تبلیغات

مبلمان چستر ؛ بهترین انتخاب در دکوراسیون لوکس

خرید مبلمان چستر فقط برای خانه های بسیار مجلل نیست بلکه برای دکوراسیون داخلی مدرن هر خانه ای نیز بسیار کار آمد ، شیک و جذاب خواهد بود . مبلمان چستر نمونه های بسیار خاص در دنیای مبلمان هستند و آن ها ریشه ای بریتانیایی دارند ، معروف ترین آن ها از چرم قهوه ای غنی تهیه می شده است ، با اینکه قرن هاست مبل چستر وجود دارد و از آن استفاده می شود ، اما هنوز هم از نظر سبک و هم از لحاظ عملکرد قابل توجه بوده و یکی از اشیای کلاسیک کاربردی در دکوراسیون است . طرح کلی مبل چستر به شکلی است که کاملاً قابل تشخیص است . بازو های بلند و روکش های چرمی ، برجسته ترین ویژگی های آن است که تقریباً از ۳۰۰ سال پیش تا به الان است که به همین منوال وجود دارد .

مبل چستر دقیقا چیست و پیدایش آن به چه شکل بوده است ؟

مبل چستر

مبل چستر یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین طرح های مبلمان در دنیای دکوراسیون است . مبل چستر یک کاناپه بزرگ با بازو های بزرگ است که دارای پشتی با همان ارتفاع بازو ها هستند . یک مبل چستر با چرم تیره روکش شده است ، در همه قسمت های بدنه مبل ، دکمه های بزرگ و عمیقی دارد . در اواسط دهه ۱۷۰۰ لرد فیلیپ استنهوپ مبلمانی را سفارش داد که به عنوان پدر چستر شناخته می شوند ، به همانگونه که امروز آن ها را می شناسیم . برای ساخت کوسن های مبلمان قرن نوزدهم آن ها را با موی اسب پر می کردند .

  10 نکته طلایی برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد

شمایل مبلمان چستر در دوران ویکتوریا چگونه بوده است !

قبل از قرن نوزدهم ، طراحی ظاهری مبلمان همیشه مهم تر از مقدار راحتی آن بوده است ، اما این موضوع در طول قرن جدید کاملا تغییر کرد . مبل ها از دهه ۱۶۹۰ به یک شکل دیگر وجود داشته اند ، اما تا زمانی که ویکتوریایی ها بر روی چیدمان صندلی های خود تمرکز کردند ، ما هم شاهد اضافه شدن ویژگی های مدرن تری بوده ایم . شکل اولیه کوسن چستر ها در ابتدا پر از موی اسب بود و خود مبل آن ها هم راحتی و آسایشی نداشتند ، بنابراین این مبلمان برای نشستن بسیار سفت و سخت بودند .

مبل چستر بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل !

مبل چستر

یکی از نظریه هایی که در دکوراسیون به آن خیلی توجه می شود این است که وسیله یا اثاثیه ای را خریداری کنیم که تا مدت طولانی به اصطلاح از مد نیوفتد و بتوانیم از آن برای سال های طولانی استفاده کنیم . یکی از این اثاثیه ها مبلمان چستر است این وسایل کلاسیک به راحتی در هر فضای خانه شما جا خوش می کند و شما می توانید تا هر زمانی که دوست دارید از آن ها استفاده کنید . شاید شما هنگام خرید چستر ، احساس کنید که یک قطعه تاریخی را خریداری می کنید اما باید به شما بگویم این وسیله کلاسیک ترین چیزی است که شما می توانید آن را خریداری بفرمایید

چستر چرمی یا پارچه ای ؟!

دغدغه دیگری که ذهن علاقه مندان به اثاثیه چستر را مشغول می کند این است که مبل چستر چرمی را انتخاب کنند یا چستر پارچه ای ؟!

  خرید انواع شیر گازی و نوار تفلون به قیمت عمده

خدمت شما خانم های با سلیقه باید بگوییم ، اگر چه مدل پارچه ای می تواند مقرون به صرفه باشد اما مدل چرمی دوام بسیار بیشتری نسبت به مدل پارچه ای آن دارد . انتخاب بین مبل پارچه ای و مبل چرمی یکی از نگرانی های مشترک بسیاری از خریداران مبل است . مبل چرمی معمولاً ظاهری لوکس و براق دارد و تمیز کردن آن بسیار راحت تر است اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که مبل پارچه ای راحتی بیشتری نسبت به مدل چرمی آن دارد .

کوسن ها راهی برای تغییر ظاهر مبلمان چستر !

با این که مبل چستر جذابیت خاص خودش را دارد ، اما شما می توانید کوسن ها را به آن ها اضافه کنید تا جدابیتش دو چندان شود . باید بدانید کوسن ها راهی عالی برای افزودن رنگ مناسب به اتاق نشیمن شما هستند . اگر به دنبال ظاهری جسورانه برای مبل چستر خود هستید و می خواهید تضادی با رنگ نشیمن ایجاد کنید می توانید از رنگ قرمز یا آبی برای کوسن خود استفاده کنید . البته باید مراقب باشید که استفاده بیش از حد از کوسن باعث می شود مبلمان چستر خوب به نظر نرسد .

از مبل چستر در چه فضا هایی از منزل استفاده می شود ؟

در یک کلام ؛ شما هیچ محدودیتی برای استفاده از مبل چستر در فضا های مختلف وجود ندارید . با توجه به کلاسیک و در عین حال مدرن بودن این کار خاص شما می توانید در مکان های مختلف اعم از نشیمن ، کتابخانه ، دفتر کار و … از آن ها استفاده کنید . به هر حال هر جایی که از آن استفاده کنید به دکوراسیون آن فضا شخصیت، وقار و زیبایی لازم را القا می کند . اما نکته ای که باید آن را در نظر بگیرید این است که بقیه دکوراسیون آن فضا را هماهنگ با مبل چستر خود انجام دهید تا حالت یک پارچگی آن حفظ شود .

  سازه سبک یا سنگین؟ کدام مناسب‌تر است؟

انواع مبل چستر !

لازم است یاد آوری کنم که مبل چستر دارای چند نوع مختلف است :

دو نشیمنگاه : این نوع مبل چستر طرح کوچک‌ تری از نوع کلاسیک آن است که برای دو نفر در نظر گرفته شده است و اغلب از متریال دلخواه شما ساخته می‌شود .

سه نشیمنگاه : مبل‌های چستر همچنین در ابعاد بزرگ تری برای سه نفر نیز طراحی و ساخته می ‌شوند که در واقع کلاسیک ‌ترین نوع ممکن هستند .

صندلی : صندلی چستر کاملاً ظاهری شبیه به مبلمان آن را دارد، ولی تنها برای یک کاربر مناسب است و دارای پشتی و دسته های بلند‌ تر می‌باشد .

پیشنهاد جذاب و کار آمد کارشناسان مدرن باف برای شما در خصوص خرید مبلمان چستر !

امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان خوش سلیقه مفید باشد و بتوانید از آن بهترین استفاده را ببرید . کارشناسان مدرن باف برای شما پیشتهاد های بسیار جذابی دارند که شما می توانید با مراجعه به سایت مدرن باف از مبلمان چستر ، میز ناهار خوری چستر ، تخت خواب چستر دیدن فرمایید . محصولات مدرن باف طبق مد روز و همچنین تمامی آن ها از کیفیت و ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند .

نمونه کار های مدرن باف در فروشگاه اینترنتی مدرن باف

https://www.modernbaf.com

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم میخواستم بپرسم که برا خونه ای 18متری چه مبلی مناسب هستش

    1. سلام با توجه به کوچک بودن فضای چیدمان، بهتره تا حد امکان مبل های راحتی و ساده رو انتخاب کنین. چستر فضای زیادی میگیره و برای فضاهای کوچک مناسب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا