تبلیغات

بهترین نوع دیوارپوش ، ماربل شیت است؟

دیوارپوش امروزه یکی از بهترین و پر فروش ترین ها در صنعت دکوراسیون داخلی است براری خرید دیوارپوش به نکات درج شده توجه کنید

دیوارپوش چیست؟

استفاده کردن از دیوارپوش امروزه در حوزه دکوراسیون داخلی یک امر متداول شده است، فرقی ندارد که شما برای محیط منزل نیاز دارید یا برای یک مجتمع تجاری، دیوارهای هتل های لوکس، مهمانسرها، کابین اسانسور و یا حتی برای تزیین کردن دیوار داخلی محیط کشتی و غیره، جامع مصرف این بخش این از کالاهای حوزه دکور داخلی به حدی پیشرفت کرده است که ما می توانیم اشاره کنیم حدود 12 مدل مختلف که مجموعا بیش از 100 دیوارپوش همراه با رنگ بندی امروزه در سبد محصولات شرکت آذران دکور در اختیار شما دوستان محترم قرار خواهد گرفت.

مدل هایی که هر ساله رو به افزایش است و این امید می رود که در انتهای سال 1402 ما شاهده حدود 15 مدل مختلف از این ارایه ی داخلی ساختمان باشیم. بر همین اساس است که هنگامی که محصول جدید را تولید می شود یا اینکه وارد کشور می کنیم، همواره به رنگ بندی های مختلف اهمیت می دهیم، چرا که عزیزانی در جمع مشتری های ما وجود دارند که سخت پسند هستند و قرار است که همه بخش از این محصولات بهره نمایند. چه در نوع رنج قیمت اقتصادی و چه در بخش ویلاهای لوکس به گونه ای باید محصولات قرار بگیرد که حالت عام پسند را داشته باشد.

این محصولات قادر است در نمای داخلی و نمای خارجی کارکرد داشته باشد. مهم نیست که شما برای دکور کردن یک محیط داخلی نیاز به میکروسمنت و یا بتن اکسپوز دارید و یا قرار است برای نمای یک ویلا از این دو کالا بهره گیری شود.

هر دو محصول را می توانیم به عنوان کارکرد در داخل و نمای بیرون اجرایی کنیم با کمی تغییرات که در این امر رخ خواهد داد. بر همین اساس است که اشاره می کنیم که انواع دیوارپوش با مدل های مختلف کارایی به خدمت شما معرفی می گردد تا در نهایت تصمیم گیری صحیحی در این خصوص نمایش دادشته باشد. هم چنین در مورد نحوه اجرا کردن همراه با چسب های مختلف و یا توسط دستگاه پمپ باد نصاب، که میخ های ریزی را همراه با فشار باد، باعث می گردد جنس به دیوار یک دست نصب شود و حالت دکوراتیو به خود بگیرد، باعث گردیده یک محصول دکوری زیبایی را به ارمغان بیاورد.

دیوارپوش

ماربل شیت چیست و نصب آن چگونه است؟

خدمت شما ورق ماربل شیت را معرفی کنیم، این محصول به دلیل دارا بودن سطوح براق و بهداشتی که قابلیت نگهداری و نظافت سریع و آسان را فراهم می کند، بهترین گزینه برای پوشش دیوار و سقف های مدارس، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، کارخانجات و سایر مراکز عمومی است. این کالا طیف گسترده رنگ بندی را نیز دارد، از تک رنگ تا سه بعدی را برای شما فراهم می سازد. مقاومت بالای این محصول در برابر رطوبت آن را به یکی از پر مصرف ترین محصولات در مناطق مرطوب کسورمان ایران عزیز کرده است مخصوص این که در شهرهای جنوبی و نیز شهرهای شمالی بسیار کاربرد خودش را نمایان کرده است.

نام دیگری از این محصول به نام ورق های طرح سنگ است یک سری از فروشنده های قدیمی هم به آن دیوارپوش سخت عناوین گذاری کرده اند، زمانی که یک ساختنمان به بخش نازک کاری می رسد نیازی نیست که به سمت خرید کردن کالای دیگری بروید، کافی است که در همین بخش چه قسمت های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و غیره به خوبی روی دیوار یک دست و نیز دیوارهای که ناهمواری دارد و یا کنج دیوار هم به خوبی کاربرد خودش را نشان می دهد. این محصول قابلیت انعطاف پذیر بودن را دارد بر همین اساس است که در قسمت گروها عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است.

همانطور که می دانید که این کالا دارای مدارک و نیز استاندارهای وزارت بهداشت، سازمان آتش نشانی و نیز انیستیتو پاستور ایران است که این امر حاکی از آن مهم است که 100% این محصول کاملا ضد آب است، این خاصیت Waterproof این کالا باعث گردیده است که تا جایگزین بسیار مناسب در بخش کاشی و سرامیک شود و نیز در محیط های مرطوب هم چون حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه کابرد خود را نمایان کند. هم چنین به دلیل مقاوم بودن در برابر مواد شوینده و شیمیایی جهت استفاده در بیمارستان، آزمایشگاه و سایر محیط های بهداشتی مناسب است. آنتی باکتریال بودن آن هم مزیت بر علت شده است تا در بخش هایی که حساس هستند و آلودگی وجود دارد، از این متریال به راحت ترین شکل بهره گیری شود.

ماربل شیت

سقف کاذب

عملکرد انواع متریال سقف کاذب در حوزه دکور به نحوی شده است که در عصر کنونی برای محیط های مختلف و تهیه کردن سقف ثانویه در جهت پوشش دادن هر فضایی، چه طراحان داخلی و چه مشتریان که با حوزه دکوراسیون داخلی اشنا هستند، به دنبال یک پوشش سقفی می باشند، بر همین اساس است که ما مدل های مختلفی از سقف کاذب همراه با قیمت های مختلف را به شما پیشنهاد می دهیم.

یک زمانی است که صحبت یک سوله هزار متر مربعی را داریم که خوب این بخش را می توانیم با مدل گچی و تایل های پی وی سی در بخش هایی پوشش دهی کنیم. یک زمانی است که صحبت از یک سقف استخر بسیار لوکس است که در مورد آن باید به سقف کشسان و یا باریسول اشاره کنیم. این امر زمانی به خودش رویکرد مهمی را خواهد گرفت که در جریان باشید اجرا کردن نورپردازی و دقیق و اندازه شدن همین سقف ها یکی از بخش های بسیار مهمی است که هر نصابی نمی تواند اجرایی کند. باید حتما نصاب هایی که در این امر دوره های مربوطه را طی کرده باشند و نیز سالیان سال اجرای این امر را بر عهده دارند نصب این ارایه ی داخلی ساختمان را بر عهده بگیرند.

شرایط های مختلف یک سقف کاذب باعث شده است که مشتریان محترم از اجرا کردن یک سرویس بهداشتی و حمام تا اجرا کردن یک فضای بسیار زیاد هم چون کارخانه های تولیدی از ما درخواست کننده این متریال را اجرایی و نصب کنیم.

سقف کاذب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا