعده های مختلف غذایی را میل نمایید بهتر است اقدام به خرید یک ست کامل میز و صندلی باغی به همراه چتر مخصوص آن کنید.

همان طور که در مورد اول گفتیم در صورتی که بخواهید از مبلمان یا میز و صندلی خاصی در فضای باز استفاده کنید آن محصول مورد نظر باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا در برابر شرایط فضای باز بیرون دچار خرابی نشود از همین جهت پیشنهاد ما استفاده از ست میز و صندلی مخصوص فضای باز با الیاف پلیمری می باشد.

همچنین شما می توانید از چتر مخصوص نیز برای در امان ماندن از تابش آفتاب استفاده نمایید که این گونه چترها نیز به زیبایی فضای باز شما می افزایند.

5- استفاده از فلاور باکس ها در انواعی از سایز ها

فلاور باکس یا همان گلدان مخصوص به شدت می تواند موجب زیبایی فضای باغ یا بالکن و… شما شود، فرق استفاده از فلاور باکس با کاشتن مستقیم درخت در خاک قابلیت تغییر دکوراسیون فضای باز شما می باشد.

  مشاهده لیست قیمت و خرید لوازم دکوراسیون منزل در ایمالز

در صورتی که شما یک گیاه را در باغچه خود بکارید نمی توانید آن را جابه جا کنید اما فلاور باکس های مخصوص، این امکان را برای شما فراهم میکنند تا علاوه بر حفظ و نگهداری از ریشه گیاهان و درختان شما می توانید با راحتی آن ها را جابه جا نمایید و از تغییر دکوراسیون پوشش گیاهی باکلن، باغ و ویلای خود لذت ببرید.

سخن پایانی :

تنها همین چند مورد می تواند به استفاده حداکثری از فضای بازی که در اختیار داریم کمک کند، شاید شما یک بالکن کوچک داشته باشید و یا یک باغ بزرگ، به هر حال می توانید با اندکی جستجو در اینترنت بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت برای باغ، ویلا یا بالکن خود خریداری نمایید.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا