تبلیغات

آیا کاربرد انواع شیر روشویی را می دانید؟

شیرآلات روشویی در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی به بازار عرضه می شوند. در گذشته تنها یک نوع شیر روشویی وجود داشت که کاربرد آن شستشوی دست ها بود. اما امروزه شیرآلات روشویی علاوه بر ارزش دکوراتیوی که پیدا کرده اند، بسته به مدلشان برای کاربرد خاصی مناسب تر هستند و قیمت انواع شیر روشویی دامنه گسترده تری پیدا کرده است. مثلا شیر روشویی پایه بلند برای سینک های کابینتی مناسب است و شیر روشویی متحرک امکان چرخش علمک به چپ و راست را فراهم می آورد. حتی انواع شیر روشویی شاوری نیز به مدل های قبلی اضافه شده اند که البته در ایران رایج نیستند.

قیمت خرید انواع شیر روشویی

قیمت انواع شیر روشویی متفاوت است و شما با توجه به بودجه خود می توانید از میان مدل های متفاوت شیرآلات روشویی انتخاب کنید. جنس معمول و استاندارد شیرآلات روشویی شمش برنج است که میزان سرب آن باید زیر 2.5 درصد باشد. قیمت شیر روشویی از قیمت شیر روشویی ارزان تا قیمت شیر روشویی لوکس را شامل می شود.

شیر روشویی بسته به برند، مدل و نوع آن (شیر روشویی پایه بلند، توکار، لمسی و …) قیمت متفاوتی دارد. قیمت شیر روشویی از رنج قیمت شیر روشویی ارزان تا لوکس را در بر می گیرد. معمولاً دلیل بالاتر بودن قیمت شیر روشویی لوکس، علاوه بر وزن بیشتر، طراحی خاص و ارگونومی بهتر آن است. مراحل تولید این نوع شیرآلات روشویی نیز دشواری بیشتری نسبت به شیر روشویی معمولی دارد.

شیر روشویی

شیر روشویی پایه بلند

شیر روشویی پایه بلند معمولاً همراه با سینک‌های کاسه‌ایی یا کابینتی مورد استفاده قرار می‎گیرد و به جای سینک، بر روی کابینت و یا کانتر نصب می شود. قیمت شیر روشویی پایه بلند نسبت به قیمت شیرآلات روشویی دیگر بالاتر است. در هنگام خرید شیر روشویی پایه بلند حتما دقت کنید که محل قرار گرفتن دسته آن در بالای شیرآلات پایه بلند باشد تا به کناره های سینک کاسه ای برخورد نکند و  شیرآب به راحتی باز و بسته شود. علاوه بر این در نظر داشته باشید که انواع متفاوت شیر روشویی پایه بلند قابلیت های متفاوتی دارند. در بعضی از مدل ها علمک شیر روشویی قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد؛ اما در بیشتر مدل ها علمک شیر پایه بلند روشویی ثابت است. زمانی که از شیر پایه بلند روشویی در فضای سرویس بهداشتی استفاده می کنید:

  • حال و هوایی مدرن ایجاد می شود.
  • فضای بیشتری برای شستشوی دست فراهم می آید.
  • امکان استفاده از فضای بالای سینک به صورت بهینه ایجاد می شود و شیر روشویی جلوی آینه قرار نمی گیرد
  داستان مورچه های زیر پارکت لمینت!!!

کاربرد شیر روشویی

شیر روشویی متحرک

در شیر روشویی معمولی، علمک قابلیت گردش به چپ و راست را ندارد و اگر این قابلیت برای شما اهمیت دارد، بهتر است از انواع شیر روشویی متحرک خریداری کنید. قیمت شیر روشویی متحرک مانند قیمت شیر روشویی های معمول است اما علمک بلندتر و قابلیت چرخش آن به چپ و راست، شیر روشویی متحرک را متمایز می کند. البته که شیر روشویی متحرک از نظر ظاهری، شیر ظرفشویی را به خاطر می آورد، اما از شیر ظرفشویی کوچکتر است. در صورتی که به تازگی صاحب فرزند شده اید، خرید شیر روشویی متحرک بسیار کاربردی خواهد بود. مزایای خرید شیر روشویی متحرک عبارت اند از:

  • قابلیت چرخش علمک به چپ و راست
  • فضای بیشتر برای شستشوی دست
  • امکان شستن راحت تر نوزادان در سینک روشویی

شیر روشویی شاوری

یکی از انواع شیرآلات روشویی که در ایران چندان رایج نیست، شیر روشویی شاوری است. شیر روشویی شاوری مانند شیر ظرفشویی شاوری دارای یک شلنگ به طول حدوداً یک متر است که با بیرون کشیدن علمک در زمان مورد نیاز، شلنگ شاوری از درون علمک خارج می شود. پس از استفاده با کمترین اشاره شلنگ شاوری به کمک وزنه شاوری که در سر دیگر شلنگ (در زیر شیر) قرار دارد به جای خود باز می گردد. به کمک شیر روشویی شاوری می توانید به راحتی بیرون و درون سینک روشویی و اطراف آن را شستشو دهید. ممکن است استهلاک شیر روشویی شاوری کمی بالا باشد امّا مزایای خرید شیر روشویی شاوری عبارت اند از:

  • دامنه دسترسی بالا به تمام نقاط درون و بیرون سینک
  • جمع و جور بودن سایز شیر روشویی شاوری در عین دامنه بالای دسترسی
  اجاره انبار کهریزک

انواع شیر روشویی

خرید اینترنتی شیر روشویی

در حال حاضر خرید اینترنتی شیرآلات بهداشتی رو به افزایش است و انواع فروشگاه اینترنتی شیرآلات در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. نکته مهم در هنگام خرید اینترنتی شیرآلات، جمع آوری اطلاعات کافی در مورد جنس و استاندارد بودن شیرآلات، گارانتی و خدمات پس از فروش است. شیرآلات کاویان به عنوان تولید کننده شیرآلات بهداشتی نیز محصولات خود را به صورت مستقیم و با 5 سال گارانتی در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (https://www.kavianhamafza.com) به فروش می رساند. در وبسایت رسمی شیرآلات کاویان می توانید داستان و ایده تولید هر محصول را در کنار قیمت شیرآلات و مشخصات فنی هر مدل بخوانید.

** متن تبلیغاتی بوده و تیم تحریریه مجله دکوراسیون دکونیوز در تهیه آن نقشی نداشته و سلب اختیار میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا