اجزای چیدمان و دکوراسیوندیوارپوش

بهترین دیوارپوش برای مغازه چیست؟

بهترین دیوارپوش برای مغازه یعنی متریالی که دیوارهایی زیبا تحویل شما داده و با کاربری متناسب باشد. پوششی که برای این دیوارها انتخاب می کنید باید محیط را جذاب و گرم و صمیمی و در عین حال با اصالت و ایمن نشان دهد. فضایی لاکچری و خاص که خریداران را کاملا جذب خود کند. علاوه بر زیبایی، هر یک از انواع دیوارپوش را که برای این قبیل محیط ها انتخاب می کنید، باید دوام، ماندگاری و قابلیت شستشو داشته باشد. در ادامه با بهترین دیوارپوش های مغازه و فروشگاه برای زیباتر شدن دکوراسیون محیط کار اشاره خواهیم داشت. با دکونیوز همراه باشید.

دیوارپوش مغازه

بهترین دیوارپوش برای مغازه و مراکز تجاری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مغازه ها و فروشگاه ها محیط هایی با تردد بالا هستند و در برخی از مواقع به دلیل نوع مواد و کالاهای موجود در آن، باید در سطح بالایی از بهداشت و ایمنی باشند. با توجه به اینکه دیوارها در هر محیط بیشرین جلوه را دارند، لذا بهتر است پوششی را برای آنها انتخاب کنید که چند ویژگی مهم را داشته باشند:

  • از مقاومت بالایی برخوردار باشد
  • قابلیت شستشو داشته باشد
  • آنتی باکتریال بوده و بهداشت محیط را تحت تاثیر منفی قرار ندهد
  • در برابر ساییدگی و خش مقاوم باشد
  • ضد حریق بوده و ایمنی آتش سوزی داشته باشد
  • جذاب و زیبا باشد

ویژگی های دیوارپوش مناسب مغازه

چه دیوارپوش هایی برای مغازه مناسب هستند؟

با توجه به کاربری هر مغازه و قوانین مرتبط با بهداشت و ایمنی آتش سوزی، دیوارپوشی را باید انتخاب کرد، که نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. بر همین اساس چند نوع پوشش عالی و کاربردی را می توان برای مغازه ها و فروشگاه ها استفاده کد که عبارتند از:

دیوارپوش کاشی و سرامیک

از سالها قبل کاشی و سرامیک از دیوارپوش های محبوب و پرکاربرد برای مغازه ها و مکان های تجاری بوده است. امروزه با تنوع در طرح، رنگ و ابعاد و بالا رفتن جذابیت این دیوارپوش ها همچنان استفاده از آنها متداول می باشد. برای مغازه هایی مانند سوپرمارکت، آرایشگاه، میوه فروشی و داروخانه ها که نیاز به شستشوی مدام داشته و از نظر بهداشتی بسیار اهمیت دارند، کاشی و سرامیک بسیار مناسب هستند. کاشی و سرامیک مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و همچنین در برابر حریق عایق خوبی می باشند ودچار آتش سوزی نمی شوند.

دیوارپوش بالکن چی بخریم؟

دیوارپوش پی وی سی برای مغازه و مراکز تجاری

یکی از دیوارپوش های مناسب برای مغازه دیوارپوش پی وی سی می باشد. مغازه ها به تنوع و تعویض دکوراسیون نیاز دارند تا همواره جذاب بمانند. از طرفی به علت استیجاری بودن دراغلب موارد و نیاز به جابجایی باید از دیوارپوشی استفاده کنند که هم قیمت مناسب تری داشته و قابلیت جابجایی نیز داشته باشد. دیوارپوش پی وی سی به عنوان یک دیوارپوش قیمت مناسب و دارای تنوع در رنگ و زیبایی و همچنین قابلیت جابجایی گزینه ای عالی می باشد. این دیوارپوش برای اغلب کاربری ها مناسب بوده و هیچ مانعی برای استفاده ندارد.

دیوارپوش پی وی سی برای مغازه و مراکز تجاری

دیوارپوش چوبی برای مغازه

یکی از دیوارپوش های لوکس که مناسب مغازه و مکان های تجاری می باشد دیوارپوش های چوبی مخصوصا نوع ترمووود می باشد. ترمووود مقاومت بالاتری نسبت به چوب طبیعی داشته و قابلیت شستشو دارد. چوب فضایی گرم و صمیمی در مغازه بوجود آورده و مشتری را به خود جذب می کند. از این دیوارپوش برای اغلب کاربری ها مخصوصا برای بوتیک، کتاب و لوازم التحریر فروشی ها می توان استفاده کرد.

نوع خاصی از این دیوارپوش ها به نام دیوارپوش ترمووال شناخته شده هستند که عایق خوبی در برابر صوت و حرارت به شمار می روند. این مدل از دیوارپوش برای دیزاین مدرن مغازه ها یک انتخاب مناسب و پرطرفدار است.

دیوارپوش چوبی برای مغازه

دیوارپوش آجری

افرادی که به دکوراسیون سنتی علاقه دارند می توانند از دیوارپوش آجری برای مغازه استفاده کنند. آجر فضایی گرم و پر مهر بوجود آورده و حال و هوای نوستالژیکی در بر دارد. از این دیوارپوش برای بوتیک و فضای کافی شاپ ها یا دفاتر معماری و ساختمان سازی استفاده می کنند.

دیوارپوش برای آشپزخانه چی خوبه؟

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی بسیار لوکس و لاکچری بوده از این رو مغازه را مکانی با اعتبار نشان می دهد. این دیوارپوش مقاومت خوبی داشته و به راحتی با دستمال مرطوب و شوینده های سبک قابل شستشو و تمیز شدن می باشد. تنوع بالا در رنگ چرم و ایمنی آن از لحاظ بهداشتی و ایمنی آتش سوزی باعث شده کاربران با خیال راحت از آن استفاده کنند.

دیوارپوش سنگی مغازه

سنگ های طبیعی انرژی خاصی به محیط داده و می توان به عنوان دیوارپوش برای مغازه هایی مانند اغذیه فروشی ها و کافی شاپ از آن استفاده کرد. این دیوارپوش قابل شستشو و بسیار مقاوم می باشد و به خاطر داشتن طول عمر بالا می توان از آن با خیال راحت برای مکان های با رفت و آمد بالا استفاده کرد. از دیوارپوش سنگی همچنین می توان برای مغازه هایی که مرتبط با هنر می باشند نیز استفاده کرد و به این وسیله آرایش و زیبایی خاصی را به محیط تزریق کرد.

دیوارپوش سنگی مغازه

دیوارپوش آینه ای برای مغازه

دیوارپوش آینه ای یکی از دیوارپوش های لاکچری می باشد که علاوه بر درخشان کردن محیط، می تواند ابعاد را نیز بزرگتر از واقعیت نشان دهد. آینه ها قابل شستشو بوده و با یک دستمال مرطوب می توان کاملا آن را تمیز و شفاف کرد. این دیوارپوش برای تمام کاربری ها مناسب می باشد، اما برای بوتیک، سالن های آرایشی و کفاشی یک وسیله ی کاملا ضروری بوده و به خرید مشتریان کمک می کند.

کلیک کنید و با انواع دیوارپوش پذیرایی آشنا شوید

دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش های شیشه ای دارای انواع مات، شفاف، طرح دار و چاپی می باشند که از آنها می توان برای کاربری های مختلف استفاده کرد. برای مکان هایی که نیاز به دیوار جداکننده دارید و لازم است حریم شخصی حفظ شود، می توان از شیشه های مات یا رنگی استفاده کرد. علاوه براین انواع شیشه چاپی و طرح دار را نیز می توان برای مغازه نصب کرد و نام برند یا هر آرمی مرتبط با کاربری محیط را روی آن اجرا کرد. این دیوارپوش نیز دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه بوده و قابل شستشو می باشد. شیشه ها ایمنی بهداشتی داشته وامکان رشد هیچ باکتری و میکروارگانیسمی بر روی آن وجود ندارد.

دیوارپوش شیشه ای مغازه

دیوارپوش ماربل شیت برای مغازه

یکی از شیک ترین و لوکس ترین دیوارپوش ها برای مغازه با کاربری های مختلف ماربل شیت یا سنگ مصنوعی می باشد. این دیوارپوش دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. از سنگ های مصنوعی برای مکان ها با تردد بالا نیز می توان با خیال راحت استفاده کرد. از دیگر دلایلی که باعث میشود این پوشش برای دیوار مغازه ها مناسب باشد عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی نیز دارای مقاومت بوده
  • ایمنی بهداشتی بالا
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده
  • جلوه بهتر محیط در کنار نورپردازی حرفه ای

دیوارپوش میکروسمنت برای مغازه

علاقه مندان به فضاهای کلاسیک، مدرن و مینیمال می توانند از این دیوارپوش برای مغازه استفاده کنند. دیوارپوش میکروسمنت زیبایی و جذابیتی خاص را به محیط تزریق کرده و برای فضای کافی شاپ ها و بوتیک ها بسیار مناسب می باشد. این پوشش را به رنگ دلخواه درآورده و سپس روی دیوار اجرا کرد و از لحاظ رنگ هیچ محدودیتی در این زمینه ندارید. البته بیشتر از طیف های خاکستری برای این دیوارپوش استفاده می شود، اما این کاملا سلیقه ای است.

دیوارپوش میکروسمنت برای مغازه

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

    1. برای فروشگاه تمام انواع دیوارپوش که در مطلب معرفی شد مناسب هست. مهم اینه متناسب با نوع فعالیت فروشگاه طرح و رنگ مناسب رو انتخاب کنید. علاوه براین اگر فروشگاه در محیطی هست که رطوبت بالایی داره باید از پوشش های ضد آب و عایق استفاده بشه که قابلیت شستشو هم دارن

    1. سلام دوست عزیز. برای سالن های زیبایی تمام انواع دیوارپوش ها از قبیل پی وی سی، فومی و شیشه ای و غیره مناسب هستن. متناسب با سبک دکوراسیون باید دیوارپوش و طرح مورد نظر رو انتخاب کنین که از این نظر تنوع بسیار زیادی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا